eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

Vše, co se týká čidel, kabelů, baterky a veškeré elektroinstalace...
Zpráva
Autor
Pesek
Příspěvky: 162
Registrován: sob čer 27, 2015 21:18

Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

#31 Příspěvek od Pesek »

Hele. Dají se sehnat i měniče, co umí 16kW, ale je to hovadina krmit to autem. Ale poukazuju na to, ze dneska už se da sehnat skoro všechno.

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

#32 Příspěvek od Harous 239 »

Zkusili jste si spočítat alespoň orientačně proudy? Klidně bez úvahy nějakých ztrát v tom měniči...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Jaromír 592
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1401
Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Bydliště: Brno Komín 728887525
Kontaktovat uživatele:

Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

#33 Příspěvek od Jaromír 592 »

Jestli to dobře chápu. chcete z lybry udělat centrálu . Potom moc nechápu proč chceš aby jsi reguloval na maximum alternátor. Ten se ti při zvýšeném odběru zreguluje sám.

No ale i kdyby. Tak altík dá max 100a (teda udávají 70 nekde až 100) Pokud odečtu cca 10 a na běžný chod motoru čerpadel tak zbývá 70/90A

Ventilátory sahary zbaští cca 20 A. A spínat se budou i když lybra poběží jen na volnoběh. To máme 50/70A Při 12v je 600 / 840 W možného odběru. A to netuším co s tím udělá trvalé zatížení. Také si myslím že altík takový výkon nedá na volnoběh.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300

Pesek
Příspěvky: 162
Registrován: sob čer 27, 2015 21:18

Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

#34 Příspěvek od Pesek »

Jaromír 592 píše: pon dub 16, 2018 16:59 Jestli to dobře chápu. chcete z lybry udělat centrálu . Potom moc nechápu proč chceš aby jsi reguloval na maximum alternátor. Ten se ti při zvýšeném odběru zreguluje sám.

No ale i kdyby. Tak altík dá max 100a (teda udávají 70 nekde až 100) Pokud odečtu cca 10 a na běžný chod motoru čerpadel tak zbývá 70/90A

Ventilátory sahary zbaští cca 20 A. A spínat se budou i když lybra poběží jen na volnoběh. To máme 50/70A Při 12v je 600 / 840 W možného odběru. A to netuším co s tím udělá trvalé zatížení. Také si myslím že altík takový výkon nedá na volnoběh.
Já centrálu nechci, mám doma benzínovou. Ale viděl jsi, co tam mám :lol: Ale už to mám vyřešený i bez altíku :-)

Uživatelský avatar
Jaromír 592
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1401
Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Bydliště: Brno Komín 728887525
Kontaktovat uživatele:

Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

#35 Příspěvek od Jaromír 592 »

Za sebou tahas prodluzku?
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300

Pesek
Příspěvky: 162
Registrován: sob čer 27, 2015 21:18

Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?

#36 Příspěvek od Pesek »

Mám v kufru 7 křečků v kolečku a dělají elektřinu.

Odpovědět