Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
tak nakonec je z V6 2.0T. Ale nemohl jsem ho tam nechat.
Ale šíbr to má.
Ale taky nějaké mouchy, jako vymlaceny podvozek a problém s lambdou.
Ale to se podá.
Nemá někdo diagram zapojeni Lambdy? Stáhnul jsem elearn ale tam jsem detail nenasel.
Oskar.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Tak to schéma zapojení v tom elearnu je. Akorát jsem to blbě hledal. Nicméně jsou tam zobrazené 2 lambdy, ale v eperu je jen jedna.
Budu muset vlizt pod auto a podívat se.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Blbě, ale šlo to i bez spuštění napravnice.
Použít S-kove a C-ckove klíče, uvolnit stabik, přitáhnout vždy k jedny straně, odvrrat a odriznout starou pryž, přitáhnout k sobě a pak sroubovakem a kladivem roznytovat a dát nový zpátky.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T