!!!!!!!!!!!!!! SPĚCHÁ !!!!!!!!!!!!
tak jsem se v práci rozepsal, pak mi vytuhl komp a musím to psát znova.
ke sklům : abych nebyl jako děd vševěd, tak jsem si tuto informacích ověřil na několika místech od známých, jejich známých nebo pod nějakou záminkou přímo u - dvou prodejen ( mechaniků, nebo těch co mají na starosti náhradní díly ) - Fiat, Ford, Renault a tří lidí z firem co se živí ( dlouhodobě) dovozem ojetin - Může se stát, že auto je prodáno nebo uvedeno do provozu např. březen 1997, ale je to výrobeno 1996 a na sklech je je 6ka. ALE U VŠECH STEJNĚ. Nikdo z nich se nesetkal s tím, že by byly ( aniž by byly měněny) na jednom autě od nova skla s různými roky.Může se stát, že se neprodá smontované auto, ale ne že ve skladě posbírají součástky a uvidí se kolik ještě poskládají celých aut, s různýma sklama nebo sedačkama nebo jim zbudou blatníky . Výroba se plánuje a šetří se každý cent a ne že různě zbývají součástky navíc několik let
k bouračkám: na západě jsou dvě věci ( vzhledem k tamním platům ) velice drahé - pojistky - většinou spojené havarijní s zákonnýma a dále práce pří opravách. A jedna věc velice ( relativně) levná - ojetiny. Jeden příklad: Kámoš žije ve Španělsku asi 6 let. Je dost šikovnej, navíc vyučený klempíř a tady dojíždí a staví si - sám- barák. Když v té dědině zjistili, že umí vyzdít barák, opravit elektriku, vymontovat z auta převodovku a vyměnit spojku a mezitím vyvařit prahy a připravit si auto na lak - tak být místní - už je tam starosta. Tam lidi platí za jakoukoli odbornou práci stovky EUR a vše si hned vezou do servisu. Oni nezažili 40 let improvizací , kdy normálni čech musel umět všechno, protože buď nic nebylo anebo na to nebyli prachy. Tam si lidi několikrát spočítají, kolik se jim oplatí cpát do oprav a aby ta oprava nebyla držší než to auto. A další důležitá věc. Nebourané auta tam vyjdou DRÁŽ - a hlavně ty malé úsporné - než tady. Vyjímka jsou velké, luxusní vozy s velkým motorem. Ty tam zase mají minimální hodnotu. Tyto auta jsou logicky v plné palbě, z čehož jsme my stále ještě vybití. Typický příklad Kappa 3.0 ( i když o ní furt uvažuji ) takže proto se tahají jen bourané auta, což neznamená, že to musí být totálky...
ke sklům : abych nebyl jako děd vševěd, tak jsem si tuto informacích ověřil na několika místech od známých, jejich známých nebo pod nějakou záminkou přímo u - dvou prodejen ( mechaniků, nebo těch co mají na starosti náhradní díly ) - Fiat, Ford, Renault a tří lidí z firem co se živí ( dlouhodobě) dovozem ojetin - Může se stát, že auto je prodáno nebo uvedeno do provozu např. březen 1997, ale je to výrobeno 1996 a na sklech je je 6ka. ALE U VŠECH STEJNĚ. Nikdo z nich se nesetkal s tím, že by byly ( aniž by byly měněny) na jednom autě od nova skla s různými roky.Může se stát, že se neprodá smontované auto, ale ne že ve skladě posbírají součástky a uvidí se kolik ještě poskládají celých aut, s různýma sklama nebo sedačkama nebo jim zbudou blatníky . Výroba se plánuje a šetří se každý cent a ne že různě zbývají součástky navíc několik let
k bouračkám: na západě jsou dvě věci ( vzhledem k tamním platům ) velice drahé - pojistky - většinou spojené havarijní s zákonnýma a dále práce pří opravách. A jedna věc velice ( relativně) levná - ojetiny. Jeden příklad: Kámoš žije ve Španělsku asi 6 let. Je dost šikovnej, navíc vyučený klempíř a tady dojíždí a staví si - sám- barák. Když v té dědině zjistili, že umí vyzdít barák, opravit elektriku, vymontovat z auta převodovku a vyměnit spojku a mezitím vyvařit prahy a připravit si auto na lak - tak být místní - už je tam starosta. Tam lidi platí za jakoukoli odbornou práci stovky EUR a vše si hned vezou do servisu. Oni nezažili 40 let improvizací , kdy normálni čech musel umět všechno, protože buď nic nebylo anebo na to nebyli prachy. Tam si lidi několikrát spočítají, kolik se jim oplatí cpát do oprav a aby ta oprava nebyla držší než to auto. A další důležitá věc. Nebourané auta tam vyjdou DRÁŽ - a hlavně ty malé úsporné - než tady. Vyjímka jsou velké, luxusní vozy s velkým motorem. Ty tam zase mají minimální hodnotu. Tyto auta jsou logicky v plné palbě, z čehož jsme my stále ještě vybití. Typický příklad Kappa 3.0 ( i když o ní furt uvažuji ) takže proto se tahají jen bourané auta, což neznamená, že to musí být totálky...
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
jj s tema ruznyma rocnikama vyroby skel se clovek setka asi malokdy, ale muze byt...
ohledne dovozu bouracek - moje kappa byla vjeta do prikopy (odreny podbeh a opravovany pravy zadni blatnik...) - jenze ja mam v praci ultrazvukovy deflektometr a to auto za minutu proverim na tlousku laku a zjistim presne kde co nekdo opravoval - konkretne ja sem pak dodatecne zjistil, ze mam prelakovane dvere u ridice - po podrobnejsi obhlidce jsem dokonce zistil, ze nejsou asi ani z puvodni serie .... no nastesti samotna kastle a zbytek je uplne ok, takze nebyt tech neprijemnych drobnych vad pokojenost - ale na muj vkus vychytavat muchy pul roku je dost (viz nejake me drivejsi prispevky)....
ohledne dovozu bouracek - moje kappa byla vjeta do prikopy (odreny podbeh a opravovany pravy zadni blatnik...) - jenze ja mam v praci ultrazvukovy deflektometr a to auto za minutu proverim na tlousku laku a zjistim presne kde co nekdo opravoval - konkretne ja sem pak dodatecne zjistil, ze mam prelakovane dvere u ridice - po podrobnejsi obhlidce jsem dokonce zistil, ze nejsou asi ani z puvodni serie .... no nastesti samotna kastle a zbytek je uplne ok, takze nebyt tech neprijemnych drobnych vad pokojenost - ale na muj vkus vychytavat muchy pul roku je dost (viz nejake me drivejsi prispevky)....
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Čaute,opravuju auta každý den a už se mi ježí vlasy z těch keců o tom,jestli auto bylo bourané,nebo ne a že ho pak nechce,atd....VŮBEC NENÍ DŮLEŽITÉ JESTLI BYLO BOURANÉ,ALE JAK JE OPRAVENÉ!Znám desítky lidí,kteří auto jenom škrknou,nebo položí do příkopu a to má být hned šrot???Vždyď to jsou jen plechy.Jesli mně při koupi auta něco zajímá(co se týká bouračky),tak především to,jestli jsou kola rovně.Takže místo hledání čisel na okně si zajdu za 800 kč na geometrii,ať mám jistotu,že to neopravoval nějaký hňup a nebudu mít za 1000 km sjeté gumy a potom se rozhuduju dál.Ono totiž hodně aut najede na středový ostrůvek,nebo něco podobného a to pak opravit,to je fakt maso.Utrhané a zohýbané držáky náprav....atd.A z venku auto jako nové a okna dobré.............Ale je to samozřejmě jen můj názor a nikomu ho nenutím.
Čaute,opravuju auta každý den a už se mi ježí vlasy z těch keců o tom,jestli auto bylo bourané,nebo ne a že ho pak nechce,atd....VŮBEC NENÍ DŮLEŽITÉ JESTLI BYLO BOURANÉ,ALE JAK JE OPRAVENÉ!Znám desítky lidí,kteří auto jenom škrknou,nebo položí do příkopu a to má být hned šrot???Vždyď to jsou jen plechy.Jesli mně při koupi auta něco zajímá(co se týká bouračky),tak především to,jestli jsou kola rovně.Takže místo hledání čisel na okně si zajdu za 800 kč na geometrii,ať mám jistotu,že to neopravoval nějaký hňup a nebudu mít za 1000 km sjeté gumy a potom se rozhuduju dál.Ono totiž hodně aut najede na středový ostrůvek,nebo něco podobného a to pak opravit,to je fakt maso.Utrhané a zohýbané držáky náprav....atd.A z venku auto jako nové a okna dobré.............Ale je to samozřejmě jen můj názor a nikomu ho nenutím.
Myslím že se s Lumírem nedá nesouhlasit.. Osobně taky nemám nic proti bouraným autům. Čas od času se to přeci podaří každýmu nějak pocuchat a taky kvůli tomu auto neprodá.. Myslím ale že spoustu lidí zajímá jestli bylo auto bouraný aby tak nějak věděli, co kupujou, co bylo opravovaný či měněný atd... Já sám měl už 2 auta, co byly po bouračce a neměl jsem s tím problém...
jo j o...moje alfa byla taky trosku na predek...ale byl to jen malinkej tukanec...menene nebylo nic....mam jen prasklinu na znacku
takze taky nevidim zadnej problem v bouranem aute....teda pokud nebylo v pulce uriznuty a nebyl tam danej jinej predek
takze taky nevidim zadnej problem v bouranem aute....teda pokud nebylo v pulce uriznuty a nebyl tam danej jinej predek
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
není bouračka jako bouračka-manželce minulý týden jeden degeš s dodávkou na kruháči najel přesně na zadní kolo a ještě rozbila předek o kandelábr.Blatník s podběhem promáčklý až do kufru ,likvidátor z pojištˇovny prohlásil totální škoda,ale-- až na ty plechy,nárazník a ohnuté rameno je auto v cajku-geometrie ok,jediný držák se nehnul i rozvodovka nic,už vesele jezdí-a přitom od pohledu bych to auto nebral ani zadarmo,nevím jestli jsou omegy tak pevné,nebo je to jen náhoda.Fakt nezáleží na tom jestli je bourané nebo ne ,ale na způsobu opravy a asi i autu-jinak snáší bouračku delta a jinak kappa