Repro Kappa
Tak jsem pred chvili dokoncil rozborku a sborku zadnich sedacek za ucelem pruzkumu toho co tam xakru drnci a vysledkem je, ze konstrukter by za to asi zaslouzil poradnej kopanec do sedinky. Sedacky jdou ven celkem snadno - docela me dostala skutecnost, ze cely spodni sedak neni nic jinyho nez pocalounenej kus molitanu, zadna kostra nic, alespon sem si zadny nevsim - pak uz jenom par sroubecku, nejvetsi zadrhel je posledni sroubek schovany uplne vzadu na plastu co drzi repro - ten byl zradny je tam imbus oproti vsem ostatnim a chvili jsem ho nemoh najit. Uvazoval jsem, ze to rezeberu abych mrknul jak tam zakomponovat tu MDFku - tu jsem sice zatim nesehnal a 3x2 metry velkou desku za 4000 se mi kupovat nechce - tak jsem si koupil kousek drevotrisky (vim, ze to neni ono, ale oproti tomu plastu by tam i smrkove paratka byly asi lepsi ) a chtel jsem to tam nejak naimplantovat, jenze je to takovy neprijemny - dost clenity a tak to bude chtit trochu zkoumani, tak sem to prozatim jenom podlozil kousky tenkeho molitanu aby ten plastovy drzak nelezel jen tak na tom platu... No moc to nepomohlo, ale muzu na radiu zase pridat o dva "dilky" na volume vic... Jinak teda to zatim asi necham, nez prijdu na to jak to tam dat.. chtel bych aby to vypadalo tak jak to vypada ted - jinymi slovy aby nebyla videt zadna prestavba, rezani do plata - a tak budu shanet ty plastovy drzacky na pokusy, zkusim nejak vymyslet jak tam tu desku nasoukat a nasroubovat to nekam asi primo na plechy pod plato...
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)
Ted nevim, co tim myslis? Takovou tu latku co ze spodku toho krytu?DJ Levi 159 píše:cau miky...hele a vydelal si ten filc co je pod tou zeleznou ,mrizkou na krytu repra?mne to tam delalo neskutecnou paseku....jestli to tam mas tak to vytahni a mozna mas po problemechMiky 201 píše:Jinak bych koupil za nejakou symbolickou cenu v ramci pokusu o donuceni zadnich repraku prestat drncet ty plastove kryty co kryjou zadni pasy nahore a zaroven slouzi jako drzak repra
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)
jo...to je presne ona...mne to taky drncelo....tak sem koupil pioneer za skoro tri tisice...nechal jsem to predelat do puvodniho plastu i s tim konektorem original...nasadim...zapnu a stale to same drnceni...rikam do psi pi... hadi pr.... to snad neni mozny.....no a a pri blizsim proskoumani koukam jak se ten filc tak pekne trepe.oddelal,vyhl opatrme pacicky od te mrizky abych je neulomil...filc vytahl....no a je po problemech
Také jsem se rozhodl řešit kvalitu zvuku v autě a začal jsem odzadu, jelikož si budu muset udělat kabeláž pro připojení originálního zesilovače a changeru (nemá náhodou někdo Kappu SW na ND, u které byl tento zesák implementírovaný? že bych si z toho vykuchal kabeláže... ). Basákem se budu zabývat později, nyní mám dotaz na ty výškáče, co jsou v zadních sloupcích.
1. Jsou usazeny v kovovém držáku. Myslíte, že je to optimální z pohledu tuhosti soustavy?
2. Jak z nich nějakým způsobem vymáčknout lepší zvuk?
3. Čím je eventuelně nahradit, abych ten zvuk získal?
Nechci zatím nějak extra investovat nebo řezat, brousit apod., proto volím cestu zlepšení stávající instalace, případně minimálních nákladů a externích úprav.
1. Jsou usazeny v kovovém držáku. Myslíte, že je to optimální z pohledu tuhosti soustavy?
2. Jak z nich nějakým způsobem vymáčknout lepší zvuk?
3. Čím je eventuelně nahradit, abych ten zvuk získal?
Nechci zatím nějak extra investovat nebo řezat, brousit apod., proto volím cestu zlepšení stávající instalace, případně minimálních nákladů a externích úprav.
Lancia Kappa 2.4 TDS SW
Lancia Delta II 1.6 16v
Lancia Kappa 2.0 na ND
ex Lancia Kappa 2.0 C.A. LPG
ex Lancia Thema 2.0 16v SW
ex Lancia Kappa 2.4 SW LPG
Lancia Delta II 1.6 16v
Lancia Kappa 2.0 na ND
ex Lancia Kappa 2.0 C.A. LPG
ex Lancia Thema 2.0 16v SW
ex Lancia Kappa 2.4 SW LPG
Zkus tlacitko "Nahrat obrazek" pod formularem na pridani prispevku , nebo se domluv s DresikemRoman píše:cau
velka omluva ...ale nedostava se mne ted vubec casu,
dat dokupy fotky z montaze, popis ani nebudu delat,
ale pokusim se to poskladat co nejdriv...komu to nejlip
poslat na mail aby to sem hodil?
Lancia Kappa 2.0T 20V 220 poniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku
Ja bych je spis tipoval vzhledem ke konstrukci a velikosti na sirokopasma nez na vyskace.Tom 257 píše:Také jsem se rozhodl řešit kvalitu zvuku v autě a začal jsem odzadu, jelikož si budu muset udělat kabeláž pro připojení originálního zesilovače a changeru (nemá náhodou někdo Kappu SW na ND, u které byl tento zesák implementírovaný? že bych si z toho vykuchal kabeláže... ). Basákem se budu zabývat později, nyní mám dotaz na ty výškáče, co jsou v zadních sloupcích.
1. Jsou usazeny v kovovém držáku. Myslíte, že je to optimální z pohledu tuhosti soustavy?
2. Jak z nich nějakým způsobem vymáčknout lepší zvuk?
3. Čím je eventuelně nahradit, abych ten zvuk získal?
Nechci zatím nějak extra investovat nebo řezat, brousit apod., proto volím cestu zlepšení stávající instalace, případně minimálních nákladů a externích úprav.
http://www.postimage.org/image.php?v=aVwaXxi
http://www.postimage.org/image.php?v=aVwb40J
http://www.postimage.org/image.php?v=aVwbgur
http://www.postimage.org/image.php?v=aVwbxXr
http://www.postimage.org/image.php?v=aVwbHW0
Myslim, ze ten drzak bude asi dostacujci. Jediny co by tam mohlo drzcet bude nejspis tapec okolo.
Jak z nich vymacknout lepsi zvuk fakt nevim.
Jestli je budes chtit nahradit za jiny, tak asi nevetsi problem bude kam je dat. Myslim, ze SW maji montazni otvory na basak-y v 5-tych dverich.
Lancia Kappa 2.0T 20V 220 poniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku
Zadní basák příjde na řadu později, teď jsem rozebral tapecirung celeho kufru, abych se dostal k elektrice a jak je vedená. Musím vyrobit zapojení na ten originální zesák a CD changer, tak zjišťuju jak co vede a jak z toho vymáčknout co nejlepší zvuk.
Lancia Kappa 2.4 TDS SW
Lancia Delta II 1.6 16v
Lancia Kappa 2.0 na ND
ex Lancia Kappa 2.0 C.A. LPG
ex Lancia Thema 2.0 16v SW
ex Lancia Kappa 2.4 SW LPG
Lancia Delta II 1.6 16v
Lancia Kappa 2.0 na ND
ex Lancia Kappa 2.0 C.A. LPG
ex Lancia Thema 2.0 16v SW
ex Lancia Kappa 2.4 SW LPG
No vida jak mu to v tech vratech slusi
Tak to by tam nekde jeste mel byt vejskac.
Vejsky a stredy bych nejak moc neresil. Spis bych se venoval basum. Hlavne aby tam nic nedrncelo a basak mel trosku nejakou ozvucnici.
Pokud do toho nehodlas zatim moc ivestovat, tak zkus nejdriv jak to bude hrat se zesikem. Necekej ale zadny zazraky a basy jako ze subiku. Na druhou stranu by to ale nemuselo hrat nejhur, rekl bych ze to bude lepsi nez v sedanu uz kvuli ulozeni tech repracku.
Tak to by tam nekde jeste mel byt vejskac.
Vejsky a stredy bych nejak moc neresil. Spis bych se venoval basum. Hlavne aby tam nic nedrncelo a basak mel trosku nejakou ozvucnici.
Pokud do toho nehodlas zatim moc ivestovat, tak zkus nejdriv jak to bude hrat se zesikem. Necekej ale zadny zazraky a basy jako ze subiku. Na druhou stranu by to ale nemuselo hrat nejhur, rekl bych ze to bude lepsi nez v sedanu uz kvuli ulozeni tech repracku.
Lancia Kappa 2.0T 20V 220 poniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku