Poprosim nejake foto

Vše o podvozku, kolech...
Zpráva
Autor
Dajo

#16 Příspěvek od Dajo »

Dresik jo jo to som si cital, len si volako stale neviem predstavit ako vypada ta predna naprava. Uno to ma zavesenie ramien na pevnom rame, uz to tu bolo napisane, takze to mam chapat tak ze lancia nema pevny ram na ktorom su zavesene ramena? Bo nejde o to vymenit len ramena ale komplet naprava a uchyty napravy nie ramena. Vopred dakujem

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Pavel 3 »

to je právě to co nejde protože delta pomocnej rám nemá a uno nemá tak tuhej skelet aby se to dalo jednoduše předělat samozřejmě by to asi nějak šlo ale pochybuju že by to bylo to pravý

Dajo

#18 Příspěvek od Dajo »

je tu este jedna moznost dostal som do ponuky vymenit moje uno turbo 1,3 /77kw/ za prave tuto lanciu co si myslite co ide lepsie ?
PS: uno mam trocha poladene a turbo z 1,4 tak to celkom dobre ide.

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Pavel 3 »

určitě lancie ale co bys na lanciaklubu čekal jinýho

Dajo

#20 Příspěvek od Dajo »

no vsak jo ked sa spytas na unackej stranke povedia pravy opak, mate nejaky udaj zo sprintou myslim cas.

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Dan 1 »

Z 0 na 100 km/h za cca 8.7 (záleží na verzi).

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

#22 Příspěvek od Harous 239 »

Bratranek mel kdysi UNO 1.3 Turbo, kamos UNO 1.4 Turbo a ja mel Deltu HF Turbo. Pocitove to Uno jelo lip, bylo mnohem lehci nez ta Delta. Ale v podstate od rychlosti 120km/h to bylo jak bowlingova koule. Asi stejna ovladatelnost, taky si to jelo kam chtelo. V zatackach bych ale vsadil na tu Deltu... Krom toho neverim ze by se to do toho Una veslo, ten kamos tam chtel jen dat intercooler z HF a pohorel - proste tam nikde nebylo misto.
Zalezi taky na co to chces. Jestli to mas na nejaky srazy a sprinty, pak asi to Uno, pokud mas rad rallye styl a zatacky, pak tu Deltu. Jestli se chces jen normalne svyzt a obcas si uzit, pak zase tu Deltu. jestli chces nejakou brutalni prestavbu, pak neco uplne jinyho - co bylo brutalni a co sem videl na webu - Alfa 33 s motorem 3.0 ze 164...

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#23 Příspěvek od Dresik 28 »

přesně tak, jak to řekl Pavel. Delta rám nemá a má o dost tužší karoserii. Takže proto je ta přestavba docela nereálná.

K tomu Unu vs. Delta, opět vše řekl Harous. Měl sem 1.5 a ta turbína se vůbec nijak neliší od těch klasických Un( max dali dozadu kotouče)- to znamená, že jak říká Harous ve vyšších rychlostech bowlingová koule :lol: Delta má o dost lepší stabilitu o tom není pochyb.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Dajo

#24 Příspěvek od Dajo »

ok chalani dikes za info ja som to chcel len cisto na sprinty, moja 1301 ccm je mi uz volako malo aj ked je to o nieco silnejsie od serie. Rozmyslam co dalej.

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

#25 Příspěvek od Harous 239 »

Dajo píše:ok chalani dikes za info ja som to chcel len cisto na sprinty, moja 1301 ccm je mi uz volako malo aj ked je to o nieco silnejsie od serie. Rozmyslam co dalej.
Jak se tam prepocitava objem preplnovanych motoru? Asi bych volil podle toho, abych neprelez nejakou rozumnou hranici. A tam si prave myslim, ze 1.6T se do dvoulitru atmosferickych nevleze.

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#26 Příspěvek od Honza 2 »

Harous píše:
Dajo píše:ok chalani dikes za info ja som to chcel len cisto na sprinty, moja 1301 ccm je mi uz volako malo aj ked je to o nieco silnejsie od serie. Rozmyslam co dalej.
Jak se tam prepocitava objem preplnovanych motoru? Asi bych volil podle toho, abych neprelez nejakou rozumnou hranici. A tam si prave myslim, ze 1.6T se do dvoulitru atmosferickych nevleze.
Tušim že turba se násobí x 1.6, takže to má HF blbý.. Lepší UNO.

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od Dan 1 »

Když se koukneš třeba do výsledků z Mimoně, tak tam byly všechny Una Turbo v kategorii do 2.5 litru.

Dajo

#28 Příspěvek od Dajo »

presne tak uno sa zmesti do 2,5 litraku ale u nas su vacsinou kategorie od 2000ccm do 3000ccm takze nie vzdy je tam zaradena kategoria aj 2500ccm. Posledne na sprintoch ma zaradili prave do trojlitrakov, takze voci takej M3 som nemal sancu. Lancia je nad 2500ccm takze mozno by to bolo o niecom ine.

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Takže Deltu 1.6 turbo a pořádně poladit. Bude to tvoje uno na prodej?
xxxx

Dajo

#30 Příspěvek od Dajo »

Kurkyn 38 moje uno uz na predaj je na stranke www.autobazareu.sk

Odpovědět