spotřeba oleje

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Michal 153

#46 Příspěvek od Michal 153 »

co jsem se tak poptával, tak by to mohly byt gufera na ventilech

Uživatelský avatar
Jirka 85
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1011
Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Bydliště: Louňovice 739404942

#47 Příspěvek od Jirka 85 »

Me to na 7000km nesezere skoro nic max 0.5L a to vim ze trochu tece vana a házi do sání, zkus se podivat jestli nekde netece a zkontroluj i rozvodovej remen jestli neni mastnej muzou bejt simeringy KO, pokud je vse relativne ciste tak zjisti za jak dlouho budes mit cernej vzduchovej filtr, jestli hodne brzo tak budou krouzky na odchodu, ale v UH jsem z tebe olej necejtil :wink:
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

na 3000 1 l je celkem dost, záleží jak dlouhý tratě jezdí
xxxx

telefin1

#49 Příspěvek od telefin1 »

Mám prosbu,
mám Kappu 2,4 TD SW, ta je v pohodě, ale dále mám Mareu se stejným motorem, zřejmě byla uvařená, než jsem ji koupil, jelikož jsme měnili těsnění pod hlavou, ale problém je ve spotřebě oleje, to nebere olej ,ale žere olej, už jsme vyměnili i turbo,,bylo to u BOSH na vstřiky a seřízení motoru, kontrolu tlaků které nejsou pod 26. Nevíte čím by to mohlo být.
Má to bílý dým spotřeba oleje je téměř celá náplň na 150 km

paolo O

#50 Příspěvek od paolo O »

a co pistní kroužky můžou být zapečené,když uvaříš motor take to někdy stává a nebo můžou být ucpané kanálky v drážce pístu pro stírací kroužky kterými se odvádí setřený olej.

_______________________________

Lancia Kappa 2.4 TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D

Uživatelský avatar
Bryx 123
Příspěvky: 710
Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Bryx 123 »

Cau tak prisel cas to napsat uz aji sem.... Jsem uplne zoufalej Dedra VVT je po prekrouzkovani, vymene tesneni a vseho moznyho... je po te oprave najeto prez 6000km!!!! A porad zere olej :( uz nevim kde mam hlidat chybu.. ze by v servisu ? Dolejvam tak cca po 3 tydnech litr.... Na moji otazku proc to porad zere olej mi mechanik odpovedel ze si to musi poradne sednout... Ale aby to po 6000km nebylo sedli ? Diky za pomoc...
Naposledy upravil(a) Bryx 123 dne pát led 05, 2007 21:00, celkem upraveno 1 x.
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

zatim to vypada ze si z toho sedas ty na CENSORED :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

paolo O

#53 Příspěvek od paolo O »

Logicky, olej se muže do válce dostat buď kolem pístu nebo přes ventily

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

presne to rikam taky,takze muj nazor je ze tu opravu odflakly
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

paolo O

#55 Příspěvek od paolo O »

Ja zastavam nazor ze co si sam neudelas tak na to se nemuzes spolehnout

telefin1

Nemohou to být pouze guferka?

#56 Příspěvek od telefin1 »

paolo O píše:a co pistní kroužky můžou být zapečené,když uvaříš motor take to někdy stává a nebo můžou být ucpané kanálky v drážce pístu pro stírací kroužky kterými se odvádí setřený olej.

_______________________________

Lancia Kappa 2.4 TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D

Paolo O

#57 Příspěvek od Paolo O »

Celou noc jsem nad tim premyslel a jak pises ze ti to sezere celou napln oleje behem 150km to me jaksi moc hodne vypada to jak by olej do valce tekl primo pod tlakem, psal jsi , ze auto bylo asi uvarene a ze jste menili tesneni pod hlavou tak by chba mohla byt v tom tesneni nekde u toho kanalku na olej. [/img]

paolo O

#58 Příspěvek od paolo O »

A taky jeste neco pokud jsi si jisty ze je tesneni v poradku tak to taky muze byt hlavou valce, ja jsem koupil moji Kappu s poruchou motoru s tim ze je praskla hlava ten borec co ji mel prede mnou ji taky uvaril, hlavu jsem nechal opravit a ten co mi to delal rikal ze kdyz uvaris motor tak se vetsinou hlava pokrouti u moji hlavy valce to tak bylo, musel ji srovnat a ubral na plose 2,5mm mez se mu ji podarilo srovnat tak jestli ji nemas taky pokroucenou a nepronika ti ten olej mezi blokem,tesnenim pod hlavou a hlavou valce i pres to ze to mas dobre utazene.

Ale ja bych asi zacal tim nejjednoduchsim, podival bych se na ty guferka ventilu a taky bych je asi vymenil neni to nejak nakladna polozka ja jsem za ne dal 16,-kč za jeden. Kdyz tak napis na co si prisel.
____________________________________________

Lancia Kappa 2.4TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D

Uživatelský avatar
Bryx 123
Příspěvky: 710
Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od Bryx 123 »

paolo O píše:Ja zastavam nazor ze co si sam neudelas tak na to se nemuzes spolehnout
Kazdej neni tak zrucnej a vyzna se az tak v autech...
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie

Paolo O

#60 Příspěvek od Paolo O »

Kazdej neni tak zrucnej a vyzna se az tak v autech...[/quote]

Jo to mi je jasne, ale chce to vedet komu muzes auto sverit aniz by ti to odflak tim nechci rict ze to zrovna odflakli na tvem aute

Odpovědět