KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8370
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#46 Příspěvek od Harous 239 »

S_z_Vikingova píše: pát čer 22, 2018 10:59 Výřez v nárazníku? To je optický klam. Nárazníky totiž u novějších aut "lezou" stále výš, na úkor plechu. Na MB a BMW kvůli tomuhle téměř přestaly existovat přední blatníky. Takže u současných aut se ti to může jen zdát, že mají větší "díru". U Kappy jsou jednoznačně větší zadní podběhy kvůli složitější nápravě. Třeba Alfa GTV se tvářila, že má na kupé slušný kufr, reálně se do něj vešla jen rezerva a svačina.
Nemám pocit, že by to bylo optickým klamem. :lol: Když srovnám Kappu SW (kterou jsem měl) a Ceed SW (jako ta nižší střední) tak ta Kappa má podle mě prostě ten vlez do kufru menší. A je to tím co jsem psal. Kufr jako takový je na SW slušný až ve chvíli kdy se vyhodí ta mezipodlážka. To ale u Kappy není na škodu, Kappa SW stejně jako třeba 156 SW nikdy neměla být klasický stěhovák jako třeba Mondeo. Ani mě to nějak zásadně neomezovalo, jen hafan to měl do auta dost vysoko. :lol: Ale konfrontaci s metrem se nebráním. :lol:
Ty Nivomaty OK, to jsem si špatně pamatoval. On nestál 40 tisíc jeden, ale sada na zadní nápravu. Takže ne 80, ale 40.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

S_z_Vikingova
Příspěvky: 30
Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#47 Příspěvek od S_z_Vikingova »

Jan 594 píše: pát čer 22, 2018 12:38 Ahoj.

Jako bývalý majitel K SW 2,4 TDS se také vyjádřím.

S Kapicí jsem žil 2,5 roku a do dnes na ní vzpomínáme s manželkou s nostalgií. I při prodeji bylo auto absolutně bez koroze, protože bylo původem z Itálie (Zase se začal loupat lak na střeše). Kde tedy nalítalo odhadem tak půl míče....na tacho se dívat nedá. Motor měl úniky oleje skoro všude, takže jsem dolíval. Prodal jsem ho za blbých 15 tKč při koupi Lybry a nový majitel, i přes upozornění, ho zadřel za půl roku a nechal sešrotovat. S mým mechanikem dodnes vždycky u pivka vzpomínáme a litujeme prodeje. Vždycky říká, přes zimu bych motor udělal a byl by to pěkný kousek jako youngtimer....a o to už u K jde.

Dneska už na denní ježdění tohle auto fakt nemá smysl. Za jedno to bude docela nákladný provoz (pokud to chceš mít v dobrém stavu) a především je to škoda ho huntovat každý den....teda pokud to nevidíš do periody STK a pak šrot.

Na Kapice se dívám, do 40 000 bych do nějaké šel, ale ne kouskem před smrtí....tohle auto už opustilo cenové dno a za pěkné kousky zaplatíš nemalý peníz. A i tak je toho jak šafránu.

A ano, antikorozní ochrana tohoto modelu byla skvělá. Nivomaty nejsou žádné a kufr to převozní nemá. Ten má třeba Lybra praktičtější. Tohle je spíše na golfové hole :-D Myslím i čalouněním kufru. ND ubývají. Platformou není K identická s jiným vozem koncernu. Motorizace ? 2,4 JTD je nesmrtelný dříč, zde ještě v E2.

Prostě jo....kup nějakou a uvidíš. Svezení je v tom prezidentské.....

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 30867.html
Hmmm....tenhle text je mi nějak povědomej. Nepsals to už někde v diskusi na tipcars nebo podobně? Tam to byla jedna z přínosných uživatelských recenzí.
Nezávazně uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.

Jan 594
Příspěvky: 98
Registrován: stř lis 17, 2010 12:38
Kontaktovat uživatele:

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#48 Příspěvek od Jan 594 »

Nemám pocit, že by to bylo optickým klamem. :lol: Když srovnám Kappu SW (kterou jsem měl) a Ceed SW (jako ta nižší střední) tak ta Kappa má podle mě prostě ten vlez do kufru menší. A je to tím co jsem psal. Kufr jako takový je na SW slušný až ve chvíli kdy se vyhodí ta mezipodlážka. To ale u Kappy není na škodu, Kappa SW stejně jako třeba 156 SW nikdy neměla být klasický stěhovák jako třeba Mondeo. Ani mě to nějak zásadně neomezovalo, jen hafan to měl do auta dost vysoko. :lol: Ale konfrontaci s metrem se nebráním. :lol:
Ty Nivomaty OK, to jsem si špatně pamatoval. On nestál 40 tisíc jeden, ale sada na zadní nápravu. Takže ne 80, ale 40.
[/quote]

Ahoj. Jak píšeš. Páté dveře u SW začínají stejně jako u sedanu, prostě nad nárazníkem. Stejně jako u Lybry. To třeba Stilo MW je má zařízlé do nárazníku a má skutečně rovnou ložní plochu. A ten kufr u K SW byl nepraktický. Příliš mělký. A nádherně polstrovaný...prostě to byl sportwagon a nešlo apriori o velikost. Ta "špinavá" část pod podlážkou zvětšila hloubku výrazně, ale zase není po celé šířce a délce kufru, takže praktičnost to moc nezvedlo.

