Delta III 2.0JTD
Delta III 2.0JTD
Zdravím všechny v klubu, jezdím už 15 let v Alfách a teď kromě Giulietty pokukuju i po Deltě. Zajímá mě světlá výška Delty s motorem 2.0 JTD.
Teď jezdím v Alfě 156 1,9 JTD a mám to dost natěsno, jsem totiž rybář a občas s autem zajedu přes polní cestu (kdysi dávno jsem urval olejovou vanu na Fiatu Marea )
Mohl by někdo z vás kdo má 2,0 JTD změřit světlou výšku na nejnižším bodě? A má Delta kryt motoru jako ho má Alfa 156?
Díky všem
Teď jezdím v Alfě 156 1,9 JTD a mám to dost natěsno, jsem totiž rybář a občas s autem zajedu přes polní cestu (kdysi dávno jsem urval olejovou vanu na Fiatu Marea )
Mohl by někdo z vás kdo má 2,0 JTD změřit světlou výšku na nejnižším bodě? A má Delta kryt motoru jako ho má Alfa 156?
Díky všem
Re: Delta III 2.0JTD
Tak Deltu už mám doma tak odpovím sám
Podvozek je vyšší cca o 2cm oproti Alfě 156 JTD a kryt motoru Delta má.
Jízdně se tyhle auta srovnávat nedají, Alfa je taková "splašená do zatáček" a Delta je víc na pohodlí.
Mám motor 2.0 JTD s mírně neobvyklým výkonem 120kW (první majitel Belgie, nevím jestli se tam tak Delty dodávaly?).
Nevíte jaký je rozdíl mezi 2.0 JTD 121kW a 120kW?
Mechanicky myslím že budou naprosto stejné jen by mě zajímalo proč to tak vlastně dělali.
Výbavu mám Platino včetně Blueme. Jazyk jsem si změnil z němčiny na angličtinu, všechno píše anglicky ale blueme na mě mluví německy, je to nastavení někde jinde?
Podvozek je vyšší cca o 2cm oproti Alfě 156 JTD a kryt motoru Delta má.
Jízdně se tyhle auta srovnávat nedají, Alfa je taková "splašená do zatáček" a Delta je víc na pohodlí.
Mám motor 2.0 JTD s mírně neobvyklým výkonem 120kW (první majitel Belgie, nevím jestli se tam tak Delty dodávaly?).
Nevíte jaký je rozdíl mezi 2.0 JTD 121kW a 120kW?
Mechanicky myslím že budou naprosto stejné jen by mě zajímalo proč to tak vlastně dělali.
Výbavu mám Platino včetně Blueme. Jazyk jsem si změnil z němčiny na angličtinu, všechno píše anglicky ale blueme na mě mluví německy, je to nastavení někde jinde?
Re: Delta III 2.0JTD
Lancia Lybra SW 1.8, 2000, LPG - Lovato
Lancia Delta 1.9 Platino
Lancia Delta 1.9 Platino
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4589
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Delta III 2.0JTD
Rozdíl v kw je jen kvuli pojistkám v záp. Evropě.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Delta III 2.0JTD
Díky za odpověď, tak nějak jsem si to i myslel že by to mohlo být.
Bohužel to tady na klubu moc nežije, asi je to tím že moc majitelů Lancií u nás není.
A ani už bohužel nebude
Bohužel to tady na klubu moc nežije, asi je to tím že moc majitelů Lancií u nás není.
A ani už bohužel nebude
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta III 2.0JTD
Tak neni cim obmenit starsi modely. A kolik lidi si necha starsi Lancii? Moc ne.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: Delta III 2.0JTD
tak vzhledem k tomu, kolik lidí tady má lybry, kappy apod, což jsou 15+ let stará auta, tak kdyby se obměnilo na támhle poslední roky výroby thesisu či delty III, tak fórum klidně ještě může 10 let aktivně existovat
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Delta III 2.0JTD
já myslím že Delta III bude ještě jako ojetina dost vyhledávaná, jak padnou ceny hluboko pod 100 tisíc tak to budou mladý lidi kupovat jako praštěný.
