Objevuje se mi zvláštní závada - normálně přijedu domů, vypnu motor. Po nějaké době přijdu a ani se nerozsviti kontrolky-úplně mrtvo - nejde ani odemknout. Po zasunutí kličku mžourá baterka, jinak nic. Baterka má v té chvíli ale reálně třeba 12,6V. Pokud odpojím minus a znovu zapojím, auto se chová zase normálně, nastartuje,jede. Klidový odběr je kolem 2mA a dobíjení funguje normálně.
Jakoby něco skoro úplně vypnulo El. V autě, po odpojení baterky se to jakoby zresetuje...
Máte nápady?
Kappa Coupé auto ani neškytne
Re: Kappa Coupé auto ani neškytne
Dělalo mi to něco podobného, nakonec výměna startéru a ok. Nevím, ale jestli to bude stejný případ.
Delta S Momo 1.9 twinturbo
Kappa Coupe 16VT
Bylo Lybra SW 2.0 113kW
Forman Solitaire
Kappa Coupe 16VT
Bylo Lybra SW 2.0 113kW
Forman Solitaire
Re: Kappa Coupé auto ani neškytne
To asi nebude, protože auto je úplně mrtvý, ani se neodemkne, a nesvítí, dojezdy oken nestahnou okna...Jakoby do celé sítě šlo minimum proudu.
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 314
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Kappa Coupé auto ani neškytne
Ahoj Kubo,
palubka úplně zčerná, osvětlení v autě zhasne, nefunguje vůbec nic elektrickýho, dokud neodpojíš baterku a znovu ji nezapojíš? Dělal mi to Spider a 156ka. U obou jsem měl vychozenou svorku na jednom z kabelů k baterce. Bylo to stažené na max, ale rukou šla ta svorka na baterce otočit a někdy za použití síly i svléci z pólu baterky. Po výměně svorky na kabelu to zmizelo když je svorka stažena, ale vyskytuje se mi, pokud třeba po servise baterku jen navleču póly a nestahuju , protože spěchám a chci jen něco vyzkoušet...
Případně, nemáš na těch pólech / svorkách oxidaci? Nezkoušel si to vzít ocelovým kartáčem nebo to nějak očistit?
Co prodej? Pořád se nedaří? Jsou nějací zájemci? Myslel jsem, že je fuč, když si tady stáhl inzerát.
palubka úplně zčerná, osvětlení v autě zhasne, nefunguje vůbec nic elektrickýho, dokud neodpojíš baterku a znovu ji nezapojíš? Dělal mi to Spider a 156ka. U obou jsem měl vychozenou svorku na jednom z kabelů k baterce. Bylo to stažené na max, ale rukou šla ta svorka na baterce otočit a někdy za použití síly i svléci z pólu baterky. Po výměně svorky na kabelu to zmizelo když je svorka stažena, ale vyskytuje se mi, pokud třeba po servise baterku jen navleču póly a nestahuju , protože spěchám a chci jen něco vyzkoušet...
Případně, nemáš na těch pólech / svorkách oxidaci? Nezkoušel si to vzít ocelovým kartáčem nebo to nějak očistit?
Co prodej? Pořád se nedaří? Jsou nějací zájemci? Myslel jsem, že je fuč, když si tady stáhl inzerát.
Lancia: Lybra 1.8, Delta 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe
Alfa Romeo Spider 2.0 TS
Re: Kappa Coupé auto ani neškytne
Viděl byh to podobně jako jyrki.k 700.
Mě se ale stalo, že byl "uoxidovaný" uvolněný kabel ve svorce. Jak se to nějak blbě pohlo tak tam byl špatný kontakt a hotovo. Origo svorku jsem odcvakl a dal náhradní šrubovací.
Hledal bych v kontaktech na baterce, popř v kontaktech na autě (+na motoru, - na kastli)
Mě se ale stalo, že byl "uoxidovaný" uvolněný kabel ve svorce. Jak se to nějak blbě pohlo tak tam byl špatný kontakt a hotovo. Origo svorku jsem odcvakl a dal náhradní šrubovací.
Hledal bych v kontaktech na baterce, popř v kontaktech na autě (+na motoru, - na kastli)