Já je vozím tak nějak se mi to na té střeše líbí. Vizuelně to působí jako spojler.sendador píše:Tak to valim uz rok a pul ve sklepe poklad
Phedra
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
Re: Phedra
Re: Phedra
Mne se prave vubec nelibi, takze jsem je sundal jeste ten den, co jsem auto koupil. Co clovek, to nazorMira2B7 252 píše:Já je vozím tak nějak se mi to na té střeše líbí. Vizuelně to působí jako spojler.

Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
Re: Phedra
Cau Sendadore i vy ostatní, kteří máte zkušenost s motorem 2,2 HDI Bi Turbo 170Hp,
jak jseš spokojený s tímto motorem?
Kolik máš najeto? Nějaké problémy, slabiny?
V kolika km jsou předepsané rozvody?
Dík za rady.
Oskar.
jak jseš spokojený s tímto motorem?
Kolik máš najeto? Nějaké problémy, slabiny?
V kolika km jsou předepsané rozvody?
Dík za rady.
Oskar.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Phedra
Ahoj,
s motorem zatim spokojenost. Je dostatecne zivy (na to, jakej je Phedra autobus), s sestistupnovou prevodovkou je dobre sladeny. (Samotne razeni teda stoji dost za prd, ale to s motorem nesouvisi.) Kdyz jsem auto kupoval, projel jsem i slabsi naftak a jednoznacne jsem se rozhodl pro ten 170hp.
Najel jsem s nim za rok a pul 25000km, celkove ma auto 145000 (aspon podle pristroju, ale asi bych tomu veril). Dlouhodoba spotreba mezi 7,5 a 8l/100. Nejsem teda zadny zavodnik, k tomu ale auto ani neni urcene.
Rozvody jsou predepsany ve 180000 nebo po 10 letech (plati pro novy model (od 2008), nevim jak tomu bylo pred modernizaci). Ja jsem je delal pro jistotu ted, prece jen historii auta nemam 100% garantovanou.
Jediny problem byl, ze mi po koupi trochu kapal z motoru olej a delalo mi to louzicku v garazi. Nechal jsem pretesnit vanu a od te doby je to bez problemu. Akorat kvuli tomu bylo treba demontovat prevodovku
Celkove s autem spokojenost, nejaky mouchy samozrejme ma - mizerny razeni, na kostkach povrzava interier, dost blbe sviti na potkavacky.
Klady jsou jasne - obrovsky prostor a pohodli.
s motorem zatim spokojenost. Je dostatecne zivy (na to, jakej je Phedra autobus), s sestistupnovou prevodovkou je dobre sladeny. (Samotne razeni teda stoji dost za prd, ale to s motorem nesouvisi.) Kdyz jsem auto kupoval, projel jsem i slabsi naftak a jednoznacne jsem se rozhodl pro ten 170hp.
Najel jsem s nim za rok a pul 25000km, celkove ma auto 145000 (aspon podle pristroju, ale asi bych tomu veril). Dlouhodoba spotreba mezi 7,5 a 8l/100. Nejsem teda zadny zavodnik, k tomu ale auto ani neni urcene.
Rozvody jsou predepsany ve 180000 nebo po 10 letech (plati pro novy model (od 2008), nevim jak tomu bylo pred modernizaci). Ja jsem je delal pro jistotu ted, prece jen historii auta nemam 100% garantovanou.
Jediny problem byl, ze mi po koupi trochu kapal z motoru olej a delalo mi to louzicku v garazi. Nechal jsem pretesnit vanu a od te doby je to bez problemu. Akorat kvuli tomu bylo treba demontovat prevodovku

Celkove s autem spokojenost, nejaky mouchy samozrejme ma - mizerny razeni, na kostkach povrzava interier, dost blbe sviti na potkavacky.
Klady jsou jasne - obrovsky prostor a pohodli.
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
Re: Phedra
Díky za info. Mám v merku jednu peknou, ale má pravděpodobně K.O. převodovku.
Nevíte někdo, jestli ta 6-ti kvaltová převodovka z 175konové motorizace je stejná jako u klasické 2,2HDI?
Nemám e-per mladsi nez 2005 a tahle je 2008.
Nevíte někdo, jestli ta 6-ti kvaltová převodovka z 175konové motorizace je stejná jako u klasické 2,2HDI?
Nemám e-per mladsi nez 2005 a tahle je 2008.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Phedra
Není.
mám jiný dotaz, v kolika km jsou předepsané rozvody u klasického 2,2 HDI 94kW?
mám jiný dotaz, v kolika km jsou předepsané rozvody u klasického 2,2 HDI 94kW?
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Phedra
Zdarec, mám za to že ve 120tis km
Špóna
Lancia PHEDRA 2.2JTD Mjet PLATINO
Škoda Octavia 1,9 TDI
ex-Lancia Y10 1,1ie
ex-Fiat Punto Sporting 1,2i 16V
Lancia PHEDRA 2.2JTD Mjet PLATINO
Škoda Octavia 1,9 TDI
ex-Lancia Y10 1,1ie
ex-Fiat Punto Sporting 1,2i 16V
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Phedra
Ahoj všem nevíte někdo něco o tomhle kousku? Potřebuju větší auto kvůli cestám do zahraničí.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Phedra
Řešili ji v sekci Koupě...údajně má snad něco s převodovkou a potřebuje nějaké investice.
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Phedra
ahaa Jo no to je ona.Dik. Jsem vul sem si to vubec nespojil. Nejvetsi vyber je tu v brne ale kousky jsou to.... no z vrakoviste a ozivene. No ted jedu na sluzebku na 26 dni do dusseldorfu tak snad na neco natrefim.
Kdyby jste o necem v okoli poryniho vestfaska vedeli budu vdecnej.Ostatni si zaridim. Dikec
Kdyby jste o necem v okoli poryniho vestfaska vedeli budu vdecnej.Ostatni si zaridim. Dikec
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Phedra
Ma tu někdo dvoulitrovou phedru v benzinu?
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...
Re: Phedra
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...
Re: Phedra
Nevím, mám 2,2 HDi chip na 150 koní.. a obávám se, že tenhle benzín je na tak těžký auto slabej.. Navíc v kombinaci s automatem... to tě sežere.. Jedině snad nacpat do toho plyn.. ale to bych šel už spíš do tohoto http://www.sbazar.cz/piitrsak/detail/37 ... -v6-at-lpg i kvůli výbavě.. takže asi tak..
Lanciao

Špóna
Lancia PHEDRA 2.2JTD Mjet PLATINO
Škoda Octavia 1,9 TDI
ex-Lancia Y10 1,1ie
ex-Fiat Punto Sporting 1,2i 16V
Lancia PHEDRA 2.2JTD Mjet PLATINO
Škoda Octavia 1,9 TDI
ex-Lancia Y10 1,1ie
ex-Fiat Punto Sporting 1,2i 16V
Re: Phedra
Diky, no zajedu se tam podivat a uvidim. Naftu nechci a plyn taky ne. Spis mam v hledacku 6-ti mistny 2l manual, ale nez pro nej pojedu, tak se pokousim zjistit co nejvic informaci... 3l moc nechci kvůli servisu (kvůli skoro vsemu musí motor ven), kolum (respektive vlastní kola nenasadim přes brzdice), LPG (odecita benzin i když jedu na plyn a po virtualnim dopotrebovani benzinu skoci do nouze), automatu (4k převodovka mi prijde na takovy motor kratka).
Za názory budu rad, stále hledam...
Za názory budu rad, stále hledam...
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
Re: Phedra
Je to klubák Petr 89, ale asi sem už nechodí, pokud za ním pojedeš tak ho ode mě pozdravuj.crashta píše:Diky, no zajedu se tam podivat a uvidim. Naftu nechci a plyn taky ne. Spis mam v hledacku 6-ti mistny 2l manual, ale nez pro nej pojedu, tak se pokousim zjistit co nejvic informaci... 3l moc nechci kvůli servisu (kvůli skoro vsemu musí motor ven), kolum (respektive vlastní kola nenasadim přes brzdice), LPG (odecita benzin i když jedu na plyn a po virtualnim dopotrebovani benzinu skoci do nouze), automatu (4k převodovka mi prijde na takovy motor kratka).
Za názory budu rad, stále hledam...
dělal jsem rozvody starter a motor nemusí ven. To jen ve Fiatu tvrdí.
brzdiče jsou velký bremba kotouč 310 takže minimum 16 kola ale originály jsou fajn.
benzín odečítá ale lze to vyřešit emulátorem za 1500 který načte stav při každém nastartování motoru a i před tím to do žádné nouze neskáče.
automat je pravda trochu pomalejší ale stejně je to dvoutunové auto takže se to k němu i hodí, má možnost ručního řazení takže když ji chceš popohnat tak to taky jde.