Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
No já měl v háji oba dva homoklouby.Resp.ještě jeden mám.(už se těším na zásilku od Kůrkyna)Už jsem i přišel na příčinu někdo mi trefil pravé kolo.Asi na parkovišti.Jak jsem leštil auto tak jsem si všiml drobných oděrek na blatníku a velké odřeniny na liťáku kterou jsem zprvu přisuzoval svým řídičským schopnostem při parkování.Jenže to sedí k tomu blatníku.
V tvém případě netuším moc o co jde.VRRRRčí ložisko.Je divný že to dělá občas.Chtělo by to slyšet.Nemáš u kola něco volnýho? Plastovej podběh nebo nějakou hadici?Na tempře mi to takhle taky jednou vrčelo a byl to takovej gumovej prsten kterej byl navlečenej na poloose.Sjel mi trochu níž a drhnul.
Mě se ten vnitřní homouš projevoval akorát vibracemi při zátahu.A vnější mi klape,jsou to pořádný rány,jako kdyby něco přeskakovalo.A Už to dělá jen do zatáček a po ujetí tak 50ti m je klid.
V tvém případě netuším moc o co jde.VRRRRčí ložisko.Je divný že to dělá občas.Chtělo by to slyšet.Nemáš u kola něco volnýho? Plastovej podběh nebo nějakou hadici?Na tempře mi to takhle taky jednou vrčelo a byl to takovej gumovej prsten kterej byl navlečenej na poloose.Sjel mi trochu níž a drhnul.
Mě se ten vnitřní homouš projevoval akorát vibracemi při zátahu.A vnější mi klape,jsou to pořádný rány,jako kdyby něco přeskakovalo.A Už to dělá jen do zatáček a po ujetí tak 50ti m je klid.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
nedalo mi to a dnes jsem to cely rozdelal.Takze je v haji i sroub co drzi rameno.Ten co je zasroubovanej v hliniku.Je uplne ustrizenej.ten druhej jsem vytahl.Ale je pekne zku.venej.Jsem docela stastnej ze mi to nekde neupadlo.Buhvi jak dloho uz s tim jezdim.Kdyby neodesly ty klouby tak.... no radeji ani nemyslet.
Doufam ze to neslo dal.Treba ten bazmek ve kterym to drzi.Chjo.
Doufam ze to neslo dal.Treba ten bazmek ve kterym to drzi.Chjo.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
To spíš vypadá, že někdo ten šroub strhnul a pak se povolil. Jde to strhnout velice snadno. Nicméně jde dát skrz delší šroub a matka. Zajeď pak na geometrii.
xxxx
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
mno on ten jeden sroub nebo spis zbytek je zalomenej v tom hliniku.Zitra to zkusim vydolovat.S tou matkou me to napadlo taky pac ten zavit bude asi na kasi taky.Ale stejne jestli mi to negdo navalil tak pujde do kytek cep.Takze to vypada na new rameno.Ale zatim to uz musi vydrzet.Tenhle mesic uz me to stalo dost a resim zrovna bydleni.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
Ehm neví někdo náhodou jaký šrouby patří k těm ramenům? Myslím tím pevnost.Já tam mám klasický s pevností 5.6.A zdá se mi to nějaký divný.To tak má být?Právě jsem koupil šrouby s pevností 10.9.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
5.6 je největší bláto, 10.9 je v podstatě pevnost origo šroubů.
xxxx
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
Ahááá tak tudy vítr vane dikec.Taak jsem udělal dobře.Zprvu jsem chtěl šrouby 12.9.Jenže chtěli 70kč ks.To už se mi zdalo dost.Děkuji za odpověď.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
me uz z toho klepne.Mlati to furt.Vymenil jsem tripoid i homokloub zkontroloval ramena.Dotahl co se dalo a stejne pri zatahu na 1 a 2 pri prudkym zrychleni to mlati.Unasec ve terym je tripoid je v poho zadne dulky nejsou jen uplne minimalni snad 0,1 mm.Co tam muze pri zatahu jeste mlatit?Dela to vic pri stocenejch kolech ale to je asi ti ze je to vic namahany.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
Me to jednou delal na Lybre silenblok motoru.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
ted jsem to prohlizel siletbloky jsou ok.Navic to mlati rychleji cim rychleji jedu-ze by lozisko pomocne poloosy?
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Fast Arrow 297
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv dub 03, 2008 20:26
- Bydliště: Havířov - Brušperk
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
Jaromíre díky za odpověď. Jak te tak sleduju, tak to nemusi byt zadny med. Me to kdyz jezdim normalne neudelalo ani jednou za dva mesice. Ale verim, ze kdybych tomu dal plny tak by se to mohlo projevit. No jak vidim, moznosti je hodne. kolik stoji vnejsi homous a vnitrni? Ten tripoid je co pls?
George - Fast Arrow 777336711
Lancia Kappa 2.0 107kW LPG
Opel OMEGA 2,6 V6 2003 180 HP LPG AT ABS,ASR,ESP ELEGANCE - FULL
EX Citroen Xantia II HDi 81kw EXLUSIVE hydroactive II + nezávislé topení
Lancia Kappa 2.0 107kW LPG
Opel OMEGA 2,6 V6 2003 180 HP LPG AT ABS,ASR,ESP ELEGANCE - FULL
EX Citroen Xantia II HDi 81kw EXLUSIVE hydroactive II + nezávislé topení
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
Ahoj nemas zac.Tripoid neboli triangl poloosy je cast vnitrniho kloubu.Je to cast ktera stoji okolo 1700+/-100 kc.Vetsinou byva v haji prave on.dalsi dil je unasec rikam tomu hrnec.je na konci pomocne poloosy.jedna z moznosti u tebe by mohla byt ze je v haji jedno lozisko na tom tripoidu.(hadam) Jsou tam tri.V tomto pripade bych doporucil kontrolu.Repase hrnce prijde kolem 4000 i kdyz jsem nekde cetl ze to delaji i za dva.
No vnajsi homous stoji od 1300 do 3500(v tomto pripade se doporucuji obratit na Kurkyna) Ten se projevuje predevsim klepanim v zatacce.Jak jsem tomu daval kartac tak sel taky i kdyz nebyl pricinou mych problemu.Tzn uz byl stejne na ceste do ....... .
Vymena v klidku s peclivym pucovanim a mazanim je zhruba na dve hodiny(obou soucasti)
vytahnu jeste tu pomocnou poloosu a dam ji zrepasovat vcetne vymeny toho loziska.Nevite nekdo jestli se to dela nekde v Brne a jeho okoli?
No vnajsi homous stoji od 1300 do 3500(v tomto pripade se doporucuji obratit na Kurkyna) Ten se projevuje predevsim klepanim v zatacce.Jak jsem tomu daval kartac tak sel taky i kdyz nebyl pricinou mych problemu.Tzn uz byl stejne na ceste do ....... .
Vymena v klidku s peclivym pucovanim a mazanim je zhruba na dve hodiny(obou soucasti)
vytahnu jeste tu pomocnou poloosu a dam ji zrepasovat vcetne vymeny toho loziska.Nevite nekdo jestli se to dela nekde v Brne a jeho okoli?
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Tomáš 105
- Příspěvky: 1553
- Registrován: stř zář 13, 2006 17:01
- Bydliště: Lanškrounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chvění auta po výměně homokloubu, ložiska a pneu
Nechtěl jsem kvůli tomu zakládat nové téma.... Už jsem to měl všechno připravený, ale nakonec jsem se rozhodl vyměnit i manžety: Jak tu vnitřní dostanu na poloosu? Je v ní ložisko, půjde jí narazit trubkovým klíčem? Nebo se musí nalisovat? Mám strach, abych to ložisko neponičil. :-k Je to na Pandostoj. Kdysi u F128 měla manžeta jen pouzdro a gufero, šla jenom nasunout :D/
Fiat Palio 178BX - Made in Brazil