Stránka 2 z 2

Re: Já a můj Thesis

Napsal: ned srp 06, 2017 22:38
od KUZMA 663
Ahoj, nepříjemné bouchání od přední nápravy jsem řešil na Lybře a světe div se byl to silentblok od vyfuku,ta guma tam vůbec nebyla a na každém hrbolu v menší rychlostí to bylo slyšet.
Nevim jak to má Thesis a jejich motorizace,ale 2,4jtd Lybra to tak má,po výměně byl klid.

Re: Já a můj Thesis

Napsal: ned srp 06, 2017 22:41
od vlad47
Ak sa menilo setko aj s ulozenim stabiku tak dost davam typ ako som uz pisal vyssie ulozenie tlmica. To vies skontrolovat s urcitostou len tak ze vyberies tlmic. To som urcite nerobil.

Re: Já a můj Thesis

Napsal: pon srp 07, 2017 10:05
od Dan 1
Tomaio píše: ned srp 06, 2017 21:14 Super! 804 kousků do roku 2005 a pak už se jich asi moc nevyrobilo. Díky!
Tady jsou počty ze všech roků, za poslední roky se jich ještě "pár" vyrobilo. Ale najít statistiku podle vyrobených motorů i v těch dalších letech bude těžké.
http://carsalesbase.com/european-car-sa ... ia-thesis/

Re: Já a můj Thesis

Napsal: pon srp 07, 2017 11:40
od Richie 10
Krasnej kousek :)

Re: Já a můj Thesis

Napsal: pon srp 07, 2017 21:00
od jardafox
vlad47 píše: ned srp 06, 2017 22:41 Ak sa menilo setko aj s ulozenim stabiku tak dost davam typ ako som uz pisal vyssie ulozenie tlmica. To vies skontrolovat s urcitostou len tak ze vyberies tlmic. To som urcite nerobil.
u mně zrovna jo, měnil jsi mi totiž i pružiny letos začátkem května. a to uložení bylo v cajku právě :)

Re: Já a můj Thesis

Napsal: pon srp 07, 2017 21:32
od vlad47
Hmm daco sa mi uz zacina marit :D
V takom pripade mi uz napada len otazka, nie je to tvrde?

Re: Já a můj Thesis

Napsal: čtv srp 10, 2017 18:14
od Tomaio 702
Tak při mém bádání o Thesisu se mi zatím dostala jen informace k typům motorizací/výbavy, ale ani z toho nejsem moudrý, z tohoto vyplývá, že by 3,2 nebyla Emblema?
zdroj přímo FCA Group



Dobrý den pane Kopecký,

kolega aktuálně zjišťuje požadované informace, prosíme o trpělivost.


Informace, které vidíme přímo jsou informace k tomu, kdy bylo dané vozidlo vyráběno: 2001-2008, níže pak uvádím typy motorizací:

2.4 JTD 10V C.M. 6M ALLESTIMENTO AZIENDE

2.4 JTD 5C 20V 175CV 120KW C.M. F40 EXECUTIVE

2.4 JTD 5C 20V 163CV 129KW C.M. F40 EX-DEPOTENZIATO

2.4 BZ. 5C 20V C.M. LS

2.4 JTD 10V C.M. 6M LS

2.0 TB.BZ. SOFT 6M LS

3.2 BZ. V6 24V CAE CF4 LS

2.4 JTD 20V 175CV 120KW CAE EXECUTIVE

2.4 JTD 20V 163CV 120KW CAE EXECUTIVE-DEPOTENZIATO

2.4 BZ 20V C.A. AISIN LS E3 170CV

3.0 BZ. V6 24V CAE LS

2.4 JTD 20V 175CV 129KW E4 CAE EXECUTIVE

2.4 JTD 5C 20V 175CV 120KW C.M. F40 EMBLEMA

2.4JTD 5C 20V 163CV 120KW C.M. F40 EMBLEMA-DEPOTENZIATO

2.4 BZ. 5C 20V C.M. LX

2.4 JTD 10V C.M. 6M LX

2.0 TB.BZ. SOFT 6M LX

3.2 BZ V6 24V CAE. CF4 LX

2.4 JTD 20V 175CV 120KW CAE EMBLEMA

2.4 JTD 20V 163CV 120KW CAE EMBLEMA-DEPOTENZIATO

2.4 BZ 20V CA. AISIN LX E3 170CV

3.0 BZ. V6 24V CAE LX

2.4 JTD 20V 175CV 129KW E4 CAE EMBLEMA

2.4 JTD 20V 175CV 129KW E4 CAE S.S. CENTENARIO SPORTIVA

2.4 JTD 20V 175CV 129KW E4 CAE S.S. CENTENARIO ELEGANTE

Re: Já a můj Thesis

Napsal: čtv srp 10, 2017 20:53
od vlad47
Tie skratky vyzeraju ako udaje z eperu, ktore nemaju ziadnu statisticku hodnotu. Skus sa pozriet este raz a zbadas ze tam chyba uplne 136kw, je totizto oznaceny uplne inak, potom je tam nejaka 120kw verzia a ono je to barsjak pozamienane. Vyznat sa v tom da, ale musis vediet co co znamena.