No co si budeme povídat....převoz kočárků či pytlů cementu se u tohoto auta neočekávalo...
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)

Jan 594
Příspěvky: 98
Registrován: stř lis 17, 2010 12:38
Kontaktovat uživatele:

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#49 Příspěvek od Jan 594 »

Hmmm....tenhle text je mi nějak povědomej. Nepsals to už někde v diskusi na tipcars nebo podobně? Tam to byla jedna z přínosných uživatelských recenzí.
[/quote]

Ahoj. Jojo :D Akorát jsem se pak zakoukal do Lybry...a musím říci, že jsem s ní byl spokojený. U Lybry je průšvihem, že antikorozní ochrana už prostě není na takové úrovni...
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... ovozu.html
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)

S_z_Vikingova
Příspěvky: 30
Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#50 Příspěvek od S_z_Vikingova »

Harous 239 píše: pát čer 22, 2018 12:45 Nemám pocit, že by to bylo optickým klamem. :lol: Když srovnám Kappu SW (kterou jsem měl) a Ceed SW (jako ta nižší střední) tak ta Kappa má podle mě prostě ten vlez do kufru menší. A je to tím co jsem psal. Kufr jako takový je na SW slušný až ve chvíli kdy se vyhodí ta mezipodlážka. To ale u Kappy není na škodu, Kappa SW stejně jako třeba 156 SW nikdy neměla být klasický stěhovák jako třeba Mondeo. Ani mě to nějak zásadně neomezovalo, jen hafan to měl do auta dost vysoko. :lol: Ale konfrontaci s metrem se nebráním. :lol:
Ty Nivomaty OK, to jsem si špatně pamatoval. On nestál 40 tisíc jeden, ale sada na zadní nápravu. Takže ne 80, ale 40.
Ceed je o něco kratší (+délka je vyhoněná rozměry nárazníků), o něco užší, jen výška je +- stejná. Dojem většího otvoru bude dán tím, že Ceed má panty hlouběji ve střeše. Na druhou stranu, představme si kombíka Mazdu 6... :-k :lol:
Nezávazně uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.

Jan 594
Příspěvky: 98
Registrován: stř lis 17, 2010 12:38
Kontaktovat uživatele:

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#51 Příspěvek od Jan 594 »

Ceed je o něco kratší (+délka je vyhoněná rozměry nárazníků), o něco užší, jen výška je +- stejná. Dojem většího otvoru bude dán tím, že Ceed má panty hlouběji ve střeše. Na druhou stranu, představme si kombíka Mazdu 6... :-k :lol:
[/quote]

Sice zavřeno, ale na téhle fotce je výřez vidět...
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... ogalerie=2
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8370
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#52 Příspěvek od Harous 239 »

S_z_Vikingova píše: pát čer 22, 2018 13:05 Ceed je o něco kratší (+délka je vyhoněná rozměry nárazníků), o něco užší, jen výška je +- stejná. Dojem většího otvoru bude dán tím, že Ceed má panty hlouběji ve střeše. Na druhou stranu, představme si kombíka Mazdu 6... :-k :lol:
Dojem většího otvoru..... Já snad napíšu Alešovi ať to u tý svojí SW změří. :lol:
Jo, Ceed má panty hlouběji ve střeše, ale tím je ta díra opravdu větší, není to jen dojem. :)
Mrkni se na fotky Kappy SW tady, tam je ten kufr dobře vidět. Ten prostor pod tou mezipodlahou byl snad 20 - 25 cm vysoký. A přesně tenhle rozměr chyběl na výšce těm pátým dveřím. Zvlášť extrémní to bylo třeba v porovnání s výše zmíněným Stilem MW (který jsem měl právě po Kappě SW). Zrovna ta Mazda 6 má právě dost vykrojený nárazník, takže tam bych to úplně malý nečekal. Na druhou stranu se ta záď celá svažuje dolu, takže to asi bude nízký v oblasti střechy.

P.S. Aby nedošlo k omylu, nesrovnávám Kappu se Ceedem, šlo mi jen o to srovnání velikostí díry do kufru. Kappa SW prostě stěhovák není a ani nikdy být neměl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Aleš 292
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 824
Registrován: sob pro 08, 2007 20:12
Bydliště: Tanvald

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#53 Příspěvek od Aleš 292 »

velikost díry do kufru na výšku má 64 cm a hloubka po zadní sedačky v nejdelším místě je cca 96 cm,hloubka pod roletkou už je jen nějakých cca 85 cm. výška pod roletku je 30 cm. prostor pod podlážkou má výšku 20 cm,šířku 86 cm a na hloubku 80 cm. Kappa se fakt kufrem nedá brát za kombíka :lol: . kufr má i moje 166 praktičtější a větší,tam třeba kočárek byl úplně bez problémů. u kufru Kappy je jediná výhoda a to sklopné sedačky,třeba když potřebuješ odvézt z ikey nějakou skříňku,kterou do alfy nedostanu. Jinak Kappa je super auto za ty prachy,jen jí nemůžeš brát,že to má velkej kufr.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8370
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#54 Příspěvek od Harous 239 »

Tak dobře, když už jsme to nakousli tak jsem to taky došel změřit. :lol:

velikost díry do kufru na výšku - 76 cm
hloubka po zadní sedačky v nejdelším místě - 95 cm
hloubka pod roletkou - 63 cm
výška pod roletku - 43 cm
prostor pod podlážkou - není to tak jako u Kappy, jsou tam různý kapsy a odkládačky, hloubka - 25 cm (vzadu, směrem dopředu to asi bude míň).

Budiž tím téma kufr u SW snad uzavřeno. :)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

S_z_Vikingova
Příspěvky: 30
Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#55 Příspěvek od S_z_Vikingova »

Jan 594 píše: pát čer 22, 2018 13:12 Sice zavřeno, ale na téhle fotce je výřez vidět...
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... ogalerie=2
Áááá, už asi vím, co je myšleno. Nad nárazníkem je ještě kousek plechu a až pak dveře. Tak to potom jo.
Nezávazně uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.

S_z_Vikingova
Příspěvky: 30
Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#56 Příspěvek od S_z_Vikingova »

Harous 239 píše: pát čer 22, 2018 13:50 P.S. Aby nedošlo k omylu, nesrovnávám Kappu se Ceedem, šlo mi jen o to srovnání velikostí díry do kufru. Kappa SW prostě stěhovák není a ani nikdy být neměl.
Ano, chápu. Tak to bylo i myšleno. :supz:
Nezávazně uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.

S_z_Vikingova
Příspěvky: 30
Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#57 Příspěvek od S_z_Vikingova »

Aleš 292 píše: pát čer 22, 2018 14:02 velikost díry do kufru na výšku má 64 cm a hloubka po zadní sedačky v nejdelším místě je cca 96 cm,hloubka pod roletkou už je jen nějakých cca 85 cm. výška pod roletku je 30 cm. prostor pod podlážkou má výšku 20 cm,šířku 86 cm a na hloubku 80 cm. Kappa se fakt kufrem nedá brát za kombíka :lol: . kufr má i moje 166 praktičtější a větší,tam třeba kočárek byl úplně bez problémů. u kufru Kappy je jediná výhoda a to sklopné sedačky,třeba když potřebuješ odvézt z ikey nějakou skříňku,kterou do alfy nedostanu. Jinak Kappa je super auto za ty prachy,jen jí nemůžeš brát,že to má velkej kufr.
Výborně. Tyhle čísla povědí snad vše. Možná ještě - jak je širokej práh kufru mezi světlama?
Jinak věc nestála na otázce "vejde se mi do kufru stavební míchačka?", ale na zjištění, jak moc dobře se tam dá vlézt. Dle recenze od Jan 594 se vejde kočár a roletku lze zaním zase zatáhnout, takže představa je dostačující.

O čem se "pohádáme" teď? :lol: :partyman:
Třebaaaaaa - jak (zvenku) na první pohled poznat před/po facelift a jestli to není splácanina součástek z obou provedení?
Nezávazně uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.

Aleš 292
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 824
Registrován: sob pro 08, 2007 20:12
Bydliště: Tanvald

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#58 Příspěvek od Aleš 292 »

Zvenku snad jen,že před face má ochranný lišty v nárazníku černý a po face je má v barvě. Interiér se liší volantem a face má jednobarevnou palubku a tapece dveří. A ještě dřevěné obložení středového panelu je trošku jiné
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#59 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

S_z_Vikingova píše: čtv čer 21, 2018 17:06
- na dojezdění - to je zhruba Oazovo auto, ne? Na dojezdění, dokud to někde v polích za vsí nezdechne a pak to ponechat svému osudu. Takhle nějak? Fuj. [-( [-X
jojo moje kappa jak jsem psal dojezdila,ale odhodlal sem se a vymenil vanu, bohuzel to ale nekde tece takze se to musi udelat znova. jen tak ji odepsat nechcu, uz jen pro to ze jen loni sem do ni dal asi 20 tis na opravach :-) coz mi nikdo nezaplati a navic ji mam z toho duvodu ze mam na taznym 1800 :wink:. jako jezdim co chvila s necim jinym,ted jak sem ji doskladal a jel to projet tak to je kua rozdil ve svezeni
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

S_z_Vikingova
Příspěvky: 30
Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

#60 Příspěvek od S_z_Vikingova »

Tohle už vím. Ale to fakt víc rozdílů není? Tím pádem lze "snadno" (představa demontáže palubky je na oběšení) přeskládat před faceliftovou verzi na novější :-k
Nezávazně uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.

Odpovědět