Čaute mám tu taku pataliu z lanciou. Svieti mi permanentne žltá kontrolka motora. Motor je komplet po GO, odstránené klapky zo sania, zaslepeny egr, trysky po repase, nové rozvody,filtre atď. Všetky hadičky a podobne somariny mi prešli cez ruky takže nejakú netesnosť na podtlakovom okruhu vylučujem.
Mám možnosť to diag len cez alfaOBD a tá mi stále ukazuje tieto závady ktoré nejdú vôbec zmazať.
Phedra 2.2jtd
Re: Phedra 2.2jtd
Ďalšou diagnostikou sa podarilo zmazať závady , ostala už len jedna.
Zajtra by mal doraziť nový drv ventil, potom sa uvidí.
Zajtra by mal doraziť nový drv ventil, potom sa uvidí.
Lancia Phedra Emblema 2.2jtd 16v
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Phedra 2.2jtd
Zaslepeny EGR a klapky to nezni ajko dobr eopraveny motor
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: Phedra 2.2jtd
Tie klapky a egr boli len ako bonus a prevencia do budúcna.
Lancia Phedra Emblema 2.2jtd 16v
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Re: Phedra 2.2jtd
Každý kto sa aspoň trochu rozumie motorom vie načo to tam je a prečo sa to odstraňuje.
Lancia Phedra Emblema 2.2jtd 16v
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Re: Phedra 2.2jtd
Up. Drv vymenený za nový , motor síce beží príjemnejšie ale 397bar a 18%otvorenie drv na voľnobeh ostalo.
Zohnal som čidlo tlaku paliva a závada p0190 je preč. Tlak je 240-250bar a drv 14% na voľnobeh.
Ostáva mi už len vyriešiť zavadu p0235 , natiahol som do kabíny externý budík tlaku turba a je tam Max 0,6bar, meral som snímač tlaku turba a výstupná hodnota je okolo 9V čo je celé zle. Dnes som zohnal druhý jazdený snímač, výstupná hodnota je síce okolo 6V ale stále je to moc. Ráno objednávam nový.
Ďalšia vec ktorú som zistil že na solenoid regulácie turba mi nejde podtlak. Podtlakovy rozvod je spoločný pre všetkých 5 solenoidov na motore a len na tom jednom nieje
Zohnal som čidlo tlaku paliva a závada p0190 je preč. Tlak je 240-250bar a drv 14% na voľnobeh.
Ostáva mi už len vyriešiť zavadu p0235 , natiahol som do kabíny externý budík tlaku turba a je tam Max 0,6bar, meral som snímač tlaku turba a výstupná hodnota je okolo 9V čo je celé zle. Dnes som zohnal druhý jazdený snímač, výstupná hodnota je síce okolo 6V ale stále je to moc. Ráno objednávam nový.
Ďalšia vec ktorú som zistil že na solenoid regulácie turba mi nejde podtlak. Podtlakovy rozvod je spoločný pre všetkých 5 solenoidov na motore a len na tom jednom nieje
Lancia Phedra Emblema 2.2jtd 16v
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Re: Phedra 2.2jtd
Problém z podtlakom vyriešený, bola prasknutá membrána na ventile ovládania swirl.
Motor stále v nudzaku diag píše chybu p0235.
Na skúšku nahodená druhá rj motora komplet z immo, váha vzduchu, solenoid tlaku turba. Bez zmeny.
Motor stále v nudzaku diag píše chybu p0235.
Na skúšku nahodená druhá rj motora komplet z immo, váha vzduchu, solenoid tlaku turba. Bez zmeny.
Lancia Phedra Emblema 2.2jtd 16v
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX
Lancia Thesis 3.0V6 24v
Lancia Delta 1.3LX