světla
vyvařit zadní lemy asi nebude problém,nebyl bych si až tak jistej předníma a hlavně kapotou,jak chceš tu masu tenkýho plechu vařit aniž by se ti to zohýbalo??? a dávat tam tuny kytu??? S laminátem to není až tak složitý,na originál plácneš něco-pěnu,polystyrén,sádru,vybrousíš svoje tvary,nastříkáš plničem,potom seperátorem,potáhneš to laminátem,po zatvrdnutí to sundáš a máš kopyto----to zas stříkneš separátorem a můžeš si vylaminovat třeba deset blatníků akorát tě to přijde na víc peněz než vaření,zabere spoustu času,budeš přidušenej z toho smradu a laminát ze sebe budeš loupat ještě měsíc,ale jinak pohoda kdysi sem tak dělal "tuning" Š 110,jenže to stávala litrovka epoxidu dvacku
- Jaroslav 11
- Člen klubu
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř dub 20, 2005 19:43
- Bydliště: Most
Tak já nad tím uvažuju fakt strašně dlouho!!! Když nalepím na moji káru polystyrén, ten zařezat, vybrousit, sundat, zaměřit si to do souřadnic. Potom podle těch souřadnic můžu na vyvrtávačce udělat dřevěné kopyto, na kterém si už můžu vyklepnout třeba deset blatníků. A jestli by se mě s tím nechtělo tak pracně, půjde to svařit z několika kusů, které si můžu poohýbat podle šablon a vyklepat na kůži. A ta kapota by šla nejlíp taky na dřevěném kopytě......jako Hurvínek válku Dávat laminát na plech mě příjde zvrhlé, vždyť to pod ním musí rezavět......
Blatniky
Blatníky udelej 100% plechovy.Je to celkem jednoduchy,kdyz se podivas na original blatnik integrale tak je ze dvou dilu,je delanej z obycejnyho blatniku z Delty.Nad vykrojenim pro kolo je podelne preriznuty,na konci jsou nechane 1cm prouzky.Pak jsou vsazene dva dily,ktere si udelas podle šablony podle orig. blatniku.Ty šablony snad ještě někde najdu.Všecny 3 dily zevnitr poheftujes COčkem a zvenci zacinujes,aby se ti to nezkroutilo.Takhle udelanej blatnik neni poznat od originalu.Jestli chces jeste s necim poradit,tak se ozvi na Tel:602224931