Poprosim nejake foto
Dresik jo jo to som si cital, len si volako stale neviem predstavit ako vypada ta predna naprava. Uno to ma zavesenie ramien na pevnom rame, uz to tu bolo napisane, takze to mam chapat tak ze lancia nema pevny ram na ktorom su zavesene ramena? Bo nejde o to vymenit len ramena ale komplet naprava a uchyty napravy nie ramena. Vopred dakujem
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Bratranek mel kdysi UNO 1.3 Turbo, kamos UNO 1.4 Turbo a ja mel Deltu HF Turbo. Pocitove to Uno jelo lip, bylo mnohem lehci nez ta Delta. Ale v podstate od rychlosti 120km/h to bylo jak bowlingova koule. Asi stejna ovladatelnost, taky si to jelo kam chtelo. V zatackach bych ale vsadil na tu Deltu... Krom toho neverim ze by se to do toho Una veslo, ten kamos tam chtel jen dat intercooler z HF a pohorel - proste tam nikde nebylo misto.
Zalezi taky na co to chces. Jestli to mas na nejaky srazy a sprinty, pak asi to Uno, pokud mas rad rallye styl a zatacky, pak tu Deltu. Jestli se chces jen normalne svyzt a obcas si uzit, pak zase tu Deltu. jestli chces nejakou brutalni prestavbu, pak neco uplne jinyho - co bylo brutalni a co sem videl na webu - Alfa 33 s motorem 3.0 ze 164...
Zalezi taky na co to chces. Jestli to mas na nejaky srazy a sprinty, pak asi to Uno, pokud mas rad rallye styl a zatacky, pak tu Deltu. Jestli se chces jen normalne svyzt a obcas si uzit, pak zase tu Deltu. jestli chces nejakou brutalni prestavbu, pak neco uplne jinyho - co bylo brutalni a co sem videl na webu - Alfa 33 s motorem 3.0 ze 164...
přesně tak, jak to řekl Pavel. Delta rám nemá a má o dost tužší karoserii. Takže proto je ta přestavba docela nereálná.
K tomu Unu vs. Delta, opět vše řekl Harous. Měl sem 1.5 a ta turbína se vůbec nijak neliší od těch klasických Un( max dali dozadu kotouče)- to znamená, že jak říká Harous ve vyšších rychlostech bowlingová koule Delta má o dost lepší stabilitu o tom není pochyb.
K tomu Unu vs. Delta, opět vše řekl Harous. Měl sem 1.5 a ta turbína se vůbec nijak neliší od těch klasických Un( max dali dozadu kotouče)- to znamená, že jak říká Harous ve vyšších rychlostech bowlingová koule Delta má o dost lepší stabilitu o tom není pochyb.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Jak se tam prepocitava objem preplnovanych motoru? Asi bych volil podle toho, abych neprelez nejakou rozumnou hranici. A tam si prave myslim, ze 1.6T se do dvoulitru atmosferickych nevleze.Dajo píše:ok chalani dikes za info ja som to chcel len cisto na sprinty, moja 1301 ccm je mi uz volako malo aj ked je to o nieco silnejsie od serie. Rozmyslam co dalej.
Tušim že turba se násobí x 1.6, takže to má HF blbý.. Lepší UNO.Harous píše:Jak se tam prepocitava objem preplnovanych motoru? Asi bych volil podle toho, abych neprelez nejakou rozumnou hranici. A tam si prave myslim, ze 1.6T se do dvoulitru atmosferickych nevleze.Dajo píše:ok chalani dikes za info ja som to chcel len cisto na sprinty, moja 1301 ccm je mi uz volako malo aj ked je to o nieco silnejsie od serie. Rozmyslam co dalej.