Thesis - baterie, kostry a výměna
Thesis - baterie, kostry a výměna
Čau kluci, kdo se už vrtal v elektrice Thesisu? Mám 3 dotazy.
1) Když chci vyměnit hlavní baterii - musím si to pohlídat a držet auto pod napětím třeba z druhé baterie?
Nastane nějaká apokalypsa a resety všech jednotek, když nebudu mít auto pod napětím?
2) Za studena mi na volnoběh trochu bliká (=mění intenzitu osvícení) displej klimatizace a podsvícení budíků. Dost mrká i když třeba zatahuju ruční brzdu, nebo když rozsvítím světla.
A navíc když po delší době nepoužívání auta (=týden) chci ihned po startu vyjet tak na mě vyskakují hlášky - variosteer / skyhook / airbag / EPB fault. Když nechám motor 20-30 sekund běžet tak nemám ani jednu hlášku.
Mám hledat problém jen v baterce nebo i v kostrách, případně třeba i v alternátoru?
Snad je to jen baterka, je tam ještě originál z IT, ale raději se ptám.
3) Kde má prosím Thesis kostry?
- našel jsem 2x 2 kostry v zadu u baterek. Dál nevím a pomůže mi kdybych to nemusel hledat.
1) Když chci vyměnit hlavní baterii - musím si to pohlídat a držet auto pod napětím třeba z druhé baterie?
Nastane nějaká apokalypsa a resety všech jednotek, když nebudu mít auto pod napětím?
2) Za studena mi na volnoběh trochu bliká (=mění intenzitu osvícení) displej klimatizace a podsvícení budíků. Dost mrká i když třeba zatahuju ruční brzdu, nebo když rozsvítím světla.
A navíc když po delší době nepoužívání auta (=týden) chci ihned po startu vyjet tak na mě vyskakují hlášky - variosteer / skyhook / airbag / EPB fault. Když nechám motor 20-30 sekund běžet tak nemám ani jednu hlášku.
Mám hledat problém jen v baterce nebo i v kostrách, případně třeba i v alternátoru?
Snad je to jen baterka, je tam ještě originál z IT, ale raději se ptám.
3) Kde má prosím Thesis kostry?
- našel jsem 2x 2 kostry v zadu u baterek. Dál nevím a pomůže mi kdybych to nemusel hledat.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Len vymen a po vymene odomkni auto klucikom.
Najprv hladaj problem len v baterke, potom v alternatore.
Kostier je tam tolko ze by asi maximlany povoleny limit znakov nestacil na vypisanie
Najprv hladaj problem len v baterke, potom v alternatore.
Kostier je tam tolko ze by asi maximlany povoleny limit znakov nestacil na vypisanie
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Díky Vladimíre, já jsem tajně doufal že "Thesis bůh" vidí mé trápení
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
mě po výměně baterky trošku potrápil zámek kufru, v návodu je nějakej postup, jak ho zase oživit ale ten mi nefungoval.
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
(asi to budou dotazy hlavně na Vlada... ale třeba bude vědět někdo další... předem díky moc za odpověď)
Baterku jsem vyměnil, protože mě pravidelně otravovaly hlášky - variosteer, skyhook, airbag a EPB. Pak byl klid.
Teď v létě kdy jede klima na plno a ventilátor chladiče naplno jsem si všiml, že dost blikají světla v interiéru. Děje se to jen na volnoběh a těsně okolo volnoběhu.
Když si rozsvítím světlo na stropě a lechtám plyn, aby se motor točil jen kousek nad volnoběh (+100 otáček) tak je zřetelně vidět, že světla mrkají, stejně tak podsvícení budíků a panelu klimatizace.
Začal jsem měřením napětí v zásuvce zapalovače
- na volnoběh s klimou a předním ventilátorem chladiče je napětí okolo 12,6V a mírné přidání plynu o +150 otáček mění napětí tak o 0,1 voltu
- okolo 2500 otáček je napětí okolo 13,6 až 13,8 voltu a přístrojovka už nebliká
Alternátor má dávat snad 150A, ale asi od něj nemůžu čekat, že to dá na volnoběh. Ale přece není normální aby světla v interiéru mírně blikaly. Kdyby ale bylo něco moc špatně tak bych měl po mých 15km jízdách problém - zatím problém nemám, ani mě neotravují hlášky o malém napětí.
