Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
WhySoSad
Příspěvky: 1
Registrován: stř bře 04, 2020 10:07

Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.

#1 Příspěvek od WhySoSad »

Čau všichni, chtěl bych se poradit po čem jít. Je to jen drobnost, ale trochu mě rozčiluje. Mám Lancia Lybra 2.4 110kW.

Jsou to dva problémy, které myslím mají ale společné řešení. Nejznatelnější to je při jízdě po dálnici, nejspíš proto, že je motor ve větší zátěži a víc vytočený. Když prudce pustím plyn nebo naopak na něj prudce šlápnu, tak se ozve taková tupá rána a trochu to cukne autem. Když pouštím nebo přidávám plyn plynule, tak je to úplně bez problému. Stejně tak při přeřazování, pokud se na to nesoustředím, tak dojde ke stejnému rázu při pouštění a šlapání na spojku jakmile se motor přes spojku tzv. chytí, dostane do záběru. Když opět pouštím spojku ve spolupráci s plynem plynule, tak je to v pohodě. Spojková sada s dvouhmotou je nová, cca 15tkm. Po ránu to je většinou lepší jak si přes noc všechno na autě sedne, tak to řadí lépe, není to ale vždy pravidlo.

Co myslíte že by to mohlo být? Nějaký silentblok motoru? Převodovky? Něco jiného?

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.

#2 Příspěvek od Oskar 58 »

Nějaký silentblok motoru, Převodovky nebo Něco jiného.
Třeba silenblok na ramenech, čepy, povolené rameno...
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Uživatelský avatar
Jirka 15
Příspěvky: 905
Registrován: úte dub 26, 2005 19:30

Re: Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.

#3 Příspěvek od Jirka 15 »

Stejně tak mi to dělalo teďkom na Kappe, ale stejně jak při prudším řazení, tak na dírách. Byl to čep v rameni.
Ale pokud to boucha jen při řazení, šel bych po nějakém silentu motoru. A co dvouhmota?

Odpovědět