!!!!!!!!!!!!!! SPĚCHÁ !!!!!!!!!!!!
Podle mě je to stěma klíčema různý, protože u nás se kolikrát stane, že k autu lidi přivezou taky pouze jenom jeden klíč a někdy se zase stane, že jích je třeba i 5 8)
Já jsem klíče nikdy neřešil!Kupuješ to z bazaru nebo přes annonci??
Můžu ti kdyžtak proklepnout vinko jestli to není nalízovaný atd...
Já jsem klíče nikdy neřešil!Kupuješ to z bazaru nebo přes annonci??
Můžu ti kdyžtak proklepnout vinko jestli to není nalízovaný atd...
Lancia Delta 1.6HF Turbo ( 1991 )
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale to Ti bude houby platný, až to auto nenajdeš tam kde jsi ho zaparkoval... Buď si nech předělat stavítka v zámcích, nebo (a to dělám já u všech svých aut , co mají generální klíč) vyměnit spínačku, aby od ní byl jiný klíč. Je to relativně finančně přijatelné řešení.
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
vzhledem k tomu, ze ke kappe jsou 4 klice a servisni kod, tak je to divne...
s tema sklama - no muzou byt ruzne, ale mely by byt vzdy v paru shodne, pravdepodobnost neshody parovych skel je skoro nula
jinak osobne bych si vyzadal pred kupi udelat emise a stk (na vlastni naklady)
navic se podive jestli nemas v expanzce sifon (po nastartovani bublinky a bila sustenze v oleji) - bohuzel hodne naftovech kapp ma prasklou palici a normalne to ani nemusis zjistit - pak das 30k za opravu
dalsi casta vada je pridrena klika (za studena k vane de kovovou tyc, a pokud na par vterin po nastartovani uslysis cinkani, tak mas problem jak brno)
rozvodu u kappy se neboj, jdou udelat do 4k s materialem i praci,rozhodne se to vyplati
taky se podiv jestli v hornim rohu je servisni znacka - vetsinou pres oficialni bazar v talianini delaji nejnutnejsi opravy nez to de do prodeje, protoze tam za stav ruc bazar (daji desticky, naplne i rozvody)...
atd, atd...
jinak nechces moji - ma malo najeto a je po ful servisu
s tema sklama - no muzou byt ruzne, ale mely by byt vzdy v paru shodne, pravdepodobnost neshody parovych skel je skoro nula
jinak osobne bych si vyzadal pred kupi udelat emise a stk (na vlastni naklady)
navic se podive jestli nemas v expanzce sifon (po nastartovani bublinky a bila sustenze v oleji) - bohuzel hodne naftovech kapp ma prasklou palici a normalne to ani nemusis zjistit - pak das 30k za opravu
dalsi casta vada je pridrena klika (za studena k vane de kovovou tyc, a pokud na par vterin po nastartovani uslysis cinkani, tak mas problem jak brno)
rozvodu u kappy se neboj, jdou udelat do 4k s materialem i praci,rozhodne se to vyplati
taky se podiv jestli v hornim rohu je servisni znacka - vetsinou pres oficialni bazar v talianini delaji nejnutnejsi opravy nez to de do prodeje, protoze tam za stav ruc bazar (daji desticky, naplne i rozvody)...
atd, atd...
jinak nechces moji - ma malo najeto a je po ful servisu
Ke klíčům - já dávám dost velkou váhu tomu , kolik je klíčů, svědčí to minimálně o majiteli nebo majitelích auta. Aby byl jen jeden je divné.
Ke sklům - přední sklo není důležité, to stačí kamínek..., ale ostatní musí být stejné !! Nevěř na kecy o zapomenutých sklech ve skladu. Na skla se dívám jako první a hovoří to autě moc. Pokud je každé sklo jiný rok ( pár nepár) JSOU MĚNĚNÉ !!!!!!!!!. 100% jistota je VIN - u Kappy pod nohama spolujezdce ( mimo jiné). Zavolej přímo z bazaru do Fiatu - že chceš nějakou součástku koupit na Kappu- oni potřebují okamžitě znát VIN, aby mohli vůbec hledat v katalogu - tak ho nadiktuj a oni ti řeknou datum výroby na den !!! - a máš to zadarmo... Datum uvedení do provozu múže být rok později ( sám mám výrobu prosinec a provoz březen )
Ale budu se opakovat : VŠECHNY auta z venku jsou bourané. Záleží jen kolik a jak jsou opravené. Pokud jsou rozdílné data o roku výroby skel ( kombík nekombík pár nepár ) jsou měněné. Vím co říkám. Ale to neznamená , že je to slepená totálka.
