Delta II 1,6 16V - občasný výpadek výkonu
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta II 1,6 16V - občasný výpadek výkonu
Nechce se mi zakladat nove vlakno, ale objevil se na Delte novy problem. Pritelkyne mi volala, ze ji po ceste do prace stoupla teplota chladici kapaliny a motor zacal ztracet vykon. Stalo se ji to pry asi 5km od prace, takze tam jeste dojela (coz jsem ji patricne vycetl, protoze je informovana, ze ma v podobny situaci zastavit na nejblizsim bezpecnem miste). No, kazdopadne po praci jsem tam vyrazil, pod autem zadna louze nebyla, ale v nadrzce bylo kapaliny asi 2cm pod MIN, takze jsem jako prvni natlakoval pumpou chladici okruh, ale nikde nic neteklo. Dolil jsem tedy kapalinu k MAX a nastartoval. Zadne znamky prehrivani ani uniky kapaliny se nedostavili, v aute zadna kontrolka nesvitila. Auto jsem odvezl domu 25km a za celou dobu ani znamka po problemu. Kdyby nebylo v nadrzce asi o pul litru mene Paraflu, tak bych rekl, ze si ze me udelala srandu... Takze k dotazu. Co muze zpusobit prehrivani motoru, ztratu vykonu a chladici kapaliny a pritom nejde o trvaly problem?? V praci mame diagnostiku jen na znacky Daimleru, takze mam dve moznosti. Bud na zaklade nejakych tipu vymenit ci zkontrolovat mozne priciny nebo poslat auto na diagnostiku k autorizaku Lancie, ktery je nejblizsi 40km, coz se mi uplne nechce.
Re: Delta II 1,6 16V - občasný výpadek výkonu
jednou sa mi to stalo taky,vícekrát sa to neopakovalo tak sem to neřešil,auto jezdí bez problému doposud
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta II 1,6 16V
Nevi nekdo, na kolik Nm se maji spravne dotahovat svicky na 1,6 16V (nechci ted slyset, ze to kazdej dela od ruky)? Diky
Re: Delta II 1,6 16V - občasný výpadek výkonu
samozřejmě že to každej dělá od ruky, chce to jen trochu citu
jinak moment podle výrobce svíčky, běžně tak 20-30 Nm
jinak moment podle výrobce svíčky, běžně tak 20-30 Nm
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta II 1,6 16V
Diky. Me je to jasny, ale prave ten cit jeste nemam tak vychytanej, protoze u Daimlera je predepsanej moment doslova na kazdej sroub, takze dotahovani od ruky v praci nikdo rad nevidi... a zrovna svicky bych nerad utahnul moc. Tech 30Nm je hodnota, kterou predepisuje i Daimler u vetsiny motoru.
Jinak bych se rad zeptal, jestli nema nekdo doma navic ty originalni srouby od kastliku na vzduchovy filtr u Delty II? Mam na mysli ty ctyry se specialnim zavitem a velkou krizovou hlavou. Samozrejme v dobre stavu bez poskozeneho zavitu nebo hlavy.
Jinak bych se rad zeptal, jestli nema nekdo doma navic ty originalni srouby od kastliku na vzduchovy filtr u Delty II? Mam na mysli ty ctyry se specialnim zavitem a velkou krizovou hlavou. Samozrejme v dobre stavu bez poskozeneho zavitu nebo hlavy.
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Delta II 1,6 16V - občasný výpadek výkonu
Ty vole. To jsou starosti. Euro takhle bych se chtěl v v životě mít. Řešit píčoviny.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta II 1,6 16V
Unika mi, co tim chtel basnik ze Sobeslavi rici...
Re: Delta II 1,6 16V - občasný výpadek výkonu
To je jedno, neřeš to.
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT