Lancia Thema V6

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#16 Příspěvek od Euro 564 »

Uložení. Za pružiny by to byla normální cena, byť ty přední z dehtu jsou dokonce ještě levnější.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#17 Příspěvek od Euro 564 »

Dneska jsem si Themu přivezl se servisu. Udělalo se vše, co bylo v plánu s výjimkou těch zadních plechů, protože jejich dodavatelé už to ložisko neumí sehnat (umí jen na předek), tak mi řekl, ať se tam zastavím, až ho někde koupím. Tlumiče nové, pružiny nové, uložení nové, zadní brzdové vedení nové, udělaná geometrie, motor zatím jen umytý a teď budu sledovat, odkud olej uniká a během léta to vyřeším. Kompletní přetěsnění by se mi už nevešlo do limitu 2tis. EUR, který jsem na opravu měl. Oprava vyšla celkově na cca. 1600 EUR (1000 tlumiče + pružiny, 600 zbytek) a Thema teď vypadá trošku jak SUV :D Vím, že už když jsme dávali komplet nové pružiny a tlumiče na Deltu, tak to byl docela rozdíl a to na ní byly originály, které byly jenom unavené časem. Já měl na Themě snížený -35mm a ještě k tomu taky x let staré a unavené, takže ten rozdíl ve světlé výšce je teď docela markantní. Přední pružiny z dieselu pasovaly v pohodě, jen jak je benzínová V6 o něco lehčí, tak se mi zdá předek ještě o něco vyšší než zadek. Snad si časem aspoň o centimetr sednou... Ovšem jízda domů stála za to! Když nebudu počítat to, že jsem se jednou svezl na letišti s Mílou a jednou kousek s Pavlem 3 jako spolujezdec, tak jsem do dnešního dne nikdy neřídil Themu s originálním podvozkem. A teď musím dát Pavlovi za pravdu, že ten rozdíl mezi originálem a pružinami H&R je propastný. Auto sice vypadá jak Geländewagen, ale konečně nabízí pohodlí důstojné sedanu vyšší střední třídy. :) Jestli si přítelkyně najde čas, tak mi v PC zmenší fotky a konečně sem nějaké dám. Ale stejně mě to omezení na 500kb neskutečně irituje. :evil:
vonkreuz: Ten odkaz od tebe je přímo na ty ložiska, která jsou na Themu, nebo mám hledat?
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
vonkreuz
Příspěvky: 688
Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod

Re: Lancia Thema V6

#18 Příspěvek od vonkreuz »

Je to odkaz na Themu, ale pozor, je to na rozteč 4x98mm. Pokud potřebuješ 5x98, tak je tam někde mají také, asi v sekci AR 164 V6.
Zadní krycí plechy na zadní brzdy pasují z AR 156 (ne GTA), jen se musí dovrtat nová díra na čidlo ABS - Thema má čidlo ABS vzdálené od osy kola cca o 15-20mm.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#19 Příspěvek od Euro 564 »

vonkreuz píše:Je to odkaz na Themu, ale pozor, je to na rozteč 4x98mm. Pokud potřebuješ 5x98, tak je tam někde mají také, asi v sekci AR 164 V6.
Zadní krycí plechy na zadní brzdy pasují z AR 156 (ne GTA), jen se musí dovrtat nová díra na čidlo ABS - Thema má čidlo ABS vzdálené od osy kola cca o 15-20mm.
Proč bych potřeboval 5x98? Mám normální Themu se sériovou roztečí 4x98.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
vonkreuz
Příspěvky: 688
Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod

Re: Lancia Thema V6

#20 Příspěvek od vonkreuz »

Protože jsem se o V6 nebo V8 hlouběji nazajímal, nabyl jsem dojmu, že je to jako AlfyRomeo, kde vyšší nebo případně novější modely neměly čtyři díry, ale pět děr. :oops:
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej

Jozev 476
Příspěvky: 1427
Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#21 Příspěvek od Jozev 476 »

5 der ma jen 8.32 verze a jeste limousine, co jsem videl.

mirecheck
Příspěvky: 85
Registrován: ned čer 24, 2012 00:31

Re: Lancia Thema V6

#22 Příspěvek od mirecheck »

5 děr měly i cromy 1.6, na themě sem to viděl i na 2.0 motorizacích... takže to neni uplně s přesností na kterým modelu má bejt kolik děr..

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#23 Příspěvek od Euro 564 »

Aha, to je pro mě novinka. Já taky myslel, že pět děr měly jen limuzíny a 8.32.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#24 Příspěvek od Euro 564 »

Pár slíbených zmenšených fotek.
Přílohy
Plech 3.jpg
Plech 4123.jpg
Plech 2 ABCDEFGH.jpg
Plech AC.jpg
Thema s novym podvozkem (1) A.jpg
Thema s novym podvozkem.jpg
Tlumice 3 A.jpg
Tlumice 2 AB.jpg
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#25 Příspěvek od Euro 564 »

Vonkreuz: Diky za tip s tim eshopem. Uz to prislo a v utery jde Thema na vymenu oleje a pri te prilezitosti necham vymenit i ty zadni plechy u brzd a ty loziska, budou se menit i predni brzdovy hadicky a brzdova kapalina. At jsou brzdy pred vyletem do Alpskych serpentin v top stavu. :) Mimochodem, super cena v tom eshopu. U Bosche to umel jejich dodavatel za 340 EUR za kus! Trosku mimo... :D
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#26 Příspěvek od Euro 564 »

Thema je zpátky se servisu s novým olejem, filtry, brzdovou kapalinou, brzdovými hadičky, krycími plechy zadních brzd a ložisky zadních kol. Jen to všecko stálo dohromady trošku víc, než jsem počítal... #-o Účet za dnešek:
Brzdovka Tutela TOP 4 1l: 260,- CZK
Olejový filtr Tutela Weber 10: 150,- CZK
Olej Selénia 20K 6l: 70,- EUR
Radlager 2ks: 315,- EUR
Palivový filtr: 29,- EUR
Kabinový filtr: 34,- EUR
Přední brzdové hadičky: 60,- EUR
Práce servisu: 275,- EUR
Ovšem pocit, že je Thema zase v o něco lepším stavu: k nezaplacení :) Zejména na levém předním kole byla brzdová hadička v hodně špatném stavu a ty původní zadní ložiska už měly taky něco za sebou.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#27 Příspěvek od Euro 564 »

Ze sekce bazar - koupím už můj inzerát zmizel, ale jinak pořád platí, že sháním NOVÝ katalizátor na Themu 2,8 V6. Kdyby se někomu válel doma nebo jste věděli o někom, kdo ho má, tak dejte vědět. Na ceně se určitě dohodneme...
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#28 Příspěvek od Pavel 3 »

no myslím že tohle určitě neseženeš ani použitý ale pokud trváš na maximální originalitě tak se dá koupit vložka co se dá do původního obalu
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#29 Příspěvek od Euro 564 »

Počítám s tím, že to bude shánět blbě. Taky jsem za tím účelem už kontaktoval několik Lancia specialistů z Německa a Nizozemí. Každopádně jsem ochotný dát za úplně nový originál do 500 EUR, za použitý ve velmi dobrém(!) stavu do 200 EUR. Stejně to nasere, jak díky neschopnosti Fiatu nabídnout nějaký ucelený program dílů a servisu pro youngtimery a oldtimery (dokonce už i to dementní VW ho má) je problém tyhle auta normálně provozovat. :( Třeba na SAAB 9000 se dá v pohodě koupit nový origo katalizátor za tři stovky a to je řeč o značce, která je už prakticky pět let mrtvá...
Jinak máš kontakt na nějakou firmu či servis, kde se ta nová vložka dá koupit? Splňuje to pak přesně ty parametry, jako originál? Já o téhle možnosti ještě neslyšel.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thema V6

#30 Příspěvek od Pavel 3 »

přesný parametry to nemá je to univerzální a odstupňovaný podle objemu motoru ale bohatě to stačí ani ty originální nejsou nějak naladěný přesně k motoru většinou jsou střeva stejný pro hromadu jinejch aut ajenom ten obal se přizpůsobí konkrétnímu typu. Sehnat se to dá normálně v ACI a dokonce mají v nabídce originál na tvůj motor a stojí kolem 9000,-
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Odpovědět