eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Hele. Dají se sehnat i měniče, co umí 16kW, ale je to hovadina krmit to autem. Ale poukazuju na to, ze dneska už se da sehnat skoro všechno.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Zkusili jste si spočítat alespoň orientačně proudy? Klidně bez úvahy nějakých ztrát v tom měniči...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Jestli to dobře chápu. chcete z lybry udělat centrálu . Potom moc nechápu proč chceš aby jsi reguloval na maximum alternátor. Ten se ti při zvýšeném odběru zreguluje sám.
No ale i kdyby. Tak altík dá max 100a (teda udávají 70 nekde až 100) Pokud odečtu cca 10 a na běžný chod motoru čerpadel tak zbývá 70/90A
Ventilátory sahary zbaští cca 20 A. A spínat se budou i když lybra poběží jen na volnoběh. To máme 50/70A Při 12v je 600 / 840 W možného odběru. A to netuším co s tím udělá trvalé zatížení. Také si myslím že altík takový výkon nedá na volnoběh.
No ale i kdyby. Tak altík dá max 100a (teda udávají 70 nekde až 100) Pokud odečtu cca 10 a na běžný chod motoru čerpadel tak zbývá 70/90A
Ventilátory sahary zbaští cca 20 A. A spínat se budou i když lybra poběží jen na volnoběh. To máme 50/70A Při 12v je 600 / 840 W možného odběru. A to netuším co s tím udělá trvalé zatížení. Také si myslím že altík takový výkon nedá na volnoběh.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Já centrálu nechci, mám doma benzínovou. Ale viděl jsi, co tam mám Ale už to mám vyřešený i bez altíkuJaromír 592 píše: ↑pon dub 16, 2018 16:59 Jestli to dobře chápu. chcete z lybry udělat centrálu . Potom moc nechápu proč chceš aby jsi reguloval na maximum alternátor. Ten se ti při zvýšeném odběru zreguluje sám.
No ale i kdyby. Tak altík dá max 100a (teda udávají 70 nekde až 100) Pokud odečtu cca 10 a na běžný chod motoru čerpadel tak zbývá 70/90A
Ventilátory sahary zbaští cca 20 A. A spínat se budou i když lybra poběží jen na volnoběh. To máme 50/70A Při 12v je 600 / 840 W možného odběru. A to netuším co s tím udělá trvalé zatížení. Také si myslím že altík takový výkon nedá na volnoběh.
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Za sebou tahas prodluzku?
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Mám v kufru 7 křečků v kolečku a dělají elektřinu.