Lybra klima + topení
Lybra klima + topení
Zdravím. Prosím o radu.
Nefunguje mě čelní foukání na Lybře. Ofuk oken a na nohy to jde, když přepnu na foukání z palubovky (čelní) tak je sice slyšet ,že to nějaký klapky přeplo ,ale jde to trochun ze všech stran ,jen ne z čela. Takže nemůžu používat ani automatickou regulaci klimatizace. Nemáte někdo zkušenosti, jak se do toho dostat a opravit. Děkuji
Nefunguje mě čelní foukání na Lybře. Ofuk oken a na nohy to jde, když přepnu na foukání z palubovky (čelní) tak je sice slyšet ,že to nějaký klapky přeplo ,ale jde to trochun ze všech stran ,jen ne z čela. Takže nemůžu používat ani automatickou regulaci klimatizace. Nemáte někdo zkušenosti, jak se do toho dostat a opravit. Děkuji
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
je to servo. Konkretne to na prave strane ve sloupku, to spodni. Je potreba ho vymontovat (hodne stesti, rukou se tam nedostanes...) a cele rozebrat. Musis vyndat motorek, a na nem vycistit komutator. Casem se opali kontakty tak, ze kdyz se motorek zastavi presne na "delici care" tak uz se nerozjede. Ze je to tim muzes jednoduse zkontrolovat tak, ze kdyz s tim servem pohnes, tak se rozbehne a nastavi spravnou polohu. Ale za chvili se zase zasekne. Servo ma snimac polohy, a tesne pred dosazenim pozadovane polohy do nej RJ pousti jen kratoucke impulzy, ktere s tim motorkem jen trosicku pootaci, a tam je obrovska sance, ze se zastavi presne v te "mrtve" poloze.
Pokud nekomu nefunguje pro zmenu prehazovani nohy/sklo je to to druhe servo, ta sama zavada. 8)
Pokud nekomu nefunguje pro zmenu prehazovani nohy/sklo je to to druhe servo, ta sama zavada. 8)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
jo a nebo taky zmatena ridici jednotka tech klapek...jako to ma muj bracha...potak i motorek makaj v pohode ale stejne mu to na nohy nefouka...E-čertík 92 píše: Pokud nekomu nefunguje pro zmenu prehazovani nohy/sklo je to to druhe servo, ta sama zavada. 8)
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
richie, ty serva jsou tam dve. A teprve po spravnem natoceni OBOU to fouka kam chces. V jedne kombinaci serv jsou uzavrene napriklad OBE klapky, a nefouka to nikam, jen v tom "piska meluzina" At si zkusi prepnout na "vnitrni okruh" (kontrolka sviti zelene) pokud mu to bude takhle foukat vyrazne lip, tak mam radne zaneradeny filtr vzduchu, a to je cela zavada 8)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
no servisak to mel cele rozdelane a mtorek zkousel..prej kdyz ho pripojil normalne tak dojel az na konec..ale kdyz pripoji ridici jednotlu tak dojede asi jen na 20%....
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
za A: Kdyz to vytahnul, tak s tim motorkem uz pohnul, a pak jede.
za B: servisak do toho poustel hadam stejnosmernych 12V, ne pulzni
za C: servo ma NEKOLIK poloh, ne jen ty dve krajni
za D: ver mi udelej to a uvidis... 8)
za B: servisak do toho poustel hadam stejnosmernych 12V, ne pulzni
za C: servo ma NEKOLIK poloh, ne jen ty dve krajni
za D: ver mi udelej to a uvidis... 8)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Stoprocentni souhlas s certikem. Pochybuju ze by ten servisak mel pulsni zdroj a zkousel to pomalu prejet v celym rozsahu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak pánové po roce jsem se k tomu dostal. Servo vpravo dole. Demontovat výklopné šufle u spolujezdce a koberec u pravého spodního výfuku topení. Pak demontovat servo - povolení trětího sroubu na servu je však chuťovka pro dětský šikovný psty.Rozborka motorku vyčištění odzkoušení složení -5hodin práce pro amatéra.
Ale ta radost ,že to funguje byla veliká. V plastovém žlábku jezdí dvě ovladací tyčky od klapek. Servo reaguje na všechny povely a na základě odporu potenciometru v servu snímá polohu. Konečně to funguje jak má. Díky za rady
Ale ta radost ,že to funguje byla veliká. V plastovém žlábku jezdí dvě ovladací tyčky od klapek. Servo reaguje na všechny povely a na základě odporu potenciometru v servu snímá polohu. Konečně to funguje jak má. Díky za rady
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele: