zdravím,
vidím, že na zdejším foru auta startují jak za mlada, nikdo nic neřeší,
přesto se zeptám .
jedná se o kappu 2,0 turbo benzín, ráno při -14, -16 nastartuji,
- napoprvé
nicméně dnes otevřu kapotu a motor je okolo zásuvného otvoru měrky zastříkán olejem,
který unikl asi přetlakem, a okolí pak také, a měrka povytažena - nemám pro to vysvětlení, že zde vzniká přetlak je mi jasné ale proč to netuším, má s tím někdo podobnou zkušenost?
jen pro pořádek uvádím, že za ten "větší mráz" mi ubylo asi 1/4 l oleje
mráz a starty
Re: mráz a starty
Konkretne s olejem nepomohu ale pridam svuj problem a ten tkvi v tom, že auto nestartuje jako za mlada (kappa 151kw) a baterka se odporoucela. Takže můj dotaz zní jake parametry ma vaše baterie? Chci porovnat cenu ješte předtim nez po praci pujdu di obchodu a neco koupim, omlouvam se,
píši z mobilu zmrzlymi prsty tak diakritika sla bokem
píši z mobilu zmrzlymi prsty tak diakritika sla bokem
Re: mráz a starty
Zamrznul ti výdech olejových par (hadice) z ventilového deklu směrem do sání, pak to vyfukuje měrkou a do výfuku přes turbo.
V té výdechové hadici se udělá bíla kaše vodních a olejových par.
V té výdechové hadici se udělá bíla kaše vodních a olejových par.
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: mráz a starty
dík za info, až poleví mráz tak hadici sejmu a pročistím