Motor VVT upravit
Re: Motor VVT upravit
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
měl bych dotaz zkrz vačky. kdybych si je nechal brousit, jak se daji zpočitat nějaky ty stupně a doba otevření atd? vubec netušim co bych měl dat tomu člověku za informace
poraďte pls, kdyžtak SZ esi je to tajny
poraďte pls, kdyžtak SZ esi je to tajny
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Tak po já nevim kolika letech bych tohle téma zase otevřel, jelikož jsem o cosi starší, cosi sem takhle už pochopil atd... Skládám vvt pro srandu
Zatím začnu pajšlem, vačky zatím série, řízení motoru taky zatím nechám, časem to třeba půjde na 4 klapku a programovatelnou ŘJ
Motor sice nebude jezdit v Lancii, tak snad odpustíte
Zatím začnu pajšlem, vačky zatím série, řízení motoru taky zatím nechám, časem to třeba půjde na 4 klapku a programovatelnou ŘJ
Motor sice nebude jezdit v Lancii, tak snad odpustíte
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Sací kanály hýr, chtělo to trošku "doladit" ale žádny zvětšování neprobíhalo
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
véfukovy sem se snažil udělat co nejhladší, ale nakonec jsem dal hlavu borcovi co dělá závodnicky motory, a povidal že tak jak to je z fabriky že to stojí za pendrek, tak uvidíme jak to bude vypadat po odbornym zásahu
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Dále proběhl nákup ojnic, rozdíl v celé sadě není víc než 1g což je pecka, oka sem nevážil, nemám jak, ale budu věřit že to bude dobry zatím sem neslyšel že by na ně někdo plul
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Dále proběhla dieta klice a setrváku, ještě nemám přesně zváženo, ale mělo by to být 3,5kg dule, tak by se to mohlo sbírat trošku ochotněji samozřejmě vyváženo vč řemenice a přítlačaku
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
nevis jak vychazi vaha serie klika Lancia / FIAT, serie Alfa Romeo Twin Spark?
Alfa by mela mit lehceny klikovy mechanismus. Ja mam na dilne VVT a Twin Spark, ale jeste jsem se nedostal k rozborce, ale zvazoval jsem, ze bych postavil krizence VVT a Twin Sparku....
Alfa by mela mit lehceny klikovy mechanismus. Ja mam na dilne VVT a Twin Spark, ale jeste jsem se nedostal k rozborce, ale zvazoval jsem, ze bych postavil krizence VVT a Twin Sparku....
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
Re: Motor VVT upravit
To nevím, ale vzhledem k tomu že konstrukčně je ten motor stejny, tak si myslím že je to stejny. Jediny rozdíl je tam na trigeru pro snímač otáček a pak že má palice o závit víc na svíčku.
Jediny co je takovej rozdíl je že od 1,8ts měly vyvažováky (což i u lancie 1,8 měla taky), tohle je Fiat, ten nemá vyvažováky. Ale jestli kvůli temu byl lehčí spodek to si nemyslím
Jediny co je takovej rozdíl je že od 1,8ts měly vyvažováky (což i u lancie 1,8 měla taky), tohle je Fiat, ten nemá vyvažováky. Ale jestli kvůli temu byl lehčí spodek to si nemyslím
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
to se pletes, AR TS 1.8 nemelo vyvazovaky, to mel az TS 2.0, kde to bez nich pri vrtani 83 a zdvihu 91 proste neslo.
AR mela mit opravdu lehceny klikovy mechanismus. Ja ty dily casem zvazim, tak pak dam vedet.
AR mela mit opravdu lehceny klikovy mechanismus. Ja ty dily casem zvazim, tak pak dam vedet.
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
Re: Motor VVT upravit
Tak to zvaž a dej vědět, je fakt ze sem měl v rukách 1,4; 1,6 a pak 2,0ts, ale myslel jsem ze když je to u lancie tak AR bude mít taky vyvažováky od 1,8
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Dále jsem nechal zrobit mezikus aby se dalo všelijak krótit s véfukovou vačkou a to v prvé řadě kvuli temu, že se bude trochen snižovat palice aby se trocha zdvihl tlak ve válcu a tím taky asi nějakej náhodnej kůň přiběhne.
Co sem teda nedomyslel je, že mě tam asi nebude mít z čeho snímat snímač vačky
Co sem teda nedomyslel je, že mě tam asi nebude mít z čeho snímat snímač vačky
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
Jooo, já jsem byl taky překvapenej, že AR 1.8 TS ty vyvažováky neměla.
Mimochodem, když už tam máš ty ojnice, kovaný nízký nebo Téčkový písty pro vysokou kompresi si neuvažoval?
A posiloval si nějak mazání?
Mimochodem, když už tam máš ty ojnice, kovaný nízký nebo Téčkový písty pro vysokou kompresi si neuvažoval?
A posiloval si nějak mazání?
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
Re: Motor VVT upravit
Písty nechám série, vysokokompresní sem nikde nenašel že by se vyráběli, pouze opačně nízkokompres jdou sehnat, asi by tam šli namarastit nějaky, ale necám orig., akorát jim možná trochu odlehčím
Maštění není důvod zlepšovat, pokud bude vše makat jak má. Není ani v plánu točit nějakej extrém
Maštění není důvod zlepšovat, pokud bude vše makat jak má. Není ani v plánu točit nějakej extrém
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
ty písty jsem viděl na eBay. Ale je to celkem raketa.
Jak budeš dělat tu čtyřklapku? To by mě docela zajímalo. Já už delší dobu koukám po téhle
https://www.ahmotorsports.co.uk/product ... et-up-kit/
A ty vyvažováky tam necháš? Myslím, že jsi nenapsal v čem to budeš mít osazené...
Jak budeš dělat tu čtyřklapku? To by mě docela zajímalo. Já už delší dobu koukám po téhle
https://www.ahmotorsports.co.uk/product ... et-up-kit/
A ty vyvažováky tam necháš? Myslím, že jsi nenapsal v čem to budeš mít osazené...
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW