1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
tak po skoro 1000 km na Shell Helix 10w40 hlásím, že motor vyšlapuje dobře, olej nebere, táhle jak drak. =D> moc se mi však nezdá ta kultura chodu, tu a tam něco na spodku pravidelně klape, ale ještě se mi nedařilo identifikovat co to je - možná mě jen mate nějaký plech, ale nezdá se mi to moc fajn.. studené to taky občas hnedka po startu chcípne, zaškube a tak. ono také všechna ty čidla, hadičky - sice jsem to prolezl, ale možná tam bude taky něco zle. dělá to všechno jen tu a tam... dokud s ním nedojedu alespoň k příští výměně oleje, tak s ním moc nepočítám, ale třeba překvapí a vydrží. byl bych rád, páč na karoserii peneženka zapláče
za víkend jsem nakroutil 500 km a paráda, nikde mě nenechala, přijel jsem za 8 litrů! to se mi na těch youngtimerech líbí, člověk má radost když ráno nastartuje a večer když dojede.
aktuálně se pos*alo tlačítko stahování pravého okýna od řidiče, ale s tím si poradím...
také jsem vyměnil trysky ostřikovačů za originál, dal nové stěrače, přidělal čudlíky a chystám se přidělat "nové" kliky a označení kufru od miluny. taky jsem tam narafičil kazeťák blaupunkt, zatím nehraje, ale pořád lepší než kabely a díra.
všechno je stejně jen prozatím, páč na podzim budou nové dveře, víko kufru a lemy a začne se odstrojovat a vyvařovat. každopádně těma kravina je to auto nyní kompletní a v originálu - jupí! Snad to do jara stihnu, ať se můžu přijet pochlubit
za víkend jsem nakroutil 500 km a paráda, nikde mě nenechala, přijel jsem za 8 litrů! to se mi na těch youngtimerech líbí, člověk má radost když ráno nastartuje a večer když dojede.
aktuálně se pos*alo tlačítko stahování pravého okýna od řidiče, ale s tím si poradím...
také jsem vyměnil trysky ostřikovačů za originál, dal nové stěrače, přidělal čudlíky a chystám se přidělat "nové" kliky a označení kufru od miluny. taky jsem tam narafičil kazeťák blaupunkt, zatím nehraje, ale pořád lepší než kabely a díra.
všechno je stejně jen prozatím, páč na podzim budou nové dveře, víko kufru a lemy a začne se odstrojovat a vyvařovat. každopádně těma kravina je to auto nyní kompletní a v originálu - jupí! Snad to do jara stihnu, ať se můžu přijet pochlubit
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
tak jsem o víkendu vyměnil kliky, opravil stahovačku pravého okýnka a ejhle, v neděli se posral centrál. Vůbec necvaká, ani od spolujezdce, ani od řidiče. Žádné relé, žádné cvakání motorků - prostě z ničeho nic nejede. Možná to souvisí s tím, že jsem omylem zamknul pravé zadní dveře a pak je odemknul ručně vnitřní klikou, od té doby to nejede. Nefungují ani ty vnitřní dvě tlačítka, vůbec to nereaguje.
Nevíte jak najít chybu? Hledal jsem někde pojistky a našel jsem jen u řidiče u levého kolena - tam jich pár je, ale určitě ne celé auto a nic co by mělo společného s centrálem. Zbytek jsem prostě nenašel! to se mi ještě nestalo
P.S.: centrál je originál.
Nevíte jak najít chybu? Hledal jsem někde pojistky a našel jsem jen u řidiče u levého kolena - tam jich pár je, ale určitě ne celé auto a nic co by mělo společného s centrálem. Zbytek jsem prostě nenašel! to se mi ještě nestalo
P.S.: centrál je originál.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
centrál má relátka i pojistky pod manžetou řadící páky
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
super - díky, takto by mne nenapadlo omrknu!
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Lubos 42
- Příspěvky: 4536
- Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Nepomohlo by odpojení a připojení aku ?
integrale
aktualně AR 159 SW
aktualně AR 159 SW
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
nezkoušel jsem spíš bych vytáhl pojistku, ale zkusím to pak taky, nechtěl jsem resetovat i ECU
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
děkuji Pavlovi za cenou radu, tam bych ty dvě pojistky nehledal. Nevím od čeho byla ta 25 A, ale byly spálené obě. Vyměnil jsem a centrál zase jede =D> tak o víkendu hurá pro karosářské díly a můžu se vrhnout na kastli...
Mimochodem - našel jsem tohle a chvíli jsem přemýšlel jestli ji nevzít a nepřeházet to, ale pak jsem usoudil, že to asi nemá smysl a dám dokupy moji: http://www.sbazar.cz/Bilek.H/detail/326 ... rv-1987-po" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdyby alespoň měla přední nárazník s mlhovkama (když už je originál prismáckej) a zadní víko bez toho hrozného křídla, co jsem z mé vyhodil...
Mimochodem - našel jsem tohle a chvíli jsem přemýšlel jestli ji nevzít a nepřeházet to, ale pak jsem usoudil, že to asi nemá smysl a dám dokupy moji: http://www.sbazar.cz/Bilek.H/detail/326 ... rv-1987-po" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdyby alespoň měla přední nárazník s mlhovkama (když už je originál prismáckej) a zadní víko bez toho hrozného křídla, co jsem z mé vyhodil...
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Mě se docela líbí i takhle a navíc je to můj ročník... Ale kašlu na to, Kappa je Kappa... Jenom ta spotřeba 1,9D by se mě líbila...black_sheep píše:Kdyby alespoň měla přední nárazník s mlhovkama (když už je originál prismáckej) a zadní víko bez toho hrozného křídla, co jsem z mé vyhodil...
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
tak poslední post do mého tématu o integrálce; za celou tu dobu, co jsem ji měl, tak jsem nenašel jedinou další na prodej, jen ve světě tu bicolore asi za 12 tisíc éček, ale ta byla fakt výstavní. moc mě mrzí, že jsem ji byl nucený prodat, protože už nejsou a nebudou.
nicméně, jak jsem napsal do svého inzerátu, změnil jsem zaměstnaní a nyní denně dojíždím z Liberce do Prahy, což se sotva postarám o sebe a psa. o víkendu se chci věnovat sportu, na který není v týdnu čas, takže zkrátka na Prismu už bych neměl čas, však jsem s ní od konce listopadu prakticky nejezdil a nepohnul už s ničím. Neustále by tam bylo co dělat a já nechtěl být ten, kdo by s ní jen jezdil a nestaral se.
Navíc to teď nebylo růžový ani na finance, což je jedna z motivací změnit práci a vlastně celý dosavadní život. asi za čtvrt roku bych rád opět koupil nějaké auto, ale budu jezdit občas dlouhé cesty (300 km za den), takže potřebuji, abych s tím mohl bezpečně cestovat i po dálnici. takže na pár let se z lancia klubu stáhnu, protože z těchto lancií bych si nevybral. ne snad že by taková auta nedělali, ale nelíbí se mi.
doufám, že jednou se opět ohlásím, z těch dostupných se mi líbí beta montecarlo, fulvia, delta/prisma integrale, tak snad můj plán vyjde a nashle v lepších časech!
P.S.: budu na ní určitě vzpomínat jen pozitivně, byl to splněný dětský sen a je to skvělý pocit ji mít. za celou dobu mě nikde nenechala a neměla vážný problém, což jsem u takhle starého auta ani nečekal (najel jsem celkem cca 3.000 km).
nicméně, jak jsem napsal do svého inzerátu, změnil jsem zaměstnaní a nyní denně dojíždím z Liberce do Prahy, což se sotva postarám o sebe a psa. o víkendu se chci věnovat sportu, na který není v týdnu čas, takže zkrátka na Prismu už bych neměl čas, však jsem s ní od konce listopadu prakticky nejezdil a nepohnul už s ničím. Neustále by tam bylo co dělat a já nechtěl být ten, kdo by s ní jen jezdil a nestaral se.
Navíc to teď nebylo růžový ani na finance, což je jedna z motivací změnit práci a vlastně celý dosavadní život. asi za čtvrt roku bych rád opět koupil nějaké auto, ale budu jezdit občas dlouhé cesty (300 km za den), takže potřebuji, abych s tím mohl bezpečně cestovat i po dálnici. takže na pár let se z lancia klubu stáhnu, protože z těchto lancií bych si nevybral. ne snad že by taková auta nedělali, ale nelíbí se mi.
doufám, že jednou se opět ohlásím, z těch dostupných se mi líbí beta montecarlo, fulvia, delta/prisma integrale, tak snad můj plán vyjde a nashle v lepších časech!
P.S.: budu na ní určitě vzpomínat jen pozitivně, byl to splněný dětský sen a je to skvělý pocit ji mít. za celou dobu mě nikde nenechala a neměla vážný problém, což jsem u takhle starého auta ani nečekal (najel jsem celkem cca 3.000 km).
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
tak už je to lehce přes 1/4 roku co jsem byl nucený Lancii prodat; fakt se mi stýská, nejen po starším a jedinečném autě, ale i po té komunitě kolem italských aut!
letos se to nepovede (čas, finance), ale příští rok urcitě do nějaké starší alfy nebo lancie půjdu. chodím koukat několikrát za týden co je nového neviděli jste nedávno tu 164 Q4 v Praze? Nádherná, hnedka bych po ní skočil. Ale potřeboval jsem normální auto na denní ježdění, tak jsem koupil Ford Mondeo (nojono, není to italka, tak alespoň má bezúdržovou V6) Jak jsem psal - ty novější lancie už mi nic neříkají, Deltou/Prismou a Themou to u mě končí.
Pokud vás neurazí, že nemám momentálně žádnou italku, rád se přijedu podívat na sraz a ještě doplním odkaz na fotky krasavice, co jsem si koupil na stůl na památku
https://www.icloud.com/photostream/cs-c ... XBubJfvTqI" onclick="window.open(this.href);return false;
letos se to nepovede (čas, finance), ale příští rok urcitě do nějaké starší alfy nebo lancie půjdu. chodím koukat několikrát za týden co je nového neviděli jste nedávno tu 164 Q4 v Praze? Nádherná, hnedka bych po ní skočil. Ale potřeboval jsem normální auto na denní ježdění, tak jsem koupil Ford Mondeo (nojono, není to italka, tak alespoň má bezúdržovou V6) Jak jsem psal - ty novější lancie už mi nic neříkají, Deltou/Prismou a Themou to u mě končí.
Pokud vás neurazí, že nemám momentálně žádnou italku, rád se přijedu podívat na sraz a ještě doplním odkaz na fotky krasavice, co jsem si koupil na stůl na památku
https://www.icloud.com/photostream/cs-c ... XBubJfvTqI" onclick="window.open(this.href);return false;
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Sice nevím, kterou 164 Q4 myslíš, ale jednu černou prodává jeden můj zákazník. Vzhledem k tomu, kolik 164 Q4 v ČR (ne)jezdí, tak bych se moc divil, kdyby jich bylo aktuálně na prodej víc. Ta je docela pěkná, navíc je na ní uděláno spousta věcí.black_sheep píše:neviděli jste nedávno tu 164 Q4 v Praze?
Mimochodem, myslíš, že Mondeo V6 je o tolik úspornější, než Alfa s V6?
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Počkej, tos inzeroval na sbazaru ty? ona je jestě v nabíce? měl bych na ní případně kupce
jinak s tou spotřebou jsem si jistý. zaprvé jsem měl zkušenosti s 2.5 V6, zadruhé spritmonitor.de něco naznačuje, a zatřetí s tím umím zajet tohleto: https://www.icloud.com/photostream/#A2GY8gBYKw1dy" onclick="window.open(this.href);return false;
No fun, fakt to s tím lze, když znáš trošku terén a předvídáš abys zbytečně nebrzdil a udržuješ cestovní rychlost kolem kila. Když to řeším míň, tak kolem 8-9 litrů, svezení s využíváním potenciálu je na dálky kolem 10,5. prostě bomba na 220 koňový benzínový třílitr provozní náklady/cena HAV pojištění, vše tohle je výrazně pro Forda. Jenže Ford je takový lepší a zábavnější obyčejný auto, není to holt Alfa (nebo Lancia)...
snad si budu moci brzo dovolit i italku pro radost
jinak s tou spotřebou jsem si jistý. zaprvé jsem měl zkušenosti s 2.5 V6, zadruhé spritmonitor.de něco naznačuje, a zatřetí s tím umím zajet tohleto: https://www.icloud.com/photostream/#A2GY8gBYKw1dy" onclick="window.open(this.href);return false;
No fun, fakt to s tím lze, když znáš trošku terén a předvídáš abys zbytečně nebrzdil a udržuješ cestovní rychlost kolem kila. Když to řeším míň, tak kolem 8-9 litrů, svezení s využíváním potenciálu je na dálky kolem 10,5. prostě bomba na 220 koňový benzínový třílitr provozní náklady/cena HAV pojištění, vše tohle je výrazně pro Forda. Jenže Ford je takový lepší a zábavnější obyčejný auto, není to holt Alfa (nebo Lancia)...
snad si budu moci brzo dovolit i italku pro radost
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Jezdím po R 10 Praha - Turnov hodně často, do 150km jedu kolem 5,2 l a s př. vozíkem 80-90km podle nákladu 4-5 l, s Mareou 2.4 to bylo kolem 7 l.
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
já nemám diesel; a to se co se spotřeby týče moc srovnávat nedá, tak mi nekaž radost )
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Dobrá tak s Themou 2.0i r. v. 87 a bojící se manželkou do 150 km výr, do 120km okolo 10l a kolem 90km kolem 7-8l.black_sheep píše:já nemám diesel; a to se co se spotřeby týče moc srovnávat nedá, tak mi nekaž radost )
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L