tentokrát z iDnes:
http://auto.idnes.cz/vse-nejlepsi-lanci ... jetiny_fdv
Další z článků o Lancii
Re: Další z článků o Lancii
Nevím kde, dám to tedy zde
Ve francouzkém časopise "La vie de l´Auto" se objevil krátký článek o jedné znovuzrozené Lancii Aurelii.
Z volného překladu přes Google Translate asi toliko, že vůz má velmi nejasnou historii. Pravděpodobně byl zakoupen ve Francii, ale co je jisté, už v roce 1977 je z něho vrak vhodný do šrotu. V roce 1997 ho pan Albert Cailler, specialista na Lancie, získává za jediným účelem, na háhradní díly (doslovný překlad, jako dárce orgánů).
V roce 2007 je vrak vystaven na akci Ženeva Classics vedle zrestaurovaných modelů Aurelia a Aprilia. Tento kontrast zapůsobil na jistého klienta, který vrak koupil a nechal zrestaurovat v Albertově dílně. Motor musel být nahrazen jiným, zůstal jen originální karburátor Weber. Ostatní díly byly repasovány. Nejtěžší prací byla plechařina. Karoserie se musela v průběhu restaurování nepatrně vystužit, aby nedošlo k její deformaci. Barva byla zvolena "hluboká černá". Nějaké drobné změny nastaly v interiéru, ale tady tomu moc nerozumím.
Ovšem překlad poslední věty mluví za vše: Po šesti letech obrovské práce auto získalo jeho bývalou slávu =D>
Ve francouzkém časopise "La vie de l´Auto" se objevil krátký článek o jedné znovuzrozené Lancii Aurelii.
Z volného překladu přes Google Translate asi toliko, že vůz má velmi nejasnou historii. Pravděpodobně byl zakoupen ve Francii, ale co je jisté, už v roce 1977 je z něho vrak vhodný do šrotu. V roce 1997 ho pan Albert Cailler, specialista na Lancie, získává za jediným účelem, na háhradní díly (doslovný překlad, jako dárce orgánů).
V roce 2007 je vrak vystaven na akci Ženeva Classics vedle zrestaurovaných modelů Aurelia a Aprilia. Tento kontrast zapůsobil na jistého klienta, který vrak koupil a nechal zrestaurovat v Albertově dílně. Motor musel být nahrazen jiným, zůstal jen originální karburátor Weber. Ostatní díly byly repasovány. Nejtěžší prací byla plechařina. Karoserie se musela v průběhu restaurování nepatrně vystužit, aby nedošlo k její deformaci. Barva byla zvolena "hluboká černá". Nějaké drobné změny nastaly v interiéru, ale tady tomu moc nerozumím.
Ovšem překlad poslední věty mluví za vše: Po šesti letech obrovské práce auto získalo jeho bývalou slávu =D>
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
Re: Další z článků o Lancii
Článek zdejšího kolegy (aspoň si myslim, že podle nicku se jedná o toho samého) dám zde, ikdyž název vlákna je trochu zlehčující
https://www.autickar.cz/clanek/lancia-d ... tni-luxus/
https://www.autickar.cz/clanek/lancia-d ... tni-luxus/
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
Re: Další z článků o Lancii
Btw. co to má za tričko na té profilové fotce?
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
Re: Další z článků o Lancii
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
Re: Další z článků o Lancii
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)