Delta GT a rez
Delta GT a rez
čau, mám deltu GT bez TP pro volné chvíle a když jsem si tak poťukával kladívkem po některých částech podlahy byl jsem docela zaskočen.. Ta moje láska je docela shnilá. Potřeboval bych vědět jestli existují lidé, kteří by to dali do kupy za rozumný peníz.. Mám v ní rám a rád se rychleji projedu a chtěl bych pevné auto a ne zhnilou svini... [/b]
lidé určitě existují nemusíš se bát takhle shnilé to má většina z nás...je to holt jejich problém, ale pokud je někdo zručnej, není problém to vyvařit..ale to záleží, pokud říkáš, že jí máš jen na volné chvíle-vyplatí se ti dávat takové peníze za vyvaření????nebylo by jednodušší sehnat doklady a normálně s ní jezdit?
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
no pokud si na rám seženeš štempl (pokud si ho dělal sám na koleně tak to je utopie) tak na STK no problem a policení kontrola taky
kámoš má normálně vytrubkovaný favo a jezdí běžně- jen za homologovanej rám zapsanej v TP dal 15000,- ale nemá problém..
kámoš má normálně vytrubkovaný favo a jezdí běžně- jen za homologovanej rám zapsanej v TP dal 15000,- ale nemá problém..
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
Celkem by mi to s tím rámem zajímalo,protože kamarád si ho taky chtěl dát do auta,ale i když byl ochotnej zaplatit za homologovanej rám,bylo to do R.Megane 3.dvéř, něco kolem 37 000,- tak mu řekli že ne, že kdyby to do někoho praštil tak fo v tom autě zabije a nevim čim fšim ještě argumentovali když to chtěl zapsat do TP atd...
Pravda teda že to byl rám protaženej,dělanej až k čumáku auta i do motor. prostoru.
Pravda teda že to byl rám protaženej,dělanej až k čumáku auta i do motor. prostoru.
Kastle na deltu GT
Taky asi budu shánět dobrou kastli protože je ta moje v katastrofálním stavu...tak kdyby někdo o něčem věděl...ještě mě napadlo jestli by nebylo výhodný přivízt něco ze zahraničí...ale nevím jestli by seděl motor z mí delty ( r.v. 87) do delty z roku např. 93
Dovolim si to sem napsat, jelikož se zabejvám již dlouhou dobu o stavbu soutěžních aut, tak pokud by někdo chtěl rám, tak neni problem vám auto vyrámovat, samozřejmě dle přílohy ,,J" prostě tak jak má bejt, ohybanej zastudena, svářenej svářečem s atestem (Já)
Jinak neni problem i vyvařit auto, sem autoklempíř i autolakýrník
Tuhle holku teť dělám já, zrovna taky de na rámovací proceduru.
V případě zájmu přes SZ
Jinak neni problem i vyvařit auto, sem autoklempíř i autolakýrník
Tuhle holku teť dělám já, zrovna taky de na rámovací proceduru.
V případě zájmu přes SZ
Renault Clio Sport ph.2
Škoda Favorit 136 L/A
Fiat Ducato 2.0JTD
Něco s o nás: http://www.johnhistoricrallyteam.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda Favorit 136 L/A
Fiat Ducato 2.0JTD
Něco s o nás: http://www.johnhistoricrallyteam.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;