Zdravím všechny v klubu, jezdím už 15 let v Alfách a teď kromě Giulietty pokukuju i po Deltě. Zajímá mě světlá výška Delty s motorem 2.0 JTD.
Teď jezdím v Alfě 156 1,9 JTD a mám to dost natěsno, jsem totiž rybář a občas s autem zajedu přes polní cestu (kdysi dávno jsem urval olejovou vanu na Fiatu Marea )
Mohl by někdo z vás kdo má 2,0 JTD změřit světlou výšku na nejnižším bodě? A má Delta kryt motoru jako ho má Alfa 156?
Díky všem
Tak Deltu už mám doma tak odpovím sám
Podvozek je vyšší cca o 2cm oproti Alfě 156 JTD a kryt motoru Delta má.
Jízdně se tyhle auta srovnávat nedají, Alfa je taková "splašená do zatáček" a Delta je víc na pohodlí.
Mám motor 2.0 JTD s mírně neobvyklým výkonem 120kW (první majitel Belgie, nevím jestli se tam tak Delty dodávaly?).
Nevíte jaký je rozdíl mezi 2.0 JTD 121kW a 120kW?
Mechanicky myslím že budou naprosto stejné jen by mě zajímalo proč to tak vlastně dělali.
Výbavu mám Platino včetně Blueme. Jazyk jsem si změnil z němčiny na angličtinu, všechno píše anglicky ale blueme na mě mluví německy, je to nastavení někde jinde?
Díky za odpověď, tak nějak jsem si to i myslel že by to mohlo být.
Bohužel to tady na klubu moc nežije, asi je to tím že moc majitelů Lancií u nás není.
A ani už bohužel nebude
tak vzhledem k tomu, kolik lidí tady má lybry, kappy apod, což jsou 15+ let stará auta, tak kdyby se obměnilo na támhle poslední roky výroby thesisu či delty III, tak fórum klidně ještě může 10 let aktivně existovat
Zajímalo by mě - a nemyslím to nijak ironicky - proč Delta III nenahradí Lybru nebo Kappu. Opravdu by mě to zajímalo, protože Deltu mám již 5 let. Koupil jsem si ji po řadě fiatů (Regata, Tempra, Marea, Stilo) když Croma byla pro mě příliš velká (zbytečně velký motor 2,2 vhodný spíše pro dálniční provoz) a Delta vedle Brava díky většímu rozvoru prostornější. Dnes mám najeto 215 tis. km (sám jsem najel jenom 50 tis. km) bezporuchového provozu a i když pokukuji po něčem s menším nájezdem a mladším, nenacházím nic vhodného. Samozřejmě s ohledem na finanční (ne)možnost. Naposledy jsem instaloval LPG, takže tím jsem eliminoval často kritizovanou větší spotřebu motoru 1.4 T-Jet 88 kW. Motor jinak oceňuji jako jednoznačně skvělý. Pro srovnání je vždycky důležité s čím se srovnává. Já měl v posledním Stilu atmosférickou 1,4 70 kW, takže je vám jasné, proč mě T-Jet tak oslnil. Na Deltě dále oceňuji posuvnou zadní lavici, navíc dělenou a s možností naklápění opěradel. Prostě dokonalá variabilnost. Co by tedy stávajícímu majiteli Lybry při přechodu na Deltu chybělo ?
Lancia Delta III 1,6 MJet 88 kW, 2015
ex. : Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW, 2009
Fiat Stilo MW 1.4 70 kW, 2007
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 59 kW, 2003, Marea, Tempra, Regata,...
ona Lybra v kombi byla přecejen prostornější než je Delta. Ale je pravda že Delta má prostoru dost, přešel jsem na ní z Alfy 156 kombi a ta Delta má víc místa jak na sedačkách tak v kufru.
Kappu jiné italské auto těžko nahradí (já jako o nástupci jeden čas uvažoval o Volvu V70), ale to neznamená, že kdo má Kappu, jinou Lancii už chtít nebude. Je to jen o zvyku, já měl několik týdnů po přesednutí do Lybry klaustrofobii, ale zvykl jsem si.
Delta 3 bude určitě laděná jinak než bylo Bravo. A to bylo docela kostitřas, zřejmě aby se povedlo udržet slušný jízdní vlastnosti s torzkou vzadu. Jako nástupce Lybry asi ok, byť ta Lybra má techniku o dva řády jinde. A Kappa? To je prostě jiná třída, to moc rovnat nejde...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Když srovnám předchozí Lybru 2.4 JTD a nyní Deltu 2.0 JTDM, tak Lybra měla o dost lepší posezení. Stačí se podívat na délku předního sedáku v deltě-to se opravdu nepovedlo, sedáky jsou hodně krátké, takže nohy nejsou podepřeny. Jinak zadní sezení v deltě je hezké. Motor 2.0 JTDM se mi zdá skoro jak benzín(táhne lineárně dost dlouho), ale ten buldočí tah 2.4 JTD z Lybry mi opravdu chybí. No nic