Kappa - automaticka klimatizace
Kappa - automaticka klimatizace
Kratce po nastartovani se proud vzduchu automaticky prepne k noham a nenecha se presmerovat na predni sklo. Coz je touhle rocni dobou docela kriticky. Staci vymenit jenom spinac nebo mam milou kappu dat rovnou do srotu?
Petr
Petr
Po přepnutí na sklo se zapne i klima ( AUTO) a proud vzduchu naplno a teplota na max. Když však zmáčknu tlačítko vzduchu na sklo podruhé ( ale někdy ne ) zůstane vzduch foukat na sklo, ale zůstane původní intenzita foukání a teplota. To trvá ( neměřil jsem )cca 2 min. Pak se proud vzduchu a teplota vrátí na ůvodní hodnotu. Klima zůstává zaplá. V zimě se mi však přepne vzduch na nohy. a tak přemačkávám na sklo.
Co ně ale štve, je že kappa je první auto, co neumí foukat sklo a zároveň proti mně - aby foukalo i na boční skla. Buď sklo, proti mně, proti mně a nohy nebo jen nohy. Takže jak nás jede více a prší tak přepnu na přední sklo, ale to se mlží boční skla. Tak přepnu proti mně , ale to se mlží přední sklo. Tak přepnu na sklo , ale zase to začne topit naplno ( paráda v létě) a nahlas foukat a začnou se mlžit boční okna, tak to přepnu...........
Nehledě na to, že mi připadá topení i klima na takovou třídu dost slabé.
Co ně ale štve, je že kappa je první auto, co neumí foukat sklo a zároveň proti mně - aby foukalo i na boční skla. Buď sklo, proti mně, proti mně a nohy nebo jen nohy. Takže jak nás jede více a prší tak přepnu na přední sklo, ale to se mlží boční skla. Tak přepnu proti mně , ale to se mlží přední sklo. Tak přepnu na sklo , ale zase to začne topit naplno ( paráda v létě) a nahlas foukat a začnou se mlžit boční okna, tak to přepnu...........
Nehledě na to, že mi připadá topení i klima na takovou třídu dost slabé.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Je pravda že logice jakým způsobem je řízená automatická klima taky moc nerozumím. Přesně jak již bylo řečeno, v automatickým režimu mi po nastartování nejdřív fouká na sklo a poté se k mé nelibosti přepíná na nohy. Proč?? (uvítal bych spíš na sklo a pak na mě a nohy).
Jinak na odmlžení skla má klima funkci max deff, která se aktivuje přidržením tlačítka na sklo (měl by se zapnout kompresor a intenzita na max. Toto po dobu cca 1 minuty a pak by se měl obnovit původní režim).
(Ne vždy mi to ale funguje - u SW jo, u VVT mi to původní režim neobnoví. Proč to nevím).
Vše vyřčené jsem psal ze zkušeností s Dedrou, u Kappy to bude obdobné.
Asi nemůžeme mít vše
Jinak na odmlžení skla má klima funkci max deff, která se aktivuje přidržením tlačítka na sklo (měl by se zapnout kompresor a intenzita na max. Toto po dobu cca 1 minuty a pak by se měl obnovit původní režim).
(Ne vždy mi to ale funguje - u SW jo, u VVT mi to původní režim neobnoví. Proč to nevím).
Vše vyřčené jsem psal ze zkušeností s Dedrou, u Kappy to bude obdobné.
Asi nemůžeme mít vše
Při přepnutí na přední sklo se automaticky ofukují i boční skla. U mě to tak funguje. Ještě jsem se mrknul do manuálu a tahle funkce je společná. Ale s tím topením souhlasím, je to slabota.Marek 73 píše:Takže jak nás jede více a prší tak přepnu na přední sklo, ale to se mlží boční skla. Tak přepnu proti mně , ale to se mlží přední sklo.
Tak na zamlžování skel si fakt nemůžu vůbec stěžovat - pokud teda v autě nesedí ještě další 3 lidi třeba 5 minut (zatímco já třeba sundávám tuny sněhu z auta), tak je to úplně v pohodě. Po nastartování stisknu ofuk předního skla a nezamlží se ať dělám co dělám - sice fouká studený vzduch, ale to v pohodě stačí. Na boční okna moc nefouká, to je pravda, ale stačí to, aby se nezamlžila... Spíše tohle řeším třeba když dojíždím domů, chvíli před dojezdem vypnu klimu, abych se trochu aklimatizoval na venkovní mráz, a v tu chvíli se začnou mlžit okna...
Jinak ten mod po zapnutí je charakterizován velkým symbolem ofukování předního skla - velká intenzita foukání, po chvíli se automaticky přepne do úspornějšího režimu, tím myslím, že méně fouká, ale na displeji zůstává stejně symbol předního skla - tedy ne nohou popř. těla.
A i když je to zapnuté do modu třeba na nohy, tak se mi okna nezamlží, to se stane fakt jenom když to vypnu úplně...
Ale je pravda, že bych čekal výkonnější klimu i topení (i když topení u Itala asi tak moc ne )
Jinak ten mod po zapnutí je charakterizován velkým symbolem ofukování předního skla - velká intenzita foukání, po chvíli se automaticky přepne do úspornějšího režimu, tím myslím, že méně fouká, ale na displeji zůstává stejně symbol předního skla - tedy ne nohou popř. těla.
A i když je to zapnuté do modu třeba na nohy, tak se mi okna nezamlží, to se stane fakt jenom když to vypnu úplně...
Ale je pravda, že bych čekal výkonnější klimu i topení (i když topení u Itala asi tak moc ne )
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
tak ja co mam vykoukany a vyzkouseny,jak to delam.
pred vypnutim motoru to prepnu na full, a pak dam jen off. nastartuju a zapnu full,prepne se to samo na okna ,a podle zimy se mi to behem 2 - 5 minut prepina na nohy. na tlacitku si dam pak jen auto, a pak autoecon.
jinak kdyz to fouka na celni sklo tak to zrqvoen fouka i na ty bocni. ja to stejne pak prepinam jen na ksicht,protoze nemam rad aby me to teply foukalo na nohy a zbytecne si je zaparoval to je pak puch jak od ropuch.
jinak v lete kdyz zacne prset a zacnou se mlzit okna tak zapnu klimu na full a necha,m ji pracovat samotnou a behem minuty jsou okna cely odmlzeny. ted v zime s mlzenim mam problem jen kdyz mam na zemi mokro od snehu jinak je to ok.
no a naposledy s tim vykonem to je pravda ze je to slaby,jak v lete,ale to jsem uz nekde cetl v kritikach ze je klima neucinna. tak i v zime trva nez se auto vytopi.ale jak sem ted o vikendu jezdil celej den,bylo kolem -5 st, tak jsem nevedel jak bych uz teplotui stahl jak bylo auto vyhraty,24 st chlad a 25 uz moc a ventilator na 1 dilek
pred vypnutim motoru to prepnu na full, a pak dam jen off. nastartuju a zapnu full,prepne se to samo na okna ,a podle zimy se mi to behem 2 - 5 minut prepina na nohy. na tlacitku si dam pak jen auto, a pak autoecon.
jinak kdyz to fouka na celni sklo tak to zrqvoen fouka i na ty bocni. ja to stejne pak prepinam jen na ksicht,protoze nemam rad aby me to teply foukalo na nohy a zbytecne si je zaparoval to je pak puch jak od ropuch.
jinak v lete kdyz zacne prset a zacnou se mlzit okna tak zapnu klimu na full a necha,m ji pracovat samotnou a behem minuty jsou okna cely odmlzeny. ted v zime s mlzenim mam problem jen kdyz mam na zemi mokro od snehu jinak je to ok.
no a naposledy s tim vykonem to je pravda ze je to slaby,jak v lete,ale to jsem uz nekde cetl v kritikach ze je klima neucinna. tak i v zime trva nez se auto vytopi.ale jak sem ted o vikendu jezdil celej den,bylo kolem -5 st, tak jsem nevedel jak bych uz teplotui stahl jak bylo auto vyhraty,24 st chlad a 25 uz moc a ventilator na 1 dilek
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
jo jeste kdyz se k tomu vratim, kdyz v lete nahodou zacala padat voda a ja mel zapnuto na full tak se mi to po chvili samo preplo na to okno.
jinak je i v navodu psany ze si to reguluje samo,ale kdyz si date prepnutim ofuk nekam jinam tak se vyrusi ta automatika a samo se to nastavi po vyresetovani,coz je po vypnuti motoru
jinak je i v navodu psany ze si to reguluje samo,ale kdyz si date prepnutim ofuk nekam jinam tak se vyrusi ta automatika a samo se to nastavi po vyresetovani,coz je po vypnuti motoru
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Ahoj.
Tak to foukani na predni sklo uz funguje. To tlacitko na ofukovani skla se totiz musi drzet dyl a ne ho jenom stisknout. Cim dyl se drzi, tim vic zacnou pribyvat carky u ventilatoru az se to prepne na sklo a full. Potom uz staci jenom kratke stisknuti a jde to na sklo okamzite z kazdeho rezimu. Takze Honzo diky za tvuj tip.
Petr
Tak to foukani na predni sklo uz funguje. To tlacitko na ofukovani skla se totiz musi drzet dyl a ne ho jenom stisknout. Cim dyl se drzi, tim vic zacnou pribyvat carky u ventilatoru az se to prepne na sklo a full. Potom uz staci jenom kratke stisknuti a jde to na sklo okamzite z kazdeho rezimu. Takze Honzo diky za tvuj tip.
Petr