Tak teď dotazy:
1) Je situace tak špatná, že bych neměl jezdit?
2) Mám jít po kostrách nebo po alternátoru
2.a) Pokud po kostrách, poradíte prosím kde? Zatím jsem našel spíš jen kostry světel.
2.b) Pokud mám vytahovat alternátor - jde to nějak rozumně spodem nebo přes podběh, nebo musím rozebrat půl auta?
Baterku jsem vyměnil, protože mě pravidelně otravovaly hlášky - variosteer, skyhook, airbag a EPB. Pak byl klid.
Teď v létě kdy jede klima na plno a ventilátor chladiče naplno jsem si všiml, že dost blikají světla v interiéru. Děje se to jen na volnoběh a těsně okolo volnoběhu.
Když si rozsvítím světlo na stropě a lechtám plyn, aby se motor točil jen kousek nad volnoběh (+100 otáček) tak je zřetelně vidět, že světla mrkají, stejně tak podsvícení budíků a panelu klimatizace.
Začal jsem měřením napětí v zásuvce zapalovače
- na volnoběh s klimou a předním ventilátorem chladiče je napětí okolo 12,6V a mírné přidání plynu o +150 otáček mění napětí tak o 0,1 voltu
- okolo 2500 otáček je napětí okolo 13,6 až 13,8 voltu a přístrojovka už nebliká
Alternátor má dávat snad 150A, ale asi od něj nemůžu čekat, že to dá na volnoběh. Ale přece není normální aby světla v interiéru mírně blikaly. Kdyby ale bylo něco moc špatně tak bych měl po mých 15km jízdách problém - zatím problém nemám, ani mě neotravují hlášky o malém napětí.
Tak teď dotazy:
1) Je situace tak špatná, že bych neměl jezdit?
2) Mám jít po kostrách nebo po alternátoru
2.a) Pokud po kostrách, poradíte prosím kde? Zatím jsem našel spíš jen kostry světel.
2.b) Pokud mám vytahovat alternátor - jde to nějak rozumně spodem nebo přes podběh, nebo musím rozebrat půl auta?
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Podla toho co pises to vyzera ze sa alternator luci. Ma dobijat nieco do 14 aj na volnobeh. Kedze mas busso tak dobru chut, je pod zvodmi hh. Ked to budes robit tak by som na tvojom mieste zvazil aj repas startera. Ja to mam starter za sebou uz na oboch a na jednom aj altik, vo vsetkych pripadoch ale preventivne.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Tohle už jsem potkal a nebylo to altíkem.
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- KUZMA 663
- Administrator
- Příspěvky: 397
- Registrován: pát led 08, 2010 22:31
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Ahoj Čertíku,
rád vidím opět po čase tvé příspěvky.
Vítej zpátky.
rád vidím opět po čase tvé příspěvky.
Vítej zpátky.
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Ahoj. Náhoda. Vzpomněl jsem si po letech na heslo
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
A poradíš prosím, čím to bylo?
Do výměny jsem se ještě nepustil protože mi do toho vlezl špatný snímač otáček na klice.
Po výměně snímače je volnoběh stabilnější a při protočení motoru (a puštění plynu) otáčky nespadnou tak nízko aby osvětlení mrklo tolik jako předtím.
Při té příležitosti jsem se díval na napětí přes diagnostiku a to hlásí stále okolo 14V takže jsem celé řešení ještě odložil, že musím hledat problém i jinde.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Kdybych si to pamatoval... Dělalo to přesně to samý. Celej vnitřek auta nepříjemně blikal na volnoběh a mírně i za jízdy. Jen si pamatuju že to byla nějaká píííp kterou jsem udělal jen tak mimochodem automaticky při opravě něčeho jinýho
Změř si kolik je přímo na baterce. A pak kolik je mezi motorem a kastlí. Stačí na volnoběh se zapnutými světly.
Změř si kolik je přímo na baterce. A pak kolik je mezi motorem a kastlí. Stačí na volnoběh se zapnutými světly.
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Elektrický čert je tu. Huráááá.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M