Brzdové trubička
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové trubička
já to slyšel celkem nedávno od jednoho zákazníka prej si udělal komplet všechny trubky do mědi a vyhodili ho z STK tak je prej natřel na černo a podruhý prošel. Já tohle taky nechápu podle mě je ta měď mnohem lepší a ani finančně to není takovej rozdíl a ještě se to líp tvaruje já jsem si vyráběl měděný i trubičky do serva
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Brzdové trubička
Kluci ,měděný trubičky jsou nesmysl,není měď jako měď takže pozor na to, když koupíte bůhví kde klidně pukne--už jsem vidě a nikdy bych to na auto nedal bez jistoty parametrů tý trubičky --holendry na mědi taky přetáhnete raz dva a navíc běda jak je něco do čeho to chcete zašroubovat hliníkový,pak nelze
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
Re: Brzdové trubička
měď ani náhodou
nesplňuje totiž minimální požadavky na tlak při roztržení,kterej je danej normou na 110MPa -ocel,nikl/měď ,či dvoupláštové trubky (ty spřehledem) to splňují, samostatná měď nikoliv,ta má sotva 80bar ( a věřte, že těch 100 barů tam v brzdovým systému při nouzovým, či ostřejším brzdění je..)
Dvouplášťová : 150 - 156 MPa
Jednoplášťová : 85 - 95 MPa
Měděná : 60 - 80 MPa
Norma SO - 7098 - 1984: min. 110 MPa
nesplňuje totiž minimální požadavky na tlak při roztržení,kterej je danej normou na 110MPa -ocel,nikl/měď ,či dvoupláštové trubky (ty spřehledem) to splňují, samostatná měď nikoliv,ta má sotva 80bar ( a věřte, že těch 100 barů tam v brzdovým systému při nouzovým, či ostřejším brzdění je..)
Dvouplášťová : 150 - 156 MPa
Jednoplášťová : 85 - 95 MPa
Měděná : 60 - 80 MPa
Norma SO - 7098 - 1984: min. 110 MPa
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
Re: Brzdové trubička
vidíš trochu tam letí jeden řád:)
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
Re: Brzdové trubička
tak nevim, jestli je lepsi medena trubka v cajku, nebo rezava ocelka. S medi jsem nikdy nemel zadnej problem a to ostrejsi brzdeni taky sem tam prichazi
pouzivam takovy trubky:
pouzivam takovy trubky:
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Brzdové trubička
To je divný, normálně kupuju v ofiko velkoobchodu měděné trubky, zabalené od dánského výrobce a určené pro brzdy.
PS: Prosím přepiště název tématu na "Brzdová trubička" nebo "Brzdové trubičky"
PS: Prosím přepiště název tématu na "Brzdová trubička" nebo "Brzdové trubičky"
xxxx
Re: Brzdové trubička
Na tom není nic divného,jsou měděné trubičky bůhví na co a pak jsou slitiny mědi určené přímo na brzdy který používá třeba volvo .A protože na STK nepoznaj co je to zač,tak tě vyrazej.Jde o to nekoupit trubky třeba v hornbachu a látat je na brzdy
Ona i vzájemná reakce čistý měděný trubky a různých hliníkových kostek je zajímavá Nepočítám ani sůl v zimě
Ona i vzájemná reakce čistý měděný trubky a různých hliníkových kostek je zajímavá Nepočítám ani sůl v zimě
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
Re: Brzdové trubička
tak to jsem v klidu, používám origo měď na brzdy, klubo stojí kotel peněz, ale nechcu se zabit. Jak říkám, nikdy jsem neměl problém a používat je dál budu, protože ocelky, to je hnus
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Brzdové trubička
trubičku štípnout, vzít sebou a do nejbližší škodovkárny běžet, nejpodobnější na FAVORITA koupit, naohybat jak je třeba případně udělat nějakou tu smyčku navíc...a za chvíli je hotovo
P.S. holendry by měly normálně sedět, jenom kolem zadní nápravy je jeden spoj ve větším průměru, u Tipa teda. Ohybat opatrně s citem a přes hadr, jinak se to odře a za chvíli to zase shnije, jak psal Dom. Nejlíp to pak ještě ošetřit barvou, mám to tak už dost dlouho a zatím OK
P.S. holendry by měly normálně sedět, jenom kolem zadní nápravy je jeden spoj ve větším průměru, u Tipa teda. Ohybat opatrně s citem a přes hadr, jinak se to odře a za chvíli to zase shnije, jak psal Dom. Nejlíp to pak ještě ošetřit barvou, mám to tak už dost dlouho a zatím OK
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Tomáš 105
- Příspěvky: 1553
- Registrován: stř zář 13, 2006 17:01
- Bydliště: Lanškrounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové trubička
Existuje nějaký způsob jak spolehlivě povolit holendr v podběhu mezi trubičkou a hadičkou? Na přípravky ve spreji moc nevěřím , ale teď bych byl za nějaký docela rád , nechci ty trubičky ukroutit, jsou ještě originál a vypadají krásně zdravě. Zkoušel jsem zatím jeden, normálně stranovým klíčem a nasucho a povolit šel... ale přesto se toho tak nějak bojím mám zkusit červenou brzdovku
Fiat Palio 178BX - Made in Brazil
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové trubička
neboj se toho když vypadají pěkně tak to zpravidla jde a pokud je to zarezlý a hrozí že překroutíš trubku tak je stejně lepší dát novou
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Brzdové trubička
taky je dobrý si na to sehnat klíč s prořízlým očkem, aby se zbytečně nežvejknul holendr
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Tomáš 105
- Příspěvky: 1553
- Registrován: stř zář 13, 2006 17:01
- Bydliště: Lanškrounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové trubička
... jasně, ten klíč určitě koupím, na to jsem už myslel
Fiat Palio 178BX - Made in Brazil
- Aleš 337
- Příspěvky: 403
- Registrován: čtv úno 28, 2008 21:18
- Bydliště: Doma v Praglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové trubička
Kuci kde se daj kaufnout ty medene trubky na brzdy?
Nejak se me rozpadaj ty origos trubky na Ducatu a chtel bych vyskouset tu med
Nejak se me rozpadaj ty origos trubky na Ducatu a chtel bych vyskouset tu med
Lancia Kappa 2.4 JTD
Fiat Grande Punto 1.9JTD
Ex:Fiat Punto 1.2 16V
Ex:Lancia Y 1.2 16V
Ex:Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S Comfort Drive
Ex:Lancia Kappa 2.0 20VT SW
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT
Fiat Grande Punto 1.9JTD
Ex:Fiat Punto 1.2 16V
Ex:Lancia Y 1.2 16V
Ex:Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S Comfort Drive
Ex:Lancia Kappa 2.0 20VT SW
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT