3 obecné otázky Lybra

Vše, co nepatří do předchozích kategorií
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: 3 obecné otázky Lybra

#31 Příspěvek od black_sheep 666 »

já mohu porovnat Lybru JTD s Mondeem 2.2 TDCi, co jsem byl projet nedávno. a totálně neporovatelný rozdíl, tedy, alespoň co se odhlučnění týče. jinak to je stejný klapák :lol: lybra je prostě pohodlný kočár...
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

jardafox
Příspěvky: 309
Registrován: stř říj 09, 2013 18:52

Re: 3 obecné otázky Lybra

#32 Příspěvek od jardafox »

Tak jsem to dneska testoval. Pri stotricitce byl hluk mezi 69-77 db. I kdyz jsem zrychloval nekam ke 160 tak jsem se pres 80 nedostal. Ve meste jizda 50km/h kolem 60 db. Prislo mi teda ze to ale moc nereagovalo na rozdil mezi betonem a asfaltem, kterej je vzdy subjektivne o dost tissi. Akorat sem predtim nemel tu appku zkalibrovanou a dyz sem ji pustil v absolutni tichosti tak ukazovala 20db. Na druhou stranu o 20 min mi uz prijdou az moc pozitivni cisla, dyz stupnice uvadi ze 40 je ticho jak v knihovne. Zkuste to nekdo taky:)
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex

Fiskus
Příspěvky: 257
Registrován: čtv pro 13, 2012 11:48

Re: 3 obecné otázky Lybra

#33 Příspěvek od Fiskus »

jardafox píše:Tak jsem to dneska testoval. Pri stotricitce byl hluk mezi 69-77 db. I kdyz jsem zrychloval nekam ke 160 tak jsem se pres 80 nedostal. Ve meste jizda 50km/h kolem 60 db. Prislo mi teda ze to ale moc nereagovalo na rozdil mezi betonem a asfaltem, kterej je vzdy subjektivne o dost tissi. Akorat sem predtim nemel tu appku zkalibrovanou a dyz sem ji pustil v absolutni tichosti tak ukazovala 20db. Na druhou stranu o 20 min mi uz prijdou az moc pozitivni cisla, dyz stupnice uvadi ze 40 je ticho jak v knihovne. Zkuste to nekdo taky:)
Tohle bude ukazovat každý telefon jinak, podle toho, jak dobrý má mikrofon .) Aby to melo nakou cenu musel bys pouzit stejnou aplikaci ve stejnem telefonu a nejlip na stejnem miste v aute. Lybra je opravdu celkem tichá, a jen pár aut z tech let je na tom lépe - kdyz beru stredni tridu a naftu pod kapotou. Samozrejme je i rozdil jestli je motor pod plynem v zaberu nebo jen udrzuje rychlost. Rekl bych ze podobne je odhlucneny treba passat b 5.5, ale TDI zvuk je fakt priserny na rozdil od jtd...


Kdo chce klidnou jizdu vezme benzin a nejlip V6, nebo SUV typu Santa-fe, ale to uz je jina cenova.

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8393
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: 3 obecné otázky Lybra

#34 Příspěvek od Harous 239 »

Legacy bylo taky neuvěřitelně tichounký. S vyjímkou podběhů. A byl to diesel. Hodně bude záležet na pneumatikách, ty umějí udělat taky hodně.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Jan 594
Příspěvky: 98
Registrován: stř lis 17, 2010 12:38
Kontaktovat uživatele:

Re: 3 obecné otázky Lybra

#35 Příspěvek od Jan 594 »

https://www.youtube.com/watch?v=6O3s-eNVZ0g" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)

IkaSGC 473
Příspěvky: 293
Registrován: pát říj 03, 2008 12:39
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 3 obecné otázky Lybra

#36 Příspěvek od IkaSGC 473 »

Sice je to už trochu promlčené ale dovolím si přidat svůj příspěvek co se týče BOSE dodělávky. Originál BOSE je děláno tak že od autorádia jde kabel do zesilovače který je pod woofrem, odtud se proud přelévá přímo do reproduktorů jednotlivých dveří. Verze bez BOSE to mají ale jinak, zde se zvuk přelévá do dveří přímo kabely od autorádia, tudíž by byla nutná výměna kompletní kabeláže aby to bylo origo BOSE....

