delta III
delta III
Kolegové lančisti,
má někdo zkušenost s Deltou III před faceliftem? Spolehlivost, provozní náklady atd. Zejména tedy s motorem 2.0 JTDm.
Například toto:
http://www.tipcars.com/lancia-delta/20- ... 91338.html" onclick="window.open(this.href);return false;
má někdo zkušenost s Deltou III před faceliftem? Spolehlivost, provozní náklady atd. Zejména tedy s motorem 2.0 JTDm.
Například toto:
http://www.tipcars.com/lancia-delta/20- ... 91338.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Lybra SW 1.8, 2000, LPG - Lovato
Lancia Delta 1.9 Platino
Lancia Delta 1.9 Platino
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Na motor som nepocul nijake staznosti. V teste na auto.cz som cital, ze od urciteho roku ma Delta pohodlnejsie naladeny podvozok (ale predajca v autosalone mi to vyvratil, vraj vsetky jazdia dodnes rovnako). Inak mam skusenosti s bazarom, na ktory si dal odkaz. Mal som od nic prvu Kappu a nemohol som im vytknut vobec nic. Velmi slusne jednanie, auta az na vynimky v paradnom stave.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Po FL ma Delta odpornou predni masku ala Chrysler,takze myslim,ze naladeni podvozku jine bude po FL
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8370
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
Protože má jinou masku tak bude mít jinak naleděnej podvozek? WTF? 

Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
To ne,tim jsem chtel povedet,zy by melo byt jine naladeni podvozku od FL 

Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: delta III
Hej, Vitek pise dobre. O tej uprave v naladeni podvozku sa pise v teste Delty po FL. Ta maska nastve ale pre mna to aj tak bude najkrajsi hatch...aj keby mal mriezku uplne nakrivo 

Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Re: delta III
Já bych zas řekl, že se všema parametrama nijak neliší od průměru moderních aut . Jedině design je originální. Je to bravo v jiný kastli v přímym porovnání, kupodivu Bravo má menší průchodnost dírami na českých silnicích 

723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst
)
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst

Volvo 740 kombi

Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8370
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
Ono je ale zase fér uznat, že ten průměr je dost vysoko.
Co mě na Bravu (a tím pádem i na Deltě) bytostně štve je otřesnej výhled přes A sloupky a hrozně vysoká nákladová hrana kufru...

Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: delta III
Na Bravu je jeste tragicky misto na zadnich sedackach, to by ale mela mit Delta poreseny prodlouzenim rozvoru a posuvnou lavici.Harous píše:Ono je ale zase fér uznat, že ten průměr je dost vysoko.Co mě na Bravu (a tím pádem i na Deltě) bytostně štve je otřesnej výhled přes A sloupky a hrozně vysoká nákladová hrana kufru...
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8370
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
Zase tak tragický to není, taky bych řekl zhruba průměr ve třídě. A na rozdíl třeba od Focuse je vzadu dost místa nad hlavou.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Re: delta III
Deltu bych si teda netroufnul srovnávat s mainstreamovým hatchem jako je Focus. Snad na první pohled jsou to koncepčně podobné vozy, ale skutečně jen na první pohled. Delta je pohodlnější, výrazně prosotrnější uvnitř, kabina je kvalitnější (a to opravdu výrazně, je to jiný level, zkuste si někdy sedout do Focusu, na fotkách je to krásný, ale naživo pořád bakeliťák - dám příklad: Delta může mít přístrojovou desku obšitou kvalitní kůží od Poltrona Frau, ve Focusu ST za milion dostanete za příplatek kontrastní nití prošívaný plast) a výbava je i přes konstrukční stáří stále na špici (ačkoli většinu věcí, na který všichni nevěřícně zírali při premiéře Delty už dneska lze objednat i do toho Focusu).
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8370
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
S Focusem jsem srovnával Bravo a to ohledně místa vzadu. A Focus ST nestojí milion, ale je sehnatelnej za něco málo přes 600. Pohodlím a luxusem na Deltu mít nebude, podvozkově zase obráceně. Zase buďme korektní.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Re: delta III
To ano, kdo chce závodit, ať si koupí hohatch typu Focus (nebo Alfu Romeo, která je sice slabší a pomalejší, ale tak nějak mě baví víc), Delta je víc o komfortu. Srovnání prostornosti s Bravem je bezpředmětné, Delta je na prodloužený platformě a je to hodně znát.


Focus, kterej sem viděl, stál +/- milion, ale ano, byl to kombík a s prakticky plnou výbavou.


Focus, kterej sem viděl, stál +/- milion, ale ano, byl to kombík a s prakticky plnou výbavou.
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8370
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: delta III
V Deltě bude místa hafo, vím že je prodloužená. Řeč byla o Bravu kde to s tím místem není nic extra, ale zase ani nic hroznýho.
Co mě na Bravu (a bude to stejný i na Deltě) štve je divnej tvar palubky před spolujezdcem kam se cpou blbě nohy když je sedačka vepředějc (V Deltě je ale víc místa vzadu takže sedačka může být dál), hrozitánsky široký A sloupky dole přes který není nic vidět a vysoká nakládací hrana kufru... Jinak až na pár drobností jako je řešení ISOFIXu bez výhrad.
Co mě na Bravu (a bude to stejný i na Deltě) štve je divnej tvar palubky před spolujezdcem kam se cpou blbě nohy když je sedačka vepředějc (V Deltě je ale víc místa vzadu takže sedačka může být dál), hrozitánsky široký A sloupky dole přes který není nic vidět a vysoká nakládací hrana kufru... Jinak až na pár drobností jako je řešení ISOFIXu bez výhrad.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: delta III
Z meho pohledu je nejvetsi slabinou Brava i Delty absence kombi. Kdyby tato varianta byla v nabidce, jedno z techto aut by mi stalo v garazi.
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993