Dělá to jenom moje Lybra (sedan), že s ní celkem výrazně hází boční vítr? Ještě jsem nejel osobákem a to ani offroadem, který by byl tak citlivý na boční vítr jako moje Lybra. Ostatní auta třeba na dálnici sedí jak přibitá a já občas Lancii honím po celém pruhu a musím dávat celkem pozor. Stavem podvozku by to být nemělo, většina je nová nebo zánovní , vůle v řízení taky nic. Dělá to i na šestnáctkách i na patnáctkách (oboje Pirelli).
S jinou Lybrou než se svojí jsem ve větru nejel a dneska na dálnici docela foukalo, tak jsem si zase vzpomněl, že se na to zkusím zeptat. A doufám, že už se to tady neřešilo a já něco nepřehlídnul...
Lybra - citlivost na boční vítr
Lybra - citlivost na boční vítr
ex. Lancia Lybra 1.9 JTD 85 kW
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
No já mám sice kombajn,ale taky mě příjde že při větru to nějak moc lítá,ale já mám v CENSORED tlumiče a vzadu silentbloky taky nejsou úplně v kondici...
ex. Lancia LybraSW 2003 1,9 jtd 85kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
Co si vzpomínám tak trošku vlála, ale nic hrozného, ale nemám moc s čím srovnat, po dálnici jsem dříve lítal s civikem sedan a ten nějaký vítr neřešil, v podobně velkém autě to ale asi bude podobné, nejhůř jsou na tom SUV.
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
Díky za reakce. Mně právě přijde, že to s ní třeba oproti Grand Cherokeemu (1. i 3. generace) lomcuje docela dost. Respektive z aut, kterými jsem měl zatím možnost jet, je boční vítr u Lybry největší problém. Ale asi jí to holt budu muset odpustit .
ex. Lancia Lybra 1.9 JTD 85 kW
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
Dle mého názoru Lybra sedí na silnici i při nárazovém větru jak přibitá. Je tam ale podmínka dobrého stavu podvozkových částí.
Jako první by jsem kontroloval čepy řízení. Když jsem přivezl auti z Německa, mělo 3 roky a 40000km. Při 130km rychlosti jsem žádý
boční vítr nevnímal. Dnes již ten vítr cítím ale do motání se po silnici z prava do leva jako s MBéčkem to má velice daleko.
Vzhledem k tomu, že se Lybra přestala vyrábět v roce 2005 tak technický stav bude záležet na historii majitelů a objeví se závady které nesouvisí s konstrukcí auta.
Jako první by jsem kontroloval čepy řízení. Když jsem přivezl auti z Německa, mělo 3 roky a 40000km. Při 130km rychlosti jsem žádý
boční vítr nevnímal. Dnes již ten vítr cítím ale do motání se po silnici z prava do leva jako s MBéčkem to má velice daleko.
Vzhledem k tomu, že se Lybra přestala vyrábět v roce 2005 tak technický stav bude záležet na historii majitelů a objeví se závady které nesouvisí s konstrukcí auta.
------------------------------
ex: 2x DEDRA 1,9 TD
LYBRA 2,4 JTD Berlina
ex: 2x DEDRA 1,9 TD
LYBRA 2,4 JTD Berlina
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
To se mi nezdá, ani jedna z Lyber, co jsme měli na to netrpěla, tipuji taky, že bigger něco vychozené.
Lancia Lybra SW 2.4 JTD 2000 99kW
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
Možná, že jo. Mám pocit, že se začínají ozývat čepy nebo axiální táhla řízení.
ex. Lancia Lybra 1.9 JTD 85 kW
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Re: Lybra - citlivost na boční vítr
Musím říct, že u mě to dělalo střední uložení zadních ramen. Ikdyž vypadalo ok a nemlátilo byla tam dost vůle. Po výměně tech uložení se auto na silnici dost zklidnilo.
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9