Ke sklům - přední sklo není důležité, to stačí kamínek..., ale ostatní musí být stejné !! Nevěř na kecy o zapomenutých sklech ve skladu. Na skla se dívám jako první a hovoří to autě moc. Pokud je každé sklo jiný rok ( pár nepár) JSOU MĚNĚNÉ !!!!!!!!!. 100% jistota je VIN - u Kappy pod nohama spolujezdce ( mimo jiné). Zavolej přímo z bazaru do Fiatu - že chceš nějakou součástku koupit na Kappu- oni potřebují okamžitě znát VIN, aby mohli vůbec hledat v katalogu - tak ho nadiktuj a oni ti řeknou datum výroby na den !!! - a máš to zadarmo... Datum uvedení do provozu múže být rok později ( sám mám výrobu prosinec a provoz březen )
Ale budu se opakovat : VŠECHNY auta z venku jsou bourané. Záleží jen kolik a jak jsou opravené. Pokud jsou rozdílné data o roku výroby skel ( kombík nekombík pár nepár ) jsou měněné. Vím co říkám. Ale to neznamená , že je to slepená totálka.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
jinak richii podle toho vin kodu si to zjistis i na tom cd ktery uz jiste mas ze srazu.je to servisni co puziva fiat. ja taky zjistil ze ji nemam rok 96 jak udali, ale 11/95. okna mi sedi je tam 5 na vsech.
jinak co jsem mel opla pred kappkou tak kazdy okno bylo jiny,pry nebyl bouranej,ale musel bejt rozstrelenej predek kdyz sem mel vystreleny pasy
jinak co jsem mel opla pred kappkou tak kazdy okno bylo jiny,pry nebyl bouranej,ale musel bejt rozstrelenej predek kdyz sem mel vystreleny pasy
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Jo a k těm hlavám. jak jsem uvedl někde dříve, kamarádka je 8 let vdaná v Itálii za automechanika, tak od něj sháním díly nebo rady - U kappy TD se setkal s prasklými hlavami u JTD prý nikdy. Tím nechci říct , že se to u JTD nemůže stát. Ale u dieselů - nastartovat STUDENÝ motor - při nastartování obláček dýmu ( jen jak to chytne - asi půl vteřiny). Potom JTD nesmí kouřít ani během jízdy. Jen pří náhlém přidání plného plynu - trochu krátce zadýmí ale i to jen trochu a někdy. - to je dobrý motor.
Když jsem kupoval svou Kappu, tak za mnou musel kámoš asi 20 km jezdit a bliknout na mně jestli se mi zadýmí z výfuku, byť jen trochu. A opravdu jen trošku , občas při plných otáčkách ( 5000 ot/ min) zadýmí , jen krátce a slabě. To je JTD, když je OK. Potom na počítač zjistit jednotlivé tlaky, Common rail, turbo, teploty - vše otestovat.
Když jsem kupoval svou Kappu, tak za mnou musel kámoš asi 20 km jezdit a bliknout na mně jestli se mi zadýmí z výfuku, byť jen trochu. A opravdu jen trošku , občas při plných otáčkách ( 5000 ot/ min) zadýmí , jen krátce a slabě. To je JTD, když je OK. Potom na počítač zjistit jednotlivé tlaky, Common rail, turbo, teploty - vše otestovat.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
To, co tady píše Marek, je zčásti nesporně pravda, hlavně o zjištění skutečného data výroby podle VINU. Ale hrozně by mě zajímalo, jak přišel na ten zajímavý poznatek, že VŠECHNA auta z venku jsou bouraná. Mám okolo sebe dost lidí, kteří se dovozy zabývají a vím, co vozí. Já osobně jezdím Itálii 2x týdně a jestli za poslední 2 roky z těch mnou dovezených aut bylo 10 bouraček, tak je to moc... V dřívější době byl podíl dovozu bouraných aut daleko větší, ale po vstupu do Unie a pádu celních povinností (a tudíž konci výpočtu hodnoty podle "celistvosti" auta) výrazně stoupl dovoz nebouraných aut. Navíc rozdíl je to, co si kdo pod pojmem bouračka představí. Ono to může být "blatníček a světýlko" stejně jako náprava místo dveří a motor na zadních sedadlech..
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
Jak bylo řečeno, tak hlavně bacha na ty rozvody, okolo těch 100 000 km by rozhodně chtěly udělat, protože jinak pro tebe budou obláčky z výfuku jenom sen... Ještě mrkni na tlumiče, to je taky celkem větší položka, Kappa přeci jen na českých okreskách trochu trpí - a totéž silentbloky.. Možná budou chtít časem vyměnit i přední ramena (předek je fakt docela těžkej, a s naftou to bude asi ještě těžší než s benzínem...)
Ostatní věci (olej, filtry, náplně, svíčky, popř. brzdy) taky budou potřeba, a rozhodně to není nulová položka, tak bacha na to
Jinak Kappa je fajn autíčko
Ostatní věci (olej, filtry, náplně, svíčky, popř. brzdy) taky budou potřeba, a rozhodně to není nulová položka, tak bacha na to
Jinak Kappa je fajn autíčko