Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Přesto, že mě celé vánoce trápí "rýmička", tak jsem se dnes dokopal vyřešit to světlo - snad definitivně pomocí spínání přes PNP tranzistor.
Najít vadnou část jsem zkoušel (bylo by to čistší řešení), ale nebyl jsem úspěšný.
Dám si čaj, trochu rozmrznu a pošlu schéma... kdyby to řešil někdo další, ať má snadnější cestu
Najít vadnou část jsem zkoušel (bylo by to čistší řešení), ale nebyl jsem úspěšný.
Dám si čaj, trochu rozmrznu a pošlu schéma... kdyby to řešil někdo další, ať má snadnější cestu
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Tak teď to řešení - první asi nákres, pak popis.
- takhle vypadá LED segment obrysového a zároveň brzdového světla
- když se na světlo podíváte, jsou vidět plíšky - na obrázku jsou znázorněny šedě
- plíšky jsou po bocích světla a na diody je vidět jen když je tam mezera
- zapojení je takto... světlo je rozděleno na 3 segmenty, které mají zvlášť mínusy
- mínus je pravděpodobně spínaný
- plus všech segmentů je propojeno s plusem na konektoru a nevypíná se, takže ve světle jde naměřit plus i když je auto vypnuté
- zapnutí světel znamená, že se aktivuje plošný spoj a "zapne" mínus - tím začne světlo svítit
- u mě je chyba na jednom z mínusů, takže nefunguje segment S1
- první jsem řešil jestli to není špatným kontaktem mezi diodami, ale jsou tam vždy tři, takže i kdyby jedna odešla, tak světlo funguje dál, stejně tak nejde o problém v konektoru
- mínusy jsou dohdomady 3 a jsou rozdělené (možná kvůli výkonu)
Finální řešení (doufám )je mínus segmentu S1 sepnout přes PNP tranzistor 2SA 1837 (Toshiba) proti mínusu na konektoru do světla (tam si můžu mínus v klidu vzít). To, kdy má tranzistor sepnout (plus kolik má pustit) řídím podle "zdravého" segmentu S2, kterému nepatrně uberu proud, abych mohl otevírat tranzistor.
K tomuto jsem došel po následujících marných pokusech:
- prohřátí kontaktů a eliminace studeného spoje = nepovedlo se
- připojení mínusu přímo na mínus u konektoru = nepovedlo se, daný segment svítil stále i s vypnutým autem
- připojení mínusu od segmentu S1 na mínus od segmentu S2 = fungovalo, ale světlo svítilo asi 20% méně
- zvažoval jsem místo tranzistoru relé, ale vzhledem k tomu, že obvod je spínaný a také ke spotřebě relé jsem to zavrhnul
Proč dané řešení:
- vzhledem k zapojení jsem potřeboval PNP tranzistor
- potřeboval jsem něco, co vydrží výkon okolo 3W (při brzdění - tedy intenzivnější svícení LED)
- sice jsem hledal něco s malým úbytkem napětí, ale nevyznám se v tranzistorech tak moc, takže jsem chtěl nějak začít
- navíc pokud tam je úbytek 0,6V na tranzistoru tak je to 0,2V na každou diodu v sérii, což mi nepřišlo jako fatal
- na zvolený odpor 820R na bázi jsem došel prakticky - potenciometrem - vzal jsem POT 33K a točil s ním tak dlouho, dokud segment nesvítil stejně jako ostatní segmenty - z toho mi vyšel odpor kolem 1K, abych měl jistotu, tak jsem dal menší - tedy 820R
- ze segmentu S2 díky odporu odebírám proud asi 0,015A - tedy 15mA, což segment nijak nezatěžuje
- brzdové světlo funguje normálně (měl jsem zprvu obavu, zda nebudu muset ladit proud na bázi i kvůli brzdě, ale pravděpodobně díky spínanému mínusu u zdravého segmentu to nebylo potřeba)
*** poděkování za správné nasměrování v řešení patří... asi víte komu ***
Cena řešení je asi 15 Kč. Pracnost se vším všudy je tak hodina až dvě.
- ve světle jsou dvě řady LED - jedna pro obrysové světlo a jedna pro směrovku (tu teď neřeším)- takhle vypadá LED segment obrysového a zároveň brzdového světla
- když se na světlo podíváte, jsou vidět plíšky - na obrázku jsou znázorněny šedě
- plíšky jsou po bocích světla a na diody je vidět jen když je tam mezera
- zapojení je takto... světlo je rozděleno na 3 segmenty, které mají zvlášť mínusy
- mínus je pravděpodobně spínaný
- plus všech segmentů je propojeno s plusem na konektoru a nevypíná se, takže ve světle jde naměřit plus i když je auto vypnuté
- zapnutí světel znamená, že se aktivuje plošný spoj a "zapne" mínus - tím začne světlo svítit
- u mě je chyba na jednom z mínusů, takže nefunguje segment S1
- první jsem řešil jestli to není špatným kontaktem mezi diodami, ale jsou tam vždy tři, takže i kdyby jedna odešla, tak světlo funguje dál, stejně tak nejde o problém v konektoru
- mínusy jsou dohdomady 3 a jsou rozdělené (možná kvůli výkonu)
Finální řešení (doufám )je mínus segmentu S1 sepnout přes PNP tranzistor 2SA 1837 (Toshiba) proti mínusu na konektoru do světla (tam si můžu mínus v klidu vzít). To, kdy má tranzistor sepnout (plus kolik má pustit) řídím podle "zdravého" segmentu S2, kterému nepatrně uberu proud, abych mohl otevírat tranzistor.
K tomuto jsem došel po následujících marných pokusech:
- prohřátí kontaktů a eliminace studeného spoje = nepovedlo se
- připojení mínusu přímo na mínus u konektoru = nepovedlo se, daný segment svítil stále i s vypnutým autem
- připojení mínusu od segmentu S1 na mínus od segmentu S2 = fungovalo, ale světlo svítilo asi 20% méně
- zvažoval jsem místo tranzistoru relé, ale vzhledem k tomu, že obvod je spínaný a také ke spotřebě relé jsem to zavrhnul
Proč dané řešení:
- vzhledem k zapojení jsem potřeboval PNP tranzistor
- potřeboval jsem něco, co vydrží výkon okolo 3W (při brzdění - tedy intenzivnější svícení LED)
- sice jsem hledal něco s malým úbytkem napětí, ale nevyznám se v tranzistorech tak moc, takže jsem chtěl nějak začít
- navíc pokud tam je úbytek 0,6V na tranzistoru tak je to 0,2V na každou diodu v sérii, což mi nepřišlo jako fatal
- na zvolený odpor 820R na bázi jsem došel prakticky - potenciometrem - vzal jsem POT 33K a točil s ním tak dlouho, dokud segment nesvítil stejně jako ostatní segmenty - z toho mi vyšel odpor kolem 1K, abych měl jistotu, tak jsem dal menší - tedy 820R
- ze segmentu S2 díky odporu odebírám proud asi 0,015A - tedy 15mA, což segment nijak nezatěžuje
- brzdové světlo funguje normálně (měl jsem zprvu obavu, zda nebudu muset ladit proud na bázi i kvůli brzdě, ale pravděpodobně díky spínanému mínusu u zdravého segmentu to nebylo potřeba)
*** poděkování za správné nasměrování v řešení patří... asi víte komu ***
Cena řešení je asi 15 Kč. Pracnost se vším všudy je tak hodina až dvě.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Zvedám palec nahoru a za sede ĎÍK za detailní popis nápravy. Třeba se mi to bude někdy hodit..............
aktuálně Lancia Thesis 2,4JTD
+Lancia Lybra 1,9JTD
+Lancia Lybra 1,9JTD
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Tak mám asi první větší problém - ryska oleje je asi 2cm nad MAX a celé to má barvu kávy.
Pocitově totiž motor jede úplně normálně a nepřehřívá se.
Proto mě to ani nenapadlo kontrolovat - myslel jsem že tečou hadice.
Kdyby někdo již něco podobného řešil, uvítám info jak rozsáhlý problém to může být.
Jistěže nejvíc informací člověk zjistí až to otevře, ale spíš jestli mám shánět druhý motor, nebo jen nějaké těsnění.
Pocitově totiž motor jede úplně normálně a nepřehřívá se.
Proto mě to ani nenapadlo kontrolovat - myslel jsem že tečou hadice.
Kdyby někdo již něco podobného řešil, uvítám info jak rozsáhlý problém to může být.
Jistěže nejvíc informací člověk zjistí až to otevře, ale spíš jestli mám shánět druhý motor, nebo jen nějaké těsnění.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Mizí ti voda? Jestli je tam toho víc a má to světlou barvu, mohlo by to značit vodu v oleji, ale tyhle motory na to uplně tak netrpí
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Mizí voda a úplně všechna jde do oleje.
Trochu se rozepíšu - čím víc hlav, tím víc názorů a ty teď potřebuju.
2000km zpátky proběhla montáž LPG.
Párkrát jsem po montáži dolil vodu ale pak byl docela klid.
- před 600 km jsem ale začal dolívat asi 0,1 litrů na 100km
- před 150 km jsem začal dolívat tak 1 litr na 60km
- v sobotu jsem jel asi 5-6 km a zmizelo 2 litry vody
- v tu sobotu jsem i dolil vodu, a měřil jsem, že v nádržce je 2cm - když jsme to včera otahovali tak tam už voda vidět nebyla, tak nevím jestli už to teče i při stání na místě.
Původně jsem myslel že tečou hadice od LPG, takže jsem zajel vynadat plynařovi ať s tím něco udělá. Ten vše prošel a říkal že to neteče.
Až jako poslední (a mě to taky nenapadlo) se podíval na olej - bylo tam asi 2x tolik oleje - no úplný hnus.
V sobotu začala záchranná akce, kdy jsem vypustil 11 litrů "oleje", nalil nový olej a nechal motor asi minutu běžet, ať se trochu vzpamatuje.
Podle toho množství - to co jsem dolil v průběhu času, to šlo do oleje snad 1:1.
Naopak ve vodě (v nádržce) nevidím stopy oleje.
Včera odtahovka do servisu - na odtahovku to najelo i sjelo vlastními silami.
Už jsem to konzultoval s Vladem, Carschem a Karlem a zatím padly následující názory:
- tepelný výměník pod olejovým filtrem
- hlava motoru
- těsnění pod hlavou motoru
- mrazová pojistka (ale nikdo neví o takové kde by se začala míchat voda a olej)
- těsnění pod výbrusem (busso nemá písty přímo v bloku ale je tam těsnění)
Motor běží úplně normálně jako vždy - já blbec jsem se ještě před 150km honil na okresce s BMW (motor je jak pila).
Za autem nejde pára, z výfuku nesmrdí fridex.
Teplota dosáhne 90 a drží jak přibitá, takže v tomto taky nevidím žádný problém.
Trochu se rozepíšu - čím víc hlav, tím víc názorů a ty teď potřebuju.
2000km zpátky proběhla montáž LPG.
Párkrát jsem po montáži dolil vodu ale pak byl docela klid.
- před 600 km jsem ale začal dolívat asi 0,1 litrů na 100km
- před 150 km jsem začal dolívat tak 1 litr na 60km
- v sobotu jsem jel asi 5-6 km a zmizelo 2 litry vody
- v tu sobotu jsem i dolil vodu, a měřil jsem, že v nádržce je 2cm - když jsme to včera otahovali tak tam už voda vidět nebyla, tak nevím jestli už to teče i při stání na místě.
Původně jsem myslel že tečou hadice od LPG, takže jsem zajel vynadat plynařovi ať s tím něco udělá. Ten vše prošel a říkal že to neteče.
Až jako poslední (a mě to taky nenapadlo) se podíval na olej - bylo tam asi 2x tolik oleje - no úplný hnus.
V sobotu začala záchranná akce, kdy jsem vypustil 11 litrů "oleje", nalil nový olej a nechal motor asi minutu běžet, ať se trochu vzpamatuje.
Podle toho množství - to co jsem dolil v průběhu času, to šlo do oleje snad 1:1.
Naopak ve vodě (v nádržce) nevidím stopy oleje.
Včera odtahovka do servisu - na odtahovku to najelo i sjelo vlastními silami.
Už jsem to konzultoval s Vladem, Carschem a Karlem a zatím padly následující názory:
- tepelný výměník pod olejovým filtrem
- hlava motoru
- těsnění pod hlavou motoru
- mrazová pojistka (ale nikdo neví o takové kde by se začala míchat voda a olej)
- těsnění pod výbrusem (busso nemá písty přímo v bloku ale je tam těsnění)
Motor běží úplně normálně jako vždy - já blbec jsem se ještě před 150km honil na okresce s BMW (motor je jak pila).
Za autem nejde pára, z výfuku nesmrdí fridex.
Teplota dosáhne 90 a drží jak přibitá, takže v tomto taky nevidím žádný problém.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
mám obavu o blok motoru, protože ten únik vody co popisuješ je opravdu ohromný a když se to navíc chová jinak zcela korektně tak to naznačuje, že spalovací prostor je těsný. :/
těsnění pod hlavou by nejspíš mělo vliv i na komprese; nejsem mechanik, ale zatím jsem vždycky zažil, že těsnění bylo fouknuté ze spalovacího prostoru, takže to sotva jelo. stalo se mi, že mi to fouklo mezi válci, takže ani voda/olej se nemíchali, ale auto jelo na 2 válce ze 4. tím, že se ti to nehřeje vypadá, že to teda netlačí do vodního okruhu, ale ten prostě někde uniká do oleje :/
těsnění pod hlavou by nejspíš mělo vliv i na komprese; nejsem mechanik, ale zatím jsem vždycky zažil, že těsnění bylo fouknuté ze spalovacího prostoru, takže to sotva jelo. stalo se mi, že mi to fouklo mezi válci, takže ani voda/olej se nemíchali, ale auto jelo na 2 válce ze 4. tím, že se ti to nehřeje vypadá, že to teda netlačí do vodního okruhu, ale ten prostě někde uniká do oleje :/
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Čistě teoreticky, kdyby to bylo v něm tak za chodu motoru by to rvalo olej do vody díky vyššímu tlaku oleje. Vodu do oleje by to možná rvalo po zastavení kdy klesne tlak oleje, ale chladící okruh zůstane natlakovanej díky teplotě...
Nebo ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Teoreticky ano - psal mi to už Karel, že tlak oleje je mnohem vyšší než tlak vody.
Dohledal jsem tlak oleje okolo 4 bar, zatímco voda tak 1,5 bar.
Jedině, že by se to pokazilo takovým způsobem, že olej by se na jednu stranu neprotlačil, zatímco voda na druhou ano.
Nebo mě ještě napadlo, že tlak oleje může být v některých místech menší. V tenké trubce to bude třeba 4 bary zatímco jak se "rozprostře" ve výměníku a odtéká to více otvory, tak už tlak nebude tak vysoký.
Mě zaráží to, že to postupně degradovalo a prosakovalo čím dál víc.
Zatím nedokážu pochopit že se takhle ztratí 2 litry vody za 6km pomalé jízdy.
Strávil jsem spoustu času hledáním odpovědí, procházením fór, ptaním se, ale zatím to moc nechápu.
Dokonce jsem počítal i únik přes to těsnění pod výbrusem, vzal jsem předpoklad, že motor vykonal 15000 otáček za těch 6km, přičemž pokud to těsnění má 0,1mm a navíc je ještě stlačené, tak se bavíme "díře" s plochou několik desetin milimetru čtverečních. Jak se přes tohle dokážou dostat 2 litry postupně ohřívané vody... to taky nevím. Jedině že by se to těsnění pod výbrusem postupně "odplavilo".
Jsem z toho fakt na větvi. Těžce.
Dohledal jsem tlak oleje okolo 4 bar, zatímco voda tak 1,5 bar.
Jedině, že by se to pokazilo takovým způsobem, že olej by se na jednu stranu neprotlačil, zatímco voda na druhou ano.
Nebo mě ještě napadlo, že tlak oleje může být v některých místech menší. V tenké trubce to bude třeba 4 bary zatímco jak se "rozprostře" ve výměníku a odtéká to více otvory, tak už tlak nebude tak vysoký.