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta III 2.0JTD
Delta 3 lidem nenahradi Lybru nebo Kappu. Thesis je kapitola sama pro sebe Takze asi tak.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: Delta III 2.0JTD
Zajímalo by mě - a nemyslím to nijak ironicky - proč Delta III nenahradí Lybru nebo Kappu. Opravdu by mě to zajímalo, protože Deltu mám již 5 let. Koupil jsem si ji po řadě fiatů (Regata, Tempra, Marea, Stilo) když Croma byla pro mě příliš velká (zbytečně velký motor 2,2 vhodný spíše pro dálniční provoz) a Delta vedle Brava díky většímu rozvoru prostornější. Dnes mám najeto 215 tis. km (sám jsem najel jenom 50 tis. km) bezporuchového provozu a i když pokukuji po něčem s menším nájezdem a mladším, nenacházím nic vhodného. Samozřejmě s ohledem na finanční (ne)možnost. Naposledy jsem instaloval LPG, takže tím jsem eliminoval často kritizovanou větší spotřebu motoru 1.4 T-Jet 88 kW. Motor jinak oceňuji jako jednoznačně skvělý. Pro srovnání je vždycky důležité s čím se srovnává. Já měl v posledním Stilu atmosférickou 1,4 70 kW, takže je vám jasné, proč mě T-Jet tak oslnil. Na Deltě dále oceňuji posuvnou zadní lavici, navíc dělenou a s možností naklápění opěradel. Prostě dokonalá variabilnost. Co by tedy stávajícímu majiteli Lybry při přechodu na Deltu chybělo ?
Lancia Delta III 1,6 MJet 88 kW, 2015
ex. : Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW, 2009
Fiat Stilo MW 1.4 70 kW, 2007
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 59 kW, 2003, Marea, Tempra, Regata,...
ex. : Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW, 2009
Fiat Stilo MW 1.4 70 kW, 2007
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 59 kW, 2003, Marea, Tempra, Regata,...
Re: Delta III 2.0JTD
ona Lybra v kombi byla přecejen prostornější než je Delta. Ale je pravda že Delta má prostoru dost, přešel jsem na ní z Alfy 156 kombi a ta Delta má víc místa jak na sedačkách tak v kufru.
Re: Delta III 2.0JTD
Kappu jiné italské auto těžko nahradí (já jako o nástupci jeden čas uvažoval o Volvu V70), ale to neznamená, že kdo má Kappu, jinou Lancii už chtít nebude. Je to jen o zvyku, já měl několik týdnů po přesednutí do Lybry klaustrofobii, ale zvykl jsem si.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8407
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta III 2.0JTD
Delta 3 bude určitě laděná jinak než bylo Bravo. A to bylo docela kostitřas, zřejmě aby se povedlo udržet slušný jízdní vlastnosti s torzkou vzadu. Jako nástupce Lybry asi ok, byť ta Lybra má techniku o dva řády jinde. A Kappa? To je prostě jiná třída, to moc rovnat nejde...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Delta III 2.0JTD
Když srovnám předchozí Lybru 2.4 JTD a nyní Deltu 2.0 JTDM, tak Lybra měla o dost lepší posezení. Stačí se podívat na délku předního sedáku v deltě-to se opravdu nepovedlo, sedáky jsou hodně krátké, takže nohy nejsou podepřeny. Jinak zadní sezení v deltě je hezké. Motor 2.0 JTDM se mi zdá skoro jak benzín(táhne lineárně dost dlouho), ale ten buldočí tah 2.4 JTD z Lybry mi opravdu chybí. No nic
Lancia Delta 2.0 JTDM
Lancia Musa 1.9 JTD
Lancia Lybra 2.4JTD SW
Lancia Dedra 1.8 96kw SW
Lancia Dedra 2.0ie
Lancia Prisma 1.9TD
Lancia Musa 1.9 JTD
Lancia Lybra 2.4JTD SW
Lancia Dedra 1.8 96kw SW
Lancia Dedra 2.0ie
Lancia Prisma 1.9TD