ALE....

Je tu i druhá možnost kterou jsem udělal já a která není náročná a je velmi efektivní. Stačí si sehnat BOSE woofer s konzolí, zesákem a konektorem do zesáku, dále pak jeden komplet ISO konektorů. Zesák se namontuje, woofer také. Pak stačí vyrobit nový svazek kabelů (2x napájení+, 8xaudio, 2x"data" a dále z hlavy nepamatuji), je to celkem solidní svazek a šikovný bastliř i s izolací to vyrobí za hodinu, možná dvě. Ve finále to funguje tak že se svazek natáhne k autorádiu a zvuk jde od rádia do zesáku, zde se zesílí a jde kabely zpátky k autorádiu do originálních ISO konektorů a odtud do repro. Je tedy možná i opětná demontáž do origo verze. Není potřeba nic stříhat ani demolovat. Jediný náročnější zásah je odběr +ka z pojistkové skříně. To jsem vyřešil odříznutím bužírky ze silového kabelu, následným napojením pomocí spojky a vše samozřejmě přes pojistku vhodné ampéráže.

Jaký je rozdíl oproti noBOSE?

Znatelný, když teď osolím rádio tak to umí zatřepat interiérem. Na rádiu se sice BOSE nijak neprojevuje (ikdyž je BOSE kompatibilní, nepodařilo se mi zjistit jak ho přehodit do BOSE módu, možná údaje v RJ???) ale to aspoň umožňuje přepínat LOUDNES a tím v podstatě woofer vypnout. Pak to má zvuk jak z volkmanu... Takže LOUDNES permanentně ON....
Kdo se toho nebojí, vřele doporučuji. Kdyby byl zájem mohl bych to v nudné chvilce zpracovat na detailní návod.

jardafox
Příspěvky: 309
Registrován: stř říj 09, 2013 18:52

Re: 3 obecné otázky Lybra

#37 Příspěvek od jardafox »

něco podobného jsem včera absolvoval s thesisem a i když to bylo o něco jednodušší, tak klobouk dolů a big thx to vlad47. jediné co zůstalo tak je právě ta možnost měnit loudness, což s origo bose nejde, páč je to defaultně zaškrtnuté a zašedlé. vlado zmiňoval změnu některých bitů v kódu rádia tuším, nezabere to prý ale vždy...ale zda to je tak i na lybře nevím. každopádně krom tebou zmiňovanýho roztřesení auta bych vyzdvihl hlavně tu krystalickou čistotu zvuku i při větším zesílení a opravdu skvělé a hutné basy. v lybře to mám na loudlinku a když tam pak člověk pustí nějaký koncert ve flacu tak je to zkrátka mazec. několikrát sem si šel dát poslech jen tak do auta před spaním :)
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex

john.q
Příspěvky: 3
Registrován: pon čer 10, 2019 10:22

Re: 3 obecné otázky Lybra

#38 Příspěvek od john.q »

https://www.Kam to bude, pane?/odhlucneni-auta/ tady si můžeš nakoupit matroš a podle videa to tam nacpat, nebo si to můžeš nechat vytlumit u nich

Uživatelský avatar
Baltik 615
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 2549
Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Bydliště: Příbor, Novojičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 3 obecné otázky Lybra

#39 Příspěvek od Baltik 615 »

Děkujeme za reklamu.

Posíláme vám klíčenku.
Dedra_1.6_66_97''
Astra_1.6_55_99''
106_1.4_55_98''

Obrázek

Odpovědět