lancia kappa 16v turbo lazení motoru
lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Ahoj všem zakládam toto téma z nudy v práci duvodu mojí zvědavosti..Zájímalo by mě jesi se dá kappa nějak hezky poladit ještě pro lepší zážitek z jízdy bez toho aniž by se nějak extrémě zkrátila životnost motoru...Má třeba někdo kappu která to zvládne z 0-100 do 5sec?A jak velký má tento motor potenciál?Píšu to z hlediska zvědavosti,kolega v práci má bmw 750i 240kw a pořád machruje,že by nějakou kappu strčil na rovnice do kapsy..nehodlám tu svou někdy nějak upravovat ale jen mě to prostě zajímá.A je pravda na to,že tento motor má svoje kořeny u delty integrale?
Marcel Kappa 2,0 16V turbo
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
jo železo je prakticky stejný jak na Delté,akorátto kurví elektronika boška.Ale i sní jde něco udělat.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Kappa do 5s z 0 na 100? To si moc představit nedokážu už jen kvůli váze.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Žádná předokolka se na kilo nedostane pod 6,5s Vyšší výkon a krouťák pomáhají k lepší pružnosti a vyšší maximálce, ale na rozjezdy to stejně bohužel nepomůže.
Ja jaře jsem jel se Saabem 95 aero v úpravě maptun, měl sice "jen" 285 koní a majitel sám říkal, že z 0-100 je to stejný,možná jen divočejší protáčení kol, zkrátka v čase rozdíl 00nic. Avšak to co předváděl na 2. a 3. rychlostní stupeň? Nádhera Nešlo mi nepředjíždět Teď už je v pánu Chip tam byl přes 2 roky a v den smrti měl na kontě asi 320tkm, což mi na 2.3 turbobenzín přijde jako dobrý výkon
Jinak pozor na čipování aut na LPG, je potřeba si pohlídat, na kolik máš dělaný vstřiky, reduktor atd... I čip "normál" ti to může pěkně rozladit :/
Ja jaře jsem jel se Saabem 95 aero v úpravě maptun, měl sice "jen" 285 koní a majitel sám říkal, že z 0-100 je to stejný,možná jen divočejší protáčení kol, zkrátka v čase rozdíl 00nic. Avšak to co předváděl na 2. a 3. rychlostní stupeň? Nádhera Nešlo mi nepředjíždět Teď už je v pánu Chip tam byl přes 2 roky a v den smrti měl na kontě asi 320tkm, což mi na 2.3 turbobenzín přijde jako dobrý výkon
Jinak pozor na čipování aut na LPG, je potřeba si pohlídat, na kolik máš dělaný vstřiky, reduktor atd... I čip "normál" ti to může pěkně rozladit :/
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Kvůli váze? Při akceleraci není problém váha (čím těžší auto, tím se tam dá větší výkon), ale přenos hnací síly na vozovku. Otázka druhá je, jak by se auto chovalo při jízdě (ochota ke změně směru atp.)
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
zajímavý je,že na motoru se málo kdy něco vysype ale německá el. se sype pořád...Škoda že nedělaly kappy 4x4 to by byl luxus (pro mě teda)Bydlím v hodně odlehlé lokalitě a v zimě to je děs.Do toho potřebuju velké auto kvůli rodině a chci se taky vyřádit a nic jiného než Lancku nechci.Peněz zas extra na rozhazování nemám..Tak se zatím musím spokojit na zimu s řetězama ...jinak někde jsem četl,že motor se dá poladit na 300hp bez toho aniž by se nějak závratně snížila životnost,co je na tom pravdy?
Marcel Kappa 2,0 16V turbo
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Ano, kvúli váze. Protože s tím výkonem jít do nekonečna jaksi nejde... A jaký výkon by musela mít Kappa se sériovou převodovkou aby se na ten čas pod 5s dostala?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Je jasné, že výkon nemůže jít do nekonečna..... ale když víme, že kappa má cca 1500kg? V dnešním světě auto s 1500kg je relativně lehké, jsou lehké supersporty s váhou okolo 1000kg s motory něco přes 200 koní, ale stejně tak jsou supersporty s cca 1750kg a výkonem přes 500 koní.....
Převodovka je systém Porsche? Pokud ano, neviděl bych problém..... Problém bude určitě spojka, protože sériová to určo nedá
Pokud nebudeme uvažovat nemožnost zrychlit s předokolkou pod 6,5s, viděl bych to na jmenovitý výkon cca 450 koní.
Převodovka je systém Porsche? Pokud ano, neviděl bych problém..... Problém bude určitě spojka, protože sériová to určo nedá
Pokud nebudeme uvažovat nemožnost zrychlit s předokolkou pod 6,5s, viděl bych to na jmenovitý výkon cca 450 koní.
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
jednou na tuning srazu jsem viděl daewo nebo jak se tomu nadává(takové malé vypadá jak kadett) předokolka a z 0-100 za 4 sec´....v předu to mělo ale menší kola s nějakym spešl vzorkem přímo na drag race
Marcel Kappa 2,0 16V turbo
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
To je extrém Tím autem určitě nejezdí denně a jsem si jistý, že by v první svižně projeté zatáčce změnil skupenství Závodění americkým stylem "semafor-semafor" je mimo mísů.... Navíc takový výkon mu musí rvát z rukou volant.....
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
to je jasný ale myslím si jen,že na 6,5 sec to omezený nebude,záleží i na těch kolech...auto záběr má ale pokud neustále hrabe tak stojí na místě,když jsou kola přilepené k vozovze tak je to možná o něčem jiném...a to daewo váží cca 1400kg max
Marcel Kappa 2,0 16V turbo
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Je to omezený výkonem. Max 220 koní na přední nápravu, aby se auto při plnym plynu nechovalo jako magor. Myslím si, že výrobci aut ví, co dělají, proto výkon na předek tuto hodnotu přesáhne jen u několika málo modelů. Oni to nadále řeší různýma elektrickýma hejblátkama, samosvorem atp. ,ale stejně to není ono......
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
né tak docela
http://www.auto.cz/ford-focus-rs-potvrz ... 2015-72739" onclick="window.open(this.href);return false;
vzhledem k váze bude svižné toto
http://autofun.blesk.cz/honda-civic-typ ... -kg-10957/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto.cz/ford-focus-rs-potvrz ... 2015-72739" onclick="window.open(this.href);return false;
vzhledem k váze bude svižné toto
http://autofun.blesk.cz/honda-civic-typ ... -kg-10957/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Když jsem psal u několika málo modelů, tak jsem zrovna myslel na focuse rs. O něm tvrdí jen majitelé, že je to super kára Clarkson (nemám ho moc rád) tvrdil, že je nic moc. Myslím současný rs, ne ten budoucí
Příklad: tuning vs stará dobrá klasika
předokolka
Saab 95 2.3TB cca 700 koní (reálně přes 600, 1475kg=kappa )
http://www.youtube.com/watch?v=kRKPBIJEP1c" onclick="window.open(this.href);return false;
0-100 přes 6 sekund (dle tacho) (origo 6,9s)
Navíc bych popřemýšlel o tom, proč ten tuningář neukazuje 0-100km/h
zadokolka
Mercedes 5.5 s600 biturbo 500 koní orig. (2180kg )
http://www.youtube.com/watch?v=sCSaHPkQNDU" onclick="window.open(this.href);return false;
0-100 pod 5 sekund (origo 4,7s)
U předokolek to pravý rodeo začíná až s vyšším převodovým stupněm......
Když má výtah nosnost 250kg, tak se nezřítí při 260kg, to samé platí o výkonu
Příklad: tuning vs stará dobrá klasika
předokolka
Saab 95 2.3TB cca 700 koní (reálně přes 600, 1475kg=kappa )
http://www.youtube.com/watch?v=kRKPBIJEP1c" onclick="window.open(this.href);return false;
0-100 přes 6 sekund (dle tacho) (origo 6,9s)
Navíc bych popřemýšlel o tom, proč ten tuningář neukazuje 0-100km/h
zadokolka
Mercedes 5.5 s600 biturbo 500 koní orig. (2180kg )
http://www.youtube.com/watch?v=sCSaHPkQNDU" onclick="window.open(this.href);return false;
0-100 pod 5 sekund (origo 4,7s)
U předokolek to pravý rodeo začíná až s vyšším převodovým stupněm......
Když má výtah nosnost 250kg, tak se nezřítí při 260kg, to samé platí o výkonu
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lancia kappa 16v turbo lazení motoru
Problem v ladeni Kappy je hlavne turbo, oproti Delte a Fiatu Coupe (16VT) ma Kappa smejd z papiera
Zakladom je dostat sa vobec na seriovy stav. Ak niekto riesi, ze chce zvysit vykon na 16/20VT Kappe, tak uz tam pravdepodobne ten seriovy davno nema
Napr. 20VT Kappa ma na 1. a 2. rychlostny stupen obmedzeny plniaci tlak na 0,8baru. Pocitovo preto ide lepsie 16VT (ak sa bavime o serii).
Btw, 750i 240kW je stara E38, ktora ten vykon poriadne preriedi v menici automatu a mierne poladena Kappa jej vystavi p*rdel na prvej rovinke.
Ja som svoje 20VT nechal hlavne komplet skontrolovat a pri tej prilezitosti trochu poladit. Hlavny poziadavok bol ten, aby sa s nou prijemne jazdilo aj meste (a nie aby to zacalo ist od 5tis ). A nie, nehrabe
Zakladom je dostat sa vobec na seriovy stav. Ak niekto riesi, ze chce zvysit vykon na 16/20VT Kappe, tak uz tam pravdepodobne ten seriovy davno nema
Napr. 20VT Kappa ma na 1. a 2. rychlostny stupen obmedzeny plniaci tlak na 0,8baru. Pocitovo preto ide lepsie 16VT (ak sa bavime o serii).
Btw, 750i 240kW je stara E38, ktora ten vykon poriadne preriedi v menici automatu a mierne poladena Kappa jej vystavi p*rdel na prvej rovinke.
Ja som svoje 20VT nechal hlavne komplet skontrolovat a pri tej prilezitosti trochu poladit. Hlavny poziadavok bol ten, aby sa s nou prijemne jazdilo aj meste (a nie aby to zacalo ist od 5tis ). A nie, nehrabe
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'