na tu sem se uz byl podivat...Špóna 653 píše:...http://www.sbazar.cz/piitrsak/detail/37 ... -v6-at-lpg i kvůli výbavě.. takže asi tak.. Lanciao
Phedra
Re: Phedra
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...
Re: Phedra
nekde sem nasel, cituji:
Takže doplňuji: všechny čtyři auta (807, C8, Ulysse, Phedra) se dělají v jedné továrně, ve francouzském závodě Sevel Nord. Spojení francouzské a italské techniky = může se tam posrat cokoliv, ale v reálu tomu tak není.
Každopádně Phedra je Lancia se vším všudy, takže hodně dílů má specifických a nedělají se v druhovýrobě. Prakticky celá plechařina, světla a tak. Další, i běžné spotřební díly pro motorizaci 3.0 V6, jsou patřičně drahé: rozvody jsem už psal, přední brzdový kotouč počítej klidně 2k, zadní 1.5k, v ramenech nejdou měnit čepy takže vždy celé rameno bratru minimálně za 5k apod. Jsou to navíc specifické díly, které na jiný model či motorizaci nepasují, takže nebývají běžně skladem.
U tohoto auta je zvlášť důležitá servisní historie, protože tam bylo docela dost závad, které se řešily v rámci svolávacích akcí. Uvádím aspoň ty o nichž vím:
- vadné přístroje palubní desky (hlavně ze začátku výroby), v záruce měnili za lepší typ)
- boční posuvné dveře ovládané elektricky (nedovírají anebo se klidně během jízdy sami otevřou), řešeno svolávačkou a přeprogramováním BSI
- boční posuvné dveře manuálně ovládané (špatně fungující kliky z důvodu konstrukční chyby západky při výrobě), opět svolávačka
- únik chladícího média z klimy (důvodem odfláknutý technologický postup montáže), opět svolávačka a přemontování klimy
- klepání ložisek předních kol při plném rejdu (opět konstrukční chyba), řešeno svolávačkou
- úniky kapaliny ze serva, opět řešeno svolávačkou
- odpadává protihlukový kryt motoru (konstrukční vada), řešeno svolávačkou
K tomu ještě dodám takové častější závady, u manuál převodek rády praskají lanovody (nový lanavod opět v řádu tisíců), poddimenzované brzdy (životnost +- 50t km a mění se pak komplet kotouče i destičky), vynechává tempomat (zpravidla je vadný spínač brzdy).
A ještě taková perlička, má to jak já říkám "plovoucí" geometrii přední nápravy. Tj. necháš si seřídit geometrii, ujedeš 5 km a je rozhašená, ujedeš dalších 5 km a je zase správně. Prakticky se ta geometrie nikdy neudrží na správné hodnotě, ale pořád lítá nahoru/dolu kolem ideální hodnoty. V důsledku toho je životnost předních gum nějakých 20-23t km, protože se nerovnoměrně sjíždějí.
Toť asi tak vše. Sumasumárům tedy:
- řada konstrukčních chyb odstraňovaných za pochodu svolávačkama (důležité vědět servisní historii)
- specifické, drahé a ne běžně dostupné díly
Dále sem nevidel phedru 3l novejsi jak 2003
Takže doplňuji: všechny čtyři auta (807, C8, Ulysse, Phedra) se dělají v jedné továrně, ve francouzském závodě Sevel Nord. Spojení francouzské a italské techniky = může se tam posrat cokoliv, ale v reálu tomu tak není.
Každopádně Phedra je Lancia se vším všudy, takže hodně dílů má specifických a nedělají se v druhovýrobě. Prakticky celá plechařina, světla a tak. Další, i běžné spotřební díly pro motorizaci 3.0 V6, jsou patřičně drahé: rozvody jsem už psal, přední brzdový kotouč počítej klidně 2k, zadní 1.5k, v ramenech nejdou měnit čepy takže vždy celé rameno bratru minimálně za 5k apod. Jsou to navíc specifické díly, které na jiný model či motorizaci nepasují, takže nebývají běžně skladem.
U tohoto auta je zvlášť důležitá servisní historie, protože tam bylo docela dost závad, které se řešily v rámci svolávacích akcí. Uvádím aspoň ty o nichž vím:
- vadné přístroje palubní desky (hlavně ze začátku výroby), v záruce měnili za lepší typ)
- boční posuvné dveře ovládané elektricky (nedovírají anebo se klidně během jízdy sami otevřou), řešeno svolávačkou a přeprogramováním BSI
- boční posuvné dveře manuálně ovládané (špatně fungující kliky z důvodu konstrukční chyby západky při výrobě), opět svolávačka
- únik chladícího média z klimy (důvodem odfláknutý technologický postup montáže), opět svolávačka a přemontování klimy
- klepání ložisek předních kol při plném rejdu (opět konstrukční chyba), řešeno svolávačkou
- úniky kapaliny ze serva, opět řešeno svolávačkou
- odpadává protihlukový kryt motoru (konstrukční vada), řešeno svolávačkou
K tomu ještě dodám takové častější závady, u manuál převodek rády praskají lanovody (nový lanavod opět v řádu tisíců), poddimenzované brzdy (životnost +- 50t km a mění se pak komplet kotouče i destičky), vynechává tempomat (zpravidla je vadný spínač brzdy).
A ještě taková perlička, má to jak já říkám "plovoucí" geometrii přední nápravy. Tj. necháš si seřídit geometrii, ujedeš 5 km a je rozhašená, ujedeš dalších 5 km a je zase správně. Prakticky se ta geometrie nikdy neudrží na správné hodnotě, ale pořád lítá nahoru/dolu kolem ideální hodnoty. V důsledku toho je životnost předních gum nějakých 20-23t km, protože se nerovnoměrně sjíždějí.
Toť asi tak vše. Sumasumárům tedy:
- řada konstrukčních chyb odstraňovaných za pochodu svolávačkama (důležité vědět servisní historii)
- specifické, drahé a ne běžně dostupné díly
Dále sem nevidel phedru 3l novejsi jak 2003
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...
Re: Phedra
Tak jasně, třílitr není pro tohle auto zrovna běžný motor, ale jen na autoscoutu je teď skoro 10 aut 2004+.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Re: Phedra
pravda, jsem slepy...
EDIT: navíc bejt tam busso, tak není o cem premyslet...
EDIT: navíc bejt tam busso, tak není o cem premyslet...
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...
Re: Phedra
Ony Phedry koncily svou karieru uz pouze s naftovymi motory (Ulysse myslim taky), beztak tvorily 90% prodanych kusu.
Jinak se doporucuje kupovat novejsi rocniky (plati pro cely ctyrlistek), behem let ty auta prece jen vychytavali. Ja mam rocnik 2008 a bez problemu.
Jinak se doporucuje kupovat novejsi rocniky (plati pro cely ctyrlistek), behem let ty auta prece jen vychytavali. Ja mam rocnik 2008 a bez problemu.
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
Re: Phedra
Nevíte co konkrétně se tam našlo? V sekci koupě už jsem to nenašel.onko 657 píše:Řešili ji v sekci Koupě...údajně má snad něco s převodovkou a potřebuje nějaké investice.
Re: Phedra
No o co přesně jde, se zjistí, až tu převodovku sundáš, jinak ti nikdo přesně neřekne. Po ohřátí oleje v převodovce, po ujetí cca 10km nebo aspoň 30 minut provozu, se začne z převodovky ozývat bouchání, nejdřív to vypadá jako něco na spojce nebo na ložisku, ale postupně se to zesiluje směrem ven od spojky. Jeté převodovky na tento typ motoru nejsou a nová stojí ranec. Takže je to na kupci jestli to riskne nebo ne, ale řekl bych, že to už risknul poslední majitel, který ji dal do bazaru sotva po měsíci, co jí měl, viz. techničák.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Phedra
Ahoj, nemáte někdo bližší informace o této Phedře?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
Re: Phedra
Na ty KM ten volant a pedály nic moc.
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Re: Phedra
to jo teda...ten volant je tak třísettisícovej+ :)
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Phedra
http://auto.bazos.cz/inzerat/35939380/L ... ITALIE.php" onclick="window.open(this.href);return false;
nevíte někdo něco o tomhle kousku?
podle inz má být v nadstandartní údržbě.
nevíte někdo něco o tomhle kousku?
podle inz má být v nadstandartní údržbě.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Phedra
a ještě se pozeptám na tuto phedru ?
Je to docela štreka.Tak pokud tam někdo byl uvítal bych info.
http://auto.bazos.cz/inzerat/35856674/P ... -94-kW.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to docela štreka.Tak pokud tam někdo byl uvítal bych info.
http://auto.bazos.cz/inzerat/35856674/P ... -94-kW.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Phedra
Jak zde bylo psáno, u Phedry 2,2 94kw když více hvízdá turbo, auto jsme projeli, jelo úplně v pohodě, zátah, nekouří, je to nějaký problém?????Slyšel jsme asi tři 2,2 stejné motorizace a všechny mi přišli že hvízdali. Díky
Re: Phedra
Zkus se poptat na klubu P807, tam jsem cerpal vetsinu informaci i ja. Prece jen pazoutu a citronu tu jezdi jak maku, potkat u nas Phedru je spis rarita. Za to minuly tyden v Italii jsem jich videl furuSemir píše:Jak zde bylo psáno, u Phedry 2,2 94kw když více hvízdá turbo, auto jsme projeli, jelo úplně v pohodě, zátah, nekouří, je to nějaký problém?????Slyšel jsme asi tři 2,2 stejné motorizace a všechny mi přišli že hvízdali. Díky
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993