Mě zaráží to, že to postupně degradovalo a prosakovalo čím dál víc.
Zatím nedokážu pochopit že se takhle ztratí 2 litry vody za 6km pomalé jízdy.
Strávil jsem spoustu času hledáním odpovědí, procházením fór, ptaním se, ale zatím to moc nechápu.
Dokonce jsem počítal i únik přes to těsnění pod výbrusem, vzal jsem předpoklad, že motor vykonal 15000 otáček za těch 6km, přičemž pokud to těsnění má 0,1mm a navíc je ještě stlačené, tak se bavíme "díře" s plochou několik desetin milimetru čtverečních. Jak se přes tohle dokážou dostat 2 litry postupně ohřívané vody... to taky nevím. Jedině že by se to těsnění pod výbrusem postupně "odplavilo".
Jsem z toho fakt na větvi. Těžce.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Je to hrozny pech ,ale zbytecne se tim stresujes. V6 jsme par uz delali, vymenik jsem spatny na bussu jeste nevidel ,ale kdyby jo , proste ho zkus vyradit a propojit vodu mimo. Pak ti stejne nezbyde nic jineho nez hlavy sundat a uvidis co kde bude . Pri takovem mnozstvi se neco urcite ukaze
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Tak už to vím... Je to zadní hlava.
Na jednu stranu je to ta "horší" varianta. Na druhou stranu se už aspoň ví, co tomu je a servis už to řeší.
Díky všem za analytické přispění a podporu.
Ještě se k tomu zeptám - má smysl řešit i tu druhou hlavu, nebo je to blbost?
Jinak zcela upřímně musím říct, že i když vidím světlo na konci tunelu a auto bude za týden dva cajk, tak mi nějak přestává přinášet radost. Začalo to složitým nákupem, pokračovalo složitým seřizováním LPG a teď jsem se měsíc nesvezl kvůli tomuto problému.
Jsem z toho celkově trochu zklamaný - je to super auto, které jsem vždy chtěl. Myslím že je i ve slušném stavu, ale nějak jsem si s ním neužil žádnou radost...Občas přemýšlím jestli ho neprodám.
Na jednu stranu je to ta "horší" varianta. Na druhou stranu se už aspoň ví, co tomu je a servis už to řeší.
Díky všem za analytické přispění a podporu.
Ještě se k tomu zeptám - má smysl řešit i tu druhou hlavu, nebo je to blbost?
Jinak zcela upřímně musím říct, že i když vidím světlo na konci tunelu a auto bude za týden dva cajk, tak mi nějak přestává přinášet radost. Začalo to složitým nákupem, pokračovalo složitým seřizováním LPG a teď jsem se měsíc nesvezl kvůli tomuto problému.
Jsem z toho celkově trochu zklamaný - je to super auto, které jsem vždy chtěl. Myslím že je i ve slušném stavu, ale nějak jsem si s ním neužil žádnou radost...Občas přemýšlím jestli ho neprodám.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Chápu, že to je ubíjející a z podvědomí se to bude dostávat těžko (zažil jsem si to s AR 155 2.0 16V TS), ale zkus vydržet. To auto i Ty si to zaloužíte...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Bryx 123
- Příspěvky: 710
- Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Bohuzel je to tak... Thesis neni jen radost.... ale neklesej namysli.... vse se v dobre obrati
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
To je přechodné, zase bude dobře. Je to smůla, ale může se to stát u jakéhokoliv auta. Thesis asi nemáš na denní ježdění, tak to prostě ber jako drahý koníček Nedávno jsem se podíval na spritmonitor, kde si vedu záznamy, kolik mě stojí ujetý kilometr s Coupé a protočily se mi panenky. Už to nebudu dělat...
Určitě ti to auto bude dělat radost, tohle jsou jen problémy po koupi. Prodávat to nemá ani cenu, proděláš majlant...
Určitě ti to auto bude dělat radost, tohle jsou jen problémy po koupi. Prodávat to nemá ani cenu, proděláš majlant...
Re: Lancia Thesis 3.2V6 - Jirka
Myslím, že se všechno otočí, až zase Busso nastartuješ a projedeš se.
ex. Lancia Lybra 1.9 JTD 85 kW
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm