rucka nebrzdi - STK

Vše o podvozku, kolech...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#61 Příspěvek od Dresik 28 »

Pockej, kosti stabiku byla otazka par minut :)
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

jojo, ale musí se zvednout celý předek naráz, jinak je to velké páčení :)
xxxx

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#63 Příspěvek od Dresik 28 »

Ja to bral kolo po kole:)
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Zdeněk 464

#64 Příspěvek od Zdeněk 464 »

Tak už mám najednou taky problém s ručkou nejdřív se cosi posralo když nedávno přes noc trošku mrzlo ráno -2 tak jsem povolil ručku, ale ona pořád držela mrcha no odjet se muselo (vím kokotina), odpoledne u práce už to nějak povolilo a bylo to ok, ale dnes jsem odpoledne sedl do auta a jen tak cvičně zkusím zatáhnout a povolit ručku a ejhle ono jako by to k ničemu nebylo připojené. Čím by to mohlo být? Jen mezi tou první událostí se zamrznutím a touto uplynulo pár dní kdy ručka fungovala jako předtím. To auto mě celkem začíná srát nejhorší je, že jeden den je to třeba ok a další den je to v CENSORED. Viz například podsvětlení přístrojovky několik dní po sobě funguje a najednou další den ne ale stačí kousek jet a ono to už naskočí nevím asi vadný vypínač, ale prvně bych radši vyřešil tu ručku. Nevím ani jak pořádně funguje je to celé jen na lanku? Bývalý majitel pindal cosi o tom, že je potřeba vyměnit jedno brzodvé lanko že jedno už měnil, ale čert mu věř byl to totiž člověk co říkal že to málo topí a že to chce doplnit chladivo do klimy jak to souvisí nevím stačilo vyměnit nefunkční termostat

Jiří 471

#65 Příspěvek od Jiří 471 »

Pockej, kosti stabiku byla otazka par minut

No to jsem si taky myslel po levé straně!!! A le pravá mi trvala asi hodinu a půl!!! nebylo o co zapáčit a když se to konečně povedli ta ta sviň..á kost nešla dolů!!! no ještě že byla poblíž flexa jinak nevím!!! A to mě to čeká ještě jednou protože budu měnit ramena!!! pravý čep je před samovylisováním :lol: !!!kolo chodí asi cca 2 cm!!! :evil: [/code]

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#66 Příspěvek od Dresik 28 »

Ja mel vzdycky stranu na trojnozce. Heverem a malym drivkem, jsem odehnul stabik a kost vyjmul :), nasadil, spustil a zajela do diry..Pak jen zasrouboval..

Jo 2 cm je dost :D
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Zdeněk 464

#67 Příspěvek od Zdeněk 464 »

Tak jsem dnes koukal pod auto a zkoušel no vypadá to, že lanka nevím jak jsou připevněná k ručce jsou urvaná právě někde u ruční brzdy v autě je to vůbec možné? Vždyť i blbé favo to mělo dostatečně dimenzované aby se to nedalo lehce urvat. Prosím poradíte někdo kde by to mohlo být?

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od Pavel 3 »

nevím jak to máš v autě řešený ty ale u themy jsem si taky myslel že mám přetržený lanko a ono jenom spadlo z tý kladky stačilo znovu nasadit a trochu víc napnout
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Zdeněk 464

#69 Příspěvek od Zdeněk 464 »

Pavel 3: A jak ses k tomu nejlíp dostal prosím tě? Rozebrat středový tunel a tama? Já mám kappu tak snad by to mohlo být stejné. Ručka právě by mohla buď to mít spadené a tomu fandím nejvíc a nebo přetržené protože ručka jde hrozně lehce jakoby k ní nic nebylo připojené

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Pavel 3 »

jo je to pod tunelem hned na páce ale ty tam nemáš kladku ale klidně se to mohlo taky vyháknout navíc když je cokoliv na autě v páru tak je lepší když se rovnou vymění oba díly protože když je v háji jeden tak je pravděpodobný že ten druhej bude taky na konci životnosti
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Aleš 292
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 824
Registrován: sob pro 08, 2007 20:12
Bydliště: Tanvald

#71 Příspěvek od Aleš 292 »

Kappa má celkem 3 lanka. 1 vede od ručky na konec tunelu,tam je pak taková kolíbka do který jsou navlečený lana co vedou ke kolům. Nejlepší je to dělat na rampě. Musíš pod autem sundat ten hliníkovej kryt,co je nad výfukem. Pak je k tomu docela dobrý přístup. Nejvíc práce zabere rozebrat tunel v interiéru :twisted:
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex

Zdeněk 464

#72 Příspěvek od Zdeněk 464 »

Pavel 3: No mě je to jasné že co je v páru se mění v páru, ale některým mechanikům zjevně ne :-)

Aleš 292: Dík moc podle tohoto to vypadá v pohodě že by to mělo jít. Trochu se teda bojím sundání toho krytu výfuku aby to nebylo zahnité ty šrouby co ho drží, ale jinak by to mohlo jít

Uživatelský avatar
johny.k
Příspěvky: 138
Registrován: ned kvě 04, 2008 10:06
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od johny.k »

Nazdarek, tak dnes som si pozeral zadnu pravu brzdu, tu ktora slabsie brzdi na pedal aj na rucnu. Tak teraz neviem, rozobral som strmen, valcek som vytlacil von systemom