české nerez lemy jsem ani nenemontoval , protože jim nějak nepasujou , tedy alespoň ty moje .
Jinak zaní blatník nebude ani v náhradě natož repasní plech.
Já ty okrasné chromované vídám v Havířově na černé kappě 2.0. A jak na tyto chromované parádičky nejsem, tak na té černé kappě vypadají super.
Jinak co se týká lemů, tak já bych si nechal dovézt celé blatníky, když navíc spočítám práci za svařování a tmelení a stříkání. Blatníky ( použité) se dají dovézt rovnou v barvě- koupil jsem tak už nárazník- a jen se vymění. Navíc to je asi lepší vůči budoucí rzi. Teda pokud si lemy někdo umí udělat sám, tak to je něco jiného. Já bych to musel dávat - jako vše - do servisu.
Tak jsem zjistil nemilou zpravu Nahradni lemy na kappu se vubec nedelaji,zadni nahradni blatniky taky ne a co jsem videl na vrakaci tak ty zadni vsechny uz byli nacaty,takze jsem celkem vytocenej Nezbyde nic jineho nez ty lemy si udelat nekde na objednavku...no a uz z nerezu.Jinak novej predni blatnik na kappu se v replice take nedela a origos stoji 8,5 tisic......a to se vyplati
Já mohl mít za babku Kappu JTD 2001- rozbitou na předek - na náhradní díly - přesně můj interiér i barva kastle. Byla by na díly bez papíru za cca 1.000EURO. Z motoru by se něco zachránilo - ale HROMADA dílu. Mohl jsem mít klid.....
Včetně těch blatníků..... Rozdělal bych to, dobré věci dal ke tchánovi do garáže, zbytek do šrotu. Když si vzpomenu, že jen plynový poteciometr stojí 11.000,-..................