rucka nebrzdi - STK
Pockej, kosti stabiku byla otazka par minut
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Ja to bral kolo po kole:)
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Tak už mám najednou taky problém s ručkou nejdřív se cosi posralo když nedávno přes noc trošku mrzlo ráno -2 tak jsem povolil ručku, ale ona pořád držela mrcha no odjet se muselo (vím kokotina), odpoledne u práce už to nějak povolilo a bylo to ok, ale dnes jsem odpoledne sedl do auta a jen tak cvičně zkusím zatáhnout a povolit ručku a ejhle ono jako by to k ničemu nebylo připojené. Čím by to mohlo být? Jen mezi tou první událostí se zamrznutím a touto uplynulo pár dní kdy ručka fungovala jako předtím. To auto mě celkem začíná srát nejhorší je, že jeden den je to třeba ok a další den je to v CENSORED. Viz například podsvětlení přístrojovky několik dní po sobě funguje a najednou další den ne ale stačí kousek jet a ono to už naskočí nevím asi vadný vypínač, ale prvně bych radši vyřešil tu ručku. Nevím ani jak pořádně funguje je to celé jen na lanku? Bývalý majitel pindal cosi o tom, že je potřeba vyměnit jedno brzodvé lanko že jedno už měnil, ale čert mu věř byl to totiž člověk co říkal že to málo topí a že to chce doplnit chladivo do klimy jak to souvisí nevím stačilo vyměnit nefunkční termostat
No to jsem si taky myslel po levé straně!!! A le pravá mi trvala asi hodinu a půl!!! nebylo o co zapáčit a když se to konečně povedli ta ta sviň..á kost nešla dolů!!! no ještě že byla poblíž flexa jinak nevím!!! A to mě to čeká ještě jednou protože budu měnit ramena!!! pravý čep je před samovylisováním !!!kolo chodí asi cca 2 cm!!! [/code]Pockej, kosti stabiku byla otazka par minut
Ja mel vzdycky stranu na trojnozce. Heverem a malym drivkem, jsem odehnul stabik a kost vyjmul , nasadil, spustil a zajela do diry..Pak jen zasrouboval..
Jo 2 cm je dost
Jo 2 cm je dost
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jo je to pod tunelem hned na páce ale ty tam nemáš kladku ale klidně se to mohlo taky vyháknout navíc když je cokoliv na autě v páru tak je lepší když se rovnou vymění oba díly protože když je v háji jeden tak je pravděpodobný že ten druhej bude taky na konci životnosti
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Kappa má celkem 3 lanka. 1 vede od ručky na konec tunelu,tam je pak taková kolíbka do který jsou navlečený lana co vedou ke kolům. Nejlepší je to dělat na rampě. Musíš pod autem sundat ten hliníkovej kryt,co je nad výfukem. Pak je k tomu docela dobrý přístup. Nejvíc práce zabere rozebrat tunel v interiéru
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
- johny.k
- Příspěvky: 138
- Registrován: ned kvě 04, 2008 10:06
- Bydliště: Bardejov
- Kontaktovat uživatele:
Nazdarek, tak dnes som si pozeral zadnu pravu brzdu, tu ktora slabsie brzdi na pedal aj na rucnu. Tak teraz neviem, rozobral som strmen, valcek som vytlacil von systemom na rucnu, isiel v pohode.Na zoslapnutie pedalu nereagoval vobec, nepohol sa. Ked som ho vybral, tak z neho vysla dost spinava brzdova kvapalina. Nasruboval som ho naspat a islo sa na ovzdusnovanie. Pri tom som si spomenul na slova Juru, na to viacnasobne ovzdusnovanie. Tak moja kocka naslapovala a islo z toho vzduchu jaka dive, zo zaciatku logicky lebo to bolo prazdne, ale potom tiez. Zvlastne bolo ale to, ze stale som kotuc pretocil rukou, ked kocka slapla na brzdu, na druhej strane to drzalo, nedalo sa pretocit. Po niekolkonasobnom ovzdusnovani uz som ho chvilu nepretocil, ale parkrat potom som ho zase v pohode pretocil. Tak uz nechapem, preco to nebrzdi, ked chvilu to uz drzalo. Napadlo ma, ci niekde nie je prasknuta trubicka k strmenu, ze berie falosny vzduch, ale to by sa mi stracala kvapalina a doteraz som nepostrehol miznutie kvapaliny. Je to pre mna zahada....
Alfa Romeo 146 1.9 JTD 2000
ex Ford Escort 1.8 16v 1998
ex Lancia Delta 1.9 Td 1997
ex Ford Escort 1.8 16v 1998
ex Lancia Delta 1.9 Td 1997
- Fast Arrow 297
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv dub 03, 2008 20:26
- Bydliště: Havířov - Brušperk
Re: rucka nebrzdi - STK
Já bych potřeboval vědět jaké lanka jsou dobré na kappu? http://autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjh ... B8Gyk0fQ==" onclick="window.open(this.href);return false;
Když jsem ji dovezl z Italie, tak první rok ručka fungovala na 150%. Na STK odchylka 1%, klidně bych zagumoval. Ani v zimě nezamrzala. Později jsem v zimě pár krát neodjel hned, protože zamrzla (mám dálkový start, tak proto jsem ji zatahoval) a loni už šla zatáhnout jen na 5cm a to bylo nadoraz a auto ani nezabrzdilo a teď s ní vůbec nehnu. Kromě toho v posledních momentech se nevracela.
Takže potřebuji lanka a nevím jaké? Je to jedno? Kdysi jsem koupil na Vectru levnější a hned po výměně zkrátka dřelo - prý tam nebyl nějaký silikon jako u originálu. Zároveň se mi nechce dávát trojku za lanka (potřebuji ještě tlumiče, pružiny atd.) Zadírá se i to jedno lanko od ručky? Nebo jen ty zadní?
No hlavně potřebuju vědět jestli má někdo zkušenost s těmi Starline...
Dik
Když jsem ji dovezl z Italie, tak první rok ručka fungovala na 150%. Na STK odchylka 1%, klidně bych zagumoval. Ani v zimě nezamrzala. Později jsem v zimě pár krát neodjel hned, protože zamrzla (mám dálkový start, tak proto jsem ji zatahoval) a loni už šla zatáhnout jen na 5cm a to bylo nadoraz a auto ani nezabrzdilo a teď s ní vůbec nehnu. Kromě toho v posledních momentech se nevracela.
Takže potřebuji lanka a nevím jaké? Je to jedno? Kdysi jsem koupil na Vectru levnější a hned po výměně zkrátka dřelo - prý tam nebyl nějaký silikon jako u originálu. Zároveň se mi nechce dávát trojku za lanka (potřebuji ještě tlumiče, pružiny atd.) Zadírá se i to jedno lanko od ručky? Nebo jen ty zadní?
No hlavně potřebuju vědět jestli má někdo zkušenost s těmi Starline...
Dik
George - Fast Arrow 777336711
Lancia Kappa 2.0 107kW LPG
Opel OMEGA 2,6 V6 2003 180 HP LPG AT ABS,ASR,ESP ELEGANCE - FULL
EX Citroen Xantia II HDi 81kw EXLUSIVE hydroactive II + nezávislé topení
Lancia Kappa 2.0 107kW LPG
Opel OMEGA 2,6 V6 2003 180 HP LPG AT ABS,ASR,ESP ELEGANCE - FULL
EX Citroen Xantia II HDi 81kw EXLUSIVE hydroactive II + nezávislé topení