kappa
Re: kappa
Pokud ti de ryze o kosmetické změny tak jo, jinak 16VT když dostala facelift tak přešla na motor 20VT..pokud de o tu kosmetiku, tak Kappa po faceliftu má lišty na nárazníkách v barvě auta, spodky palubky a čalounění sou pak celé černé, dřevěný dekor je tmavější a lesklý, loketka je součástí středového tunelu(není přidělaná na sedačce)..pak taky jiný sedadla a barvy koberců, jinej volant, jiný čalounění kufru....no to mě teď tak v rychlosti napadá, možná sem na něco zapoměl Btw..nejlepší když koukneš na fotky nějakýho auta před faceliftem(do roku 98)..a po faceliftu(98 a vejš)...aneb najdi deset rozdílů
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Ne nárazník se liší pouze tím, že je celý v barvě a nemá černé lišty, stejně tak zadní. Jak je psáno výše interiér víceméně komplet. Sedačky nejsou podstatné, protože ty "polštáře" měly i starší Kappy, nicméně dominovaly spíš sedačkami s užším prošíváním. Není nutné je ale měnit, v těch širokých se dost blbě sedí, jsou moc měkké. Pak byly ještě většinou ve 20vt děrovaná Alcantara a pak už kůže. Infopanel je zpravidla v AJ u FL ale může se objevit i v Kappách před FL. Koberce se u FL snažili ladit s barvou sedaček, ale taky nebyl moc výběr. Kobercovina v kufru je u FL černá, rozdíly mohou být ještě ve dvířkách k zadním relátkům, ale taky to měly FL i před různé varianty. Pak bývá ještě drobná změna u přístrojovky a to větší čísla na digitálním displeji, ale opět jen některé. Ovladače mlhovek taky rozdíl v barvě. Každopádně to jde a celkem snadno. Otázka je zda se někomu chce měnit palubka. My jednu Kappu přeskládávali i s palubkou u druhé jsem palubku neřešila. V černém to vypadá opravdu o moc lépe
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Re: kappa
a ještě fejs může mít pytle i v sedačkách
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
No, myslim ze to mozem porovnat zcela presne Moja predchadzajuca Kappa bola rocnik 95 a aktualna 99
Paradoxne, najviac rozdielov nebolo pri FL ale prave pri prelome rokov 95/96.
Novsia 96tka ma oproti modelu z roku 95 rozdielne:
- Posilovac riadenia, ide tazsie a ovladanie ma clovek viac v ruke, tuhne vo vyssej rychlosti (len decentne, rozdiel ala dnesna Kia Ceed/ Hjondé i30 kde je to otrasne umele necakaj )
- Posilovac brzd (podla eperu je rovnaky, ale z realnych skusenosti viem ze Kappy z roku 96 brzdia lepsie)
- Ine sedacky, su vacsie a v tych zadnych sa sedi prijemnejsie (maju dlhsie sedaky) a prednu su naopak mierne horsie (slabsie bocne vedenie)
- Moznost anglickeho jazyka s kombinaciou teploty v stupnoch Celsia (v roku 95 vo Farenheitoch)
- Mensie zmeny v interieri (vyduchy klimy na palubke maju viac plastovych zaluzii atd.)
Facelift priniesol v roku 98:
- Oderove listy naraznikov vo farbe karoserie (opticky velke plus ale v reale je to horsie, ked sa ti podari odriet bok je to okamzite vidiet )
- Interierove plasty v jednej farbe (naozaj markantny rozdiel)
- Krajsi volant s dostatocne hrubym vencom
- Mierne pouzitelnejsia loketna opierka (s odkladacim priestorom)
- Prihradka vo dverach spolujazdca (vacsinou je urvana )
- Drevena napodobenina obkladu stredoveho panelu je narozdiel od starej leskla
- Pre 20VT a 3.0V6 dostala Kappa brzdy od Brembo (sakra velky rozdiel )
- Kvalitnejsi textilny material v kufri (oproti tomu staremu sa ale extremne zle vysava bordel) a pouzitelna bocna prihradka k poistkam (trebars na 2L oleja )
- Kappy po FL maju nejaku inu kulisu radenia (lepsiu s kratsimi drahami)
- Ramy okieny a klucky dveri nie su chromove ale vo farbe karoserie
Rok 99 (nie som si uplne isty pravdivostou zmeny az v tomto roku):
- Ciferniky denneho pocitadla km maju vacsi font (prijemna zmena)
- Trysky ostrekovacov su lepsie (podstatne lepsie rozprasuju kapalinu )
- Moznost si priplatit za bocne airbagy v prednych sedackach
- Sedacky s Alcantarou maju mikroventilaciu
Sam vidis, ze rozdielov je viac ale z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze zalezi hlavne na stave
Paradoxne, najviac rozdielov nebolo pri FL ale prave pri prelome rokov 95/96.
Novsia 96tka ma oproti modelu z roku 95 rozdielne:
- Posilovac riadenia, ide tazsie a ovladanie ma clovek viac v ruke, tuhne vo vyssej rychlosti (len decentne, rozdiel ala dnesna Kia Ceed/ Hjondé i30 kde je to otrasne umele necakaj )
- Posilovac brzd (podla eperu je rovnaky, ale z realnych skusenosti viem ze Kappy z roku 96 brzdia lepsie)
- Ine sedacky, su vacsie a v tych zadnych sa sedi prijemnejsie (maju dlhsie sedaky) a prednu su naopak mierne horsie (slabsie bocne vedenie)
- Moznost anglickeho jazyka s kombinaciou teploty v stupnoch Celsia (v roku 95 vo Farenheitoch)
- Mensie zmeny v interieri (vyduchy klimy na palubke maju viac plastovych zaluzii atd.)
Facelift priniesol v roku 98:
- Oderove listy naraznikov vo farbe karoserie (opticky velke plus ale v reale je to horsie, ked sa ti podari odriet bok je to okamzite vidiet )
- Interierove plasty v jednej farbe (naozaj markantny rozdiel)
- Krajsi volant s dostatocne hrubym vencom
- Mierne pouzitelnejsia loketna opierka (s odkladacim priestorom)
- Prihradka vo dverach spolujazdca (vacsinou je urvana )
- Drevena napodobenina obkladu stredoveho panelu je narozdiel od starej leskla
- Pre 20VT a 3.0V6 dostala Kappa brzdy od Brembo (sakra velky rozdiel )
- Kvalitnejsi textilny material v kufri (oproti tomu staremu sa ale extremne zle vysava bordel) a pouzitelna bocna prihradka k poistkam (trebars na 2L oleja )
- Kappy po FL maju nejaku inu kulisu radenia (lepsiu s kratsimi drahami)
- Ramy okieny a klucky dveri nie su chromove ale vo farbe karoserie
Rok 99 (nie som si uplne isty pravdivostou zmeny az v tomto roku):
- Ciferniky denneho pocitadla km maju vacsi font (prijemna zmena)
- Trysky ostrekovacov su lepsie (podstatne lepsie rozprasuju kapalinu )
- Moznost si priplatit za bocne airbagy v prednych sedackach
- Sedacky s Alcantarou maju mikroventilaciu
Sam vidis, ze rozdielov je viac ale z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze zalezi hlavne na stave
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Většinu z tvého výčtu po FL mají i před FL. Tam to šlo co půl roku nějaká změna. Třeba přihrádka v kufru nebo v tapecu řidiče. Rozdíl v kulisách je obrovský ale ne úplně domyšlený. První Kappy měly natvrdo kloub v kovu a táhla. Novější mají kloubek v plastu s lany, ten plast milerád praská a pak občas nejde něco zařadit, později nejde řadit vůbec.
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Ano vsak, pisal som ze neviem ake to jo s rokom Rozdiely ale ma vypisane...
Kulisa je urcite lepsia po FL ale zasa zalezi od stavu Tie prve vydrzia asi vecne a upravene len do tej doby az sa poskodi ten plast no
Kulisa je urcite lepsia po FL ale zasa zalezi od stavu Tie prve vydrzia asi vecne a upravene len do tej doby az sa poskodi ten plast no
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Re: kappa
A já mám ještě na Kappě druhý zapalovač, nebo teda spíš zásuvku na 12V, mám ji ve středovém tunýlku hned pod loketní opěrkou. Ale tohle moc Kapp nemá. Já jsem přesně ten případ na hranici faceliftu. Mám všechny věci jako je tužší posilovač řízení, přihrádka v tapecu dvěří u řidiče, pofaceliftové přihrádky v kufru, ale naopak lišty nárazníku v barvě auta nemám a interier je taky předfaceliftová verze.
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Re: kappa
Zajímalo by mě jak je to s tím posilovačem, Kappy máme doma 3, všechny 2.4 jtd(takže po FL)..jedna je 6/98 a tam de posilovač řízení hrozně lehounce, naopak u Kapp 11/98 a 9/99 je o něco tužší...
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Zásuvka na 12V je opravdu příplatková záležitost, absolutně na to nemá vliv ročník a už vůbec ne facelift, proto zde nepíšeme třeba o stmívačce, kterou taky neměly všechny, přestože přípravu mají všechny.
Onko pokud jedné jde řízení lehounce tak ještě vybírali sklady a dostala starší servořízení. Upřímně jsem toto řízení měla u Kapp radši. Jak jsem psala, sice byli facelifty ale taky se muselo zužitkovat co zbylo z těch prvních. Jinak asi nejvtipnější mi přišlo když měly Kappy jeden palubní airbag. Většinou to jsou auta se socko výbavou.
Onko pokud jedné jde řízení lehounce tak ještě vybírali sklady a dostala starší servořízení. Upřímně jsem toto řízení měla u Kapp radši. Jak jsem psala, sice byli facelifty ale taky se muselo zužitkovat co zbylo z těch prvních. Jinak asi nejvtipnější mi přišlo když měly Kappy jeden palubní airbag. Většinou to jsou auta se socko výbavou.
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Re: kappa
Jojo, zřejmě má ještě to starší servo, taky mám radši to, které jde lehounce...
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Jo za to když to vyplivne tak to stojí za to
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
- Aleš 337
- Příspěvky: 403
- Registrován: čtv úno 28, 2008 21:18
- Bydliště: Doma v Praglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Jeste byla zmena na budikach, ty posledni Kappusty maj takovej prolis kolem toho displeje co ukazuje kilaky.
Jinak to rizeni servotronic co melo regulaci posiloveho ucinku rizeni podle rychlosti, co se davalo do 16VT bylo super, jak slo zlehonka zatacet. Kdyz jsem presedlal do 20V, tak to byl des, to tuhy rizeni:-)
Jinak to rizeni servotronic co melo regulaci posiloveho ucinku rizeni podle rychlosti, co se davalo do 16VT bylo super, jak slo zlehonka zatacet. Kdyz jsem presedlal do 20V, tak to byl des, to tuhy rizeni:-)
Lancia Kappa 2.4 JTD
Fiat Grande Punto 1.9JTD
Ex:Fiat Punto 1.2 16V
Ex:Lancia Y 1.2 16V
Ex:Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S Comfort Drive
Ex:Lancia Kappa 2.0 20VT SW
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT
Fiat Grande Punto 1.9JTD
Ex:Fiat Punto 1.2 16V
Ex:Lancia Y 1.2 16V
Ex:Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S Comfort Drive
Ex:Lancia Kappa 2.0 20VT SW
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa
Že to bylo taky v 16VT!? Já to říkala furt, že to ve vyšší rychlosti tuhne, protože to nedovolí tak snadno manévry s volantem, ale "odborníci" tvrdili že 16vt je stará že ta to mít nemůže, že to má snad jen 20vt
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/