ostikovace predniho skla

Vše o karosérii, interiéru...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Roman 448

ostikovace predniho skla

#1 Příspěvek od Roman 448 »

zdravim,
trosku mne rozciluje ze ostrikovac je nastaven na nekolikatere ostriknuti
a sterace na nekolikatere stirani.Nejde nastavit neco na zpusob klasiky?
Jednou striknu...a stirnu manualne kdyz chci?

dik za help :roll:

Jura 197

#2 Příspěvek od Jura 197 »

Jo tak toto my šlo u škody 1000MB r.v.: 1965

DJ Levi 159

#3 Příspěvek od DJ Levi 159 »

Bohuzel nejde..je to dano elektronikou :(

Laďa

#4 Příspěvek od Laďa »

Pustí ti to stěrače i po sebekratším ostříknutí? Delta po krátkém ostřiku stěrače nepustí. Tak sklo pocákám po troškách a pak normálně na jedem kmit pustím stěrače. Automatika co nechá několikrát běhat gumičky po suchém skle opravdu není to pravé ořechové.

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Dan 1 »

U Kappy se stěrače spustí vždycky. I když do páčky jen ťukneš, tak je délka ostřiku cca sekundu, pak to třikrát setře.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Pavel 104
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3723
Registrován: stř bře 01, 2006 09:55
Bydliště: Praha 3

#6 Příspěvek od Pavel 104 »

U Dedry to taky nejde hned. Až když chvilku přidržím páčku, pak se teprv rozjedou i stěrače.
________________
Dedra SW 1,8VVT

Uživatelský avatar
Tomáš 105
Příspěvky: 1553
Registrován: stř zář 13, 2006 17:01
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Tomáš 105 »

Tak mně zase u Themy vadí, že musím na dvakrát - umýt sklo a pak zapnout stěrače. Přemýšlím o nějakém relátku, které by při ostříknutí s prodlevou sepnulo stěrače. Thema má navíc ještě príma vychytávku v tom, že na první poloze páčky má cyklovač a tak někdy musím na pohyb stěračů chvilku čekat nebo rychle přepnout do další polohy. S pocákaným předním sklem od ostřikovačů...
Fiat Palio 178BX - Made in Brazil

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Nu což, starý auta nemaj ještě takové nóbl přepychovosti :lol:
xxxx

Uživatelský avatar
Szozda 190
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3340
Registrován: sob led 13, 2007 00:28
Bydliště: Brno--608753688
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Szozda 190 »

Tomáš 105 píše:Tak mně zase u Themy vadí, že musím na dvakrát - umýt sklo a pak zapnout stěrače. Přemýšlím o nějakém relátku, které by při ostříknutí s prodlevou sepnulo stěrače. Thema má navíc ještě príma vychytávku v tom, že na první poloze páčky má cyklovač a tak někdy musím na pohyb stěračů chvilku čekat nebo rychle přepnout do další polohy. S pocákaným předním sklem od ostřikovačů...
Myslím,že to není zas tak špatný,oproti tomu kluci na Lybrách řeší opačný problém-jeden cákanec a několikeré setření stěrači nasucho-taky nic moc.Na Tipu to bylo šetrnější-cákanec a pouze 2x stěrka
Fiat Tipo 1.4 16V 2017
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT

Uživatelský avatar
Tomáš 105
Příspěvky: 1553
Registrován: stř zář 13, 2006 17:01
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Tomáš 105 »

Mně by se líbilo, kdyby stěrače setřely s prodlevou, chviličku po omytí skla, nebo v okamžiku, kdy pustím páčku ostřikovačů, třeba jenom dva kmity. Zkusím v sobě najít časem trochu morálky a nějaké zapojeníčko vymyslet, měl by stačit klopný obvod a relé.
Fiat Palio 178BX - Made in Brazil

Odpovědět