Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Ahoj, jsem tu novým členem na fóru.
Lybru jsem koupil asi před 3 měsíci, ale neměl jsem moc času na PC.
Přešel jsem na Lybru z Mercedesu W203, který jsem ze sériových 85kW dostal na 140kW a nějaký drobný.
Dostal kompletně novou optiku, diody, a bodykit a sportovní podvozek.
Někteří Brňáci mě určitě znají od vidění
Lybru jsem koupil celkem za draho, ale myslím, že se to vyplatilo.
Mám ročník 2003, 85kW, najeto kolem 140 000km a modrou metalízu. Je to verze bez navigace, ale s CD changerem. Jedná se o kombík
Lybru jsem si koupil hlavně z důvodu globalizace designu. Dneska auta vypadají všechno skoro stejně.
Taky nechci zůstat u jedné značky, ale přiznávám, že v budoucnu se chci k Mercedesu někdy vrátit.
Zatím jsem porobil na lybře diodové blinkry - každý má výkon 30W, xenony H7 8000K 55W do dálkových světlometů, diodová zpátečka - 50W, dodělaný tempomat, zrušená anténa, výměna všech filtrů, kat off, egr off.
Nyní se chysám na výměnu rozvodů včetně vodní pumpy a komplet spojku.
V budoucnu mám v plánu dostat do vozu nějaký koně, zlepšení audio systému, světla ála Bentley a možná celolak.
Ambice jsou velké, uvidíme, jak to půjde.
Itala mám prvního, tak snad vše půjde bez problémů
Tak tu na mne, prosím, buďte hodní. Budu asi potřebovat trochu pomoci, aspoň zde na netu.
Přeji vám pěknej den, kluci a holky
Pešek.
Lybru jsem koupil asi před 3 měsíci, ale neměl jsem moc času na PC.
Přešel jsem na Lybru z Mercedesu W203, který jsem ze sériových 85kW dostal na 140kW a nějaký drobný.
Dostal kompletně novou optiku, diody, a bodykit a sportovní podvozek.
Někteří Brňáci mě určitě znají od vidění
Lybru jsem koupil celkem za draho, ale myslím, že se to vyplatilo.
Mám ročník 2003, 85kW, najeto kolem 140 000km a modrou metalízu. Je to verze bez navigace, ale s CD changerem. Jedná se o kombík
Lybru jsem si koupil hlavně z důvodu globalizace designu. Dneska auta vypadají všechno skoro stejně.
Taky nechci zůstat u jedné značky, ale přiznávám, že v budoucnu se chci k Mercedesu někdy vrátit.
Zatím jsem porobil na lybře diodové blinkry - každý má výkon 30W, xenony H7 8000K 55W do dálkových světlometů, diodová zpátečka - 50W, dodělaný tempomat, zrušená anténa, výměna všech filtrů, kat off, egr off.
Nyní se chysám na výměnu rozvodů včetně vodní pumpy a komplet spojku.
V budoucnu mám v plánu dostat do vozu nějaký koně, zlepšení audio systému, světla ála Bentley a možná celolak.
Ambice jsou velké, uvidíme, jak to půjde.
Itala mám prvního, tak snad vše půjde bez problémů
Tak tu na mne, prosím, buďte hodní. Budu asi potřebovat trochu pomoci, aspoň zde na netu.
Přeji vám pěknej den, kluci a holky
Pešek.
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Tak tu u nás vítej a ukaž nějaké to foto lybry a klidně i toho medvěda,co jsi měl. Rád se na něj podívám. =D>
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
No medvěd vypadal takhle, pak ještě šel podvozek dolů trochu.
A Lybrátora mám špinavýho, ale budiž..
A Lybrátora mám špinavýho, ale budiž..
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Tak ten medvěd je libovej =D> Ikdyž já radši e-classe
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Zdarec, tak vítej
Na tohle jsem hodně zvědavej:Pesek píše:...světla ála Bentley
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
No, nečekejte nic extra
Nemám v plánu zapuštenou čirou optiku s čočkou.
Jen jsem měl na mysli, jak v noci svítí Že si z toho udělám DRL
Nemám v plánu zapuštenou čirou optiku s čočkou.
Jen jsem měl na mysli, jak v noci svítí Že si z toho udělám DRL
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Tak spousta věcí je udělána, asi na spousty zapomenu, ale pokusím se vyjmenovat.
Interiér:
Komplet interier - kůže, dveře alcantra
Nový volant - multifunkce, nově pošitý
Nové komplet repro - dvěře přední basy, výšky, zadní dveře středy a kufr ovál středy
V kufru subwoofer s 2 reproduktory
Celkové RMS auta je 1400W RMS
Krabička na USB, 3,5mm jack, SD kartu místo CD changeru
Kompletně odhlučněná karoserie i podběhy 32 pláty
Velké cree diodové žárovky ve dveřích na svícení při vystoupení o výkonu 30W kus
Podsvícení klik uvnitř
Motor:
Oil catch tank
Předehřev
Velký FMIC
Nová vedení od turba
Přímé sání do turba
Vyleštěné parohy sání uvnitř
EGR pryč - vymazán i z ECU
Vstřikovací čerpadlo z 2.4 JTD
Čidlo railu na 1800 Baru
MAP senzor na 3,5 Baru
Hybridní turbo - střed audi 2.7 TDi, nyní v autě nahrazeno turbem GTB2056v
Spojka HDS
Výfuková klapka - až k ní holá roura, pokud klapku zavřu jsou tam normální tlumiče (nic není slyšet)
Exteriér:
Zahlazené znaky na bocích a kufru
Přední světla Bi-xenon 35W
Ostřikovače světel
Pozičky jsou kroužky kolem čočky a kroužky u DRL
DRL místo mlhovek, které jsou zároveň pozičky, když zapnu světla
Dvoubarevný matný lak
Fólie
V celém voze je pouze jedna žárovka, vše ostatní LED
Couvací kamera
ALU 17" s 225/45 chameleon barva, zlato - zelená
Vrtané a drážkované brzdy vpředu i vzadu
Středně tvrdé desky Ferodo
Předělané nárazníky - zahlazené bez lišt, přední předělán kvůli FMIC
Na další věci si už nevzpomínám. Je tam toho mraky uděláno. Každopádně už nemám tolik času, takže mi na dveřích chybí lišty - nemůžu se k tomu dokopat, protože už mám nový projekt a stavím Imprezu WRX GF8.
Jinak motor má aktuálně 139.1 kW
S novým turbem by mělo být 150 kW až 160 kW, ale víc nechci, to už je hranice převodovky a hlavně už více nezvládne HDS, musela by jít keramicka, což nechci.
Mám to jako pracovní auto Jezdím s tím normálně v lesích a po polích.
Jedna fotka je s oranžovými koly, které slouží jamo zimáky. Je to rok 98 a byl obří problém je sehnat, musel jsem až za hranice Zase.. Půlce se líbí a druhé polovině ne. Já miluju, jak jsou jiné. Je na nich měděný odstín.
Letní poznáte.
Někomu se moje práce líbí, někomu ne, ale je to tak 50 na 50
Já jsem spokojen.
Interiér:
Komplet interier - kůže, dveře alcantra
Nový volant - multifunkce, nově pošitý
Nové komplet repro - dvěře přední basy, výšky, zadní dveře středy a kufr ovál středy
V kufru subwoofer s 2 reproduktory
Celkové RMS auta je 1400W RMS
Krabička na USB, 3,5mm jack, SD kartu místo CD changeru
Kompletně odhlučněná karoserie i podběhy 32 pláty
Velké cree diodové žárovky ve dveřích na svícení při vystoupení o výkonu 30W kus
Podsvícení klik uvnitř
Motor:
Oil catch tank
Předehřev
Velký FMIC
Nová vedení od turba
Přímé sání do turba
Vyleštěné parohy sání uvnitř
EGR pryč - vymazán i z ECU
Vstřikovací čerpadlo z 2.4 JTD
Čidlo railu na 1800 Baru
MAP senzor na 3,5 Baru
Hybridní turbo - střed audi 2.7 TDi, nyní v autě nahrazeno turbem GTB2056v
Spojka HDS
Výfuková klapka - až k ní holá roura, pokud klapku zavřu jsou tam normální tlumiče (nic není slyšet)
Exteriér:
Zahlazené znaky na bocích a kufru
Přední světla Bi-xenon 35W
Ostřikovače světel
Pozičky jsou kroužky kolem čočky a kroužky u DRL
DRL místo mlhovek, které jsou zároveň pozičky, když zapnu světla
Dvoubarevný matný lak
Fólie
V celém voze je pouze jedna žárovka, vše ostatní LED
Couvací kamera
ALU 17" s 225/45 chameleon barva, zlato - zelená
Vrtané a drážkované brzdy vpředu i vzadu
Středně tvrdé desky Ferodo
Předělané nárazníky - zahlazené bez lišt, přední předělán kvůli FMIC
Na další věci si už nevzpomínám. Je tam toho mraky uděláno. Každopádně už nemám tolik času, takže mi na dveřích chybí lišty - nemůžu se k tomu dokopat, protože už mám nový projekt a stavím Imprezu WRX GF8.
Jinak motor má aktuálně 139.1 kW
S novým turbem by mělo být 150 kW až 160 kW, ale víc nechci, to už je hranice převodovky a hlavně už více nezvládne HDS, musela by jít keramicka, což nechci.
Mám to jako pracovní auto Jezdím s tím normálně v lesích a po polích.
Jedna fotka je s oranžovými koly, které slouží jamo zimáky. Je to rok 98 a byl obří problém je sehnat, musel jsem až za hranice Zase.. Půlce se líbí a druhé polovině ne. Já miluju, jak jsou jiné. Je na nich měděný odstín.
Letní poznáte.
Někomu se moje práce líbí, někomu ne, ale je to tak 50 na 50
Já jsem spokojen.
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Tolik práce s autem, se kterým jezdíš do lesa? Mně se to moc nelíbí, ale hlavně když jsi spokojený
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Nejhezčí jsou ty kola na letních. Dej sem fotky, jak ti to všechno svítí zvenku, zevnitř.
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 1.9 JTD 85kW Nový člen
Tak ty seš hustej čoveče. Zahlazený lišty, znaky, audio komrdesát W, vejfuková klapka, 140kW... Na tak starý auto to muselo bejt spousta práce. Ta matná barva se mi osobně moc nelíbí, ale to je muj názor. By mně zajímal zvuk s otevřenou klapkou.
Lancia Lybra SW 1,9JTD