spotřeba oleje
- Jirka 85
- Člen klubu
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pon led 16, 2006 23:50
- Bydliště: Louňovice 739404942
Me to na 7000km nesezere skoro nic max 0.5L a to vim ze trochu tece vana a házi do sání, zkus se podivat jestli nekde netece a zkontroluj i rozvodovej remen jestli neni mastnej muzou bejt simeringy KO, pokud je vse relativne ciste tak zjisti za jak dlouho budes mit cernej vzduchovej filtr, jestli hodne brzo tak budou krouzky na odchodu, ale v UH jsem z tebe olej necejtil
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
Mám prosbu,
mám Kappu 2,4 TD SW, ta je v pohodě, ale dále mám Mareu se stejným motorem, zřejmě byla uvařená, než jsem ji koupil, jelikož jsme měnili těsnění pod hlavou, ale problém je ve spotřebě oleje, to nebere olej ,ale žere olej, už jsme vyměnili i turbo,,bylo to u BOSH na vstřiky a seřízení motoru, kontrolu tlaků které nejsou pod 26. Nevíte čím by to mohlo být.
Má to bílý dým spotřeba oleje je téměř celá náplň na 150 km
mám Kappu 2,4 TD SW, ta je v pohodě, ale dále mám Mareu se stejným motorem, zřejmě byla uvařená, než jsem ji koupil, jelikož jsme měnili těsnění pod hlavou, ale problém je ve spotřebě oleje, to nebere olej ,ale žere olej, už jsme vyměnili i turbo,,bylo to u BOSH na vstřiky a seřízení motoru, kontrolu tlaků které nejsou pod 26. Nevíte čím by to mohlo být.
Má to bílý dým spotřeba oleje je téměř celá náplň na 150 km
- Bryx 123
- Příspěvky: 710
- Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Cau tak prisel cas to napsat uz aji sem.... Jsem uplne zoufalej Dedra VVT je po prekrouzkovani, vymene tesneni a vseho moznyho... je po te oprave najeto prez 6000km!!!! A porad zere olej uz nevim kde mam hlidat chybu.. ze by v servisu ? Dolejvam tak cca po 3 tydnech litr.... Na moji otazku proc to porad zere olej mi mechanik odpovedel ze si to musi poradne sednout... Ale aby to po 6000km nebylo sedli ? Diky za pomoc...
Naposledy upravil(a) Bryx 123 dne pát led 05, 2007 21:00, celkem upraveno 1 x.
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Nemohou to být pouze guferka?
paolo O píše:a co pistní kroužky můžou být zapečené,když uvaříš motor take to někdy stává a nebo můžou být ucpané kanálky v drážce pístu pro stírací kroužky kterými se odvádí setřený olej.
_______________________________
Lancia Kappa 2.4 TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D
Celou noc jsem nad tim premyslel a jak pises ze ti to sezere celou napln oleje behem 150km to me jaksi moc hodne vypada to jak by olej do valce tekl primo pod tlakem, psal jsi , ze auto bylo asi uvarene a ze jste menili tesneni pod hlavou tak by chba mohla byt v tom tesneni nekde u toho kanalku na olej. [/img]
A taky jeste neco pokud jsi si jisty ze je tesneni v poradku tak to taky muze byt hlavou valce, ja jsem koupil moji Kappu s poruchou motoru s tim ze je praskla hlava ten borec co ji mel prede mnou ji taky uvaril, hlavu jsem nechal opravit a ten co mi to delal rikal ze kdyz uvaris motor tak se vetsinou hlava pokrouti u moji hlavy valce to tak bylo, musel ji srovnat a ubral na plose 2,5mm mez se mu ji podarilo srovnat tak jestli ji nemas taky pokroucenou a nepronika ti ten olej mezi blokem,tesnenim pod hlavou a hlavou valce i pres to ze to mas dobre utazene.
Ale ja bych asi zacal tim nejjednoduchsim, podival bych se na ty guferka ventilu a taky bych je asi vymenil neni to nejak nakladna polozka ja jsem za ne dal 16,-kč za jeden. Kdyz tak napis na co si prisel.
____________________________________________
Lancia Kappa 2.4TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D
Ale ja bych asi zacal tim nejjednoduchsim, podival bych se na ty guferka ventilu a taky bych je asi vymenil neni to nejak nakladna polozka ja jsem za ne dal 16,-kč za jeden. Kdyz tak napis na co si prisel.
____________________________________________
Lancia Kappa 2.4TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D
- Bryx 123
- Příspěvky: 710
- Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Kazdej neni tak zrucnej a vyzna se az tak v autech...paolo O píše:Ja zastavam nazor ze co si sam neudelas tak na to se nemuzes spolehnout
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie