tlak v pneumatikach
tlak v pneumatikach
na kolik foukate gumy u 2.4 JTD? ja mam na predku 2.5 a porad se mi zda ze jsou takove mekke kdyz se o ne opru ze strany nohou....
mam tam Michelin 185/65/15
mam tam Michelin 185/65/15
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Ty seš laborant 2,5 je i dost. Vždyť správná hodnota musí být v manuálu. Máš dobrej manometr?
Jedni kamarádi byli v Rumunsku na motorce a píchli tam zadní kolo. Tak ve vsi zastavili, přiběhnul ušpiněnej chlapík a že jim to opraví, ať jedou za ním. Duši zavařil, počínal si velice obratně akdyž plášť nazul a foukal, tak do něj klepal malým kladívkem. Žádnej manometr. Klucí se tomu pousmáli, pak kolo na pumpě přeměřili - a bylo nafouknutý úplně přesně jak má být!
Jedni kamarádi byli v Rumunsku na motorce a píchli tam zadní kolo. Tak ve vsi zastavili, přiběhnul ušpiněnej chlapík a že jim to opraví, ať jedou za ním. Duši zavařil, počínal si velice obratně akdyž plášť nazul a foukal, tak do něj klepal malým kladívkem. Žádnej manometr. Klucí se tomu pousmáli, pak kolo na pumpě přeměřili - a bylo nafouknutý úplně přesně jak má být!
xxxx
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Já měl minulé auto, které ukazovalo spotřebu. šlo tam přepnout mezi okamžitou, přepočet na spotřebu na 100km a průměrnou spotřebu od vyjetí ( bod vyjetí šel resetovat před odjezdem). Nebo se to nechalo a přepočítavalo to průměr od posledního resetu. Zpočátku jsem na to pořád čučel, ale pak už mě to nezajímalo.To baví člověka tak 2, 3 měsíce. paki zjistí průměr a už se na to nedívá.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
kappa ma na 205/60/15 (i 195/65/15) 2,3 predek a 2,2/2,3 zadek - rozhodne neni dobre to delat od oka - pekne zrana nebo vecer ve stinu na studene motor (teplem a jizdou se tlak zvetsuje a tak se guma, ikdyz se zda sedla, zformuje), ale to je snad jasne
jinak soudkovitost gumy je dana jiz od vyroby a to konstrukci kordu, navic cim starsi guma, tim se zpravidla "vytahuje" zpevneni kordu gumy a zda se vic capla...
jinak soudkovitost gumy je dana jiz od vyroby a to konstrukci kordu, navic cim starsi guma, tim se zpravidla "vytahuje" zpevneni kordu gumy a zda se vic capla...
Jak je to s tím měřením vzorku nevím, ale někde jsem četl, že na měření tlaku v pneumatikách se používá zařízení, jehož vysílač (hlásič) se nachází uvnitř bezdušové pneumatiky, přilepený (?) na disku společně s ventilkem.Jedi píše:Na počítači se oběvuje tlak v pneu, je to jen doporučení nebo opravdu to to auto měří ? To samé je s upozorněním na vzorek pneu je to takém jen doporučení nebo to také funguje?
To "pz" : že se fouká a měří tlak v pneu ve stínu ... atd., s tím souhlasím, ale ... proč musím mít studený motor ?
Tak jo, už jsem se lekl, že budu muset do garáže pěšky, až budu chtít změřit a nafoukat tu druhou sadu pneu, co tam mám ... Byl to jen fórek ...pz píše:aby nektery expert nezaparkoval ve stinu a hned nefoukal rozehrate gumy
A abych jen neplácal : v tomto počasí (děsný vedro) a po cca 15 km dělá zvýšení tlaku 30 až 40 kPa (0,3 až 0,4 bar) oproti měření chladné pneu.