delta III
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Nevedel jsem,ze Thema, Delta2 a Dedra maji krome podvozku a par motoru s jinymi auty spolecnou i palubni desku. Delta 3 je se vsim vsudy krome designu karoserie Bravo.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8414
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
Tak jestli Ti přijde technicky složitější vrznout do auta jinou palubní desku než protáhnout karosérii o 20 čísel včetně prodloužení rozvoru o 10 cm, tak mi to vysvětluje některé Tvoje technické názory...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
to nevim, zda je financne vic vyvinout novou palubni desku nebo protahnout karoserii o par cisel Kazdopadne to neni svebytna Lancia ale jen prekarosovne protahle Bravo.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8414
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
Stejně jako Delta II - Tipo, stejně jako Dedra - Tempra, stejně jako Thema - Croma. U nich Ti to ale nevadilo. Jen si potřebuješ kopnout.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8414
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
Vždycky si říkám jestli má cenu debatovat s takovým demagogem a vždycky se nachytám...
Ty mnou zmíněná auta samozřejmě stejný vnitřek nemají. Mají ale společný technický základ - platformu. A jsou si mnohem blíž než Delta III / Bravo II. On tvar výplní dveří a palubky opravdu techniku auta nedělá. To ale nic nemění na tom, že ty auta rozhodně nejsou špatný. K tomu k čemu jsou stvořený. Možná sis toho nevšiml, ale Delta III vážně nemá ambice pokračovat v trendu Delty Integrale. Jen naprosto nesmyslně kopeš a snažíš se kazit radost lidem kteří ty auta mají nebo chtějí.
Ty mnou zmíněná auta samozřejmě stejný vnitřek nemají. Mají ale společný technický základ - platformu. A jsou si mnohem blíž než Delta III / Bravo II. On tvar výplní dveří a palubky opravdu techniku auta nedělá. To ale nic nemění na tom, že ty auta rozhodně nejsou špatný. K tomu k čemu jsou stvořený. Možná sis toho nevšiml, ale Delta III vážně nemá ambice pokračovat v trendu Delty Integrale. Jen naprosto nesmyslně kopeš a snažíš se kazit radost lidem kteří ty auta mají nebo chtějí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: delta III
Lancia Delta I byla taky vlastně jen přeznačený Saab 600.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: delta III
To je samozřejmě blbost, Saab se na vývoji nijak nepodílel, jenom si prostě koupil licenci na výrobu protože neměl prostředky na vývoj novýho autablack_sheep 666 píše: ↑pon úno 12, 2018 17:27 Lancia Delta I byla taky vlastně jen přeznačený Saab 600.
Jinak ale souhlasím s tím, že Dedra/Delta II jsou úplně stejně přebouchaný Fiaty jako Delta III .... jen s tím rozdílem, že Tipo bylo ve svý době fakt povedený a úspěšný auto, narozdíl od průměrnýho Brava II.
Je to stejný, jako kdyby se majitel AR 155 poškleboval Mitu, že je to jenom trochu předělaný Punto
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, Giulietta 116, 159, 166
Fiat 127, 131, AGP
Alfa Romeo 75, Sprint, Giulietta 116, 159, 166
Fiat 127, 131, AGP
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Harous, uklidni se. Klidne at maji auta stejnou platformu,ale at to na nich nejde videt
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: delta III
Vítku, ale tak to přesně je : Bravo II a Delta III mají společnou platformu, ale není to na nich vidět. Ostatně to je přece záměr koncernu. Na společné technice se vyrábějí auta na různé skupiny spotřebitelů. Fiat = lidovější, levnější, tzv. mmainstream a Lancia luxusnější provedení, dražší. Ty dvojice ekvivalentních modelů už výše uváděl Harous.
Dokonce si myslím, že dnes, kdy značka Lancia nemá daleko od úplného zániku, je pro nás, majitelé Delty III výhodou, že většina spotřebních dílů je s Fiatem shodná. O servis se tedy nemusíme obávat.
Dokonce si myslím, že dnes, kdy značka Lancia nemá daleko od úplného zániku, je pro nás, majitelé Delty III výhodou, že většina spotřebních dílů je s Fiatem shodná. O servis se tedy nemusíme obávat.
Lancia Delta III 1,6 MJet 88 kW, 2015
ex. : Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW, 2009
Fiat Stilo MW 1.4 70 kW, 2007
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 59 kW, 2003, Marea, Tempra, Regata,...
ex. : Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW, 2009
Fiat Stilo MW 1.4 70 kW, 2007
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 59 kW, 2003, Marea, Tempra, Regata,...
Re: delta III
Tak jest, hlavní linie karoserie se prostě podobají jako vejce vejci. Výsledný vzhled/pocitový dojem však mají odlišný podle zaměření na cílovou skupinu.
P.S. pokud se chce někdo víc odlišit od Bravo II může si pořídit třeba takovou verzi
P.S. pokud se chce někdo víc odlišit od Bravo II může si pořídit třeba takovou verzi
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Jaktoze to neni na tech autech videt ze jsou stejna. kdyz si sednes dovnitr tak mas pocit ze sedis v necem jinem nez v Bravu? To si pak zajdi na ocni Jine mas vnejsi panely karoserie
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Daline, to otevirani opravdu postrada smysl u takoveho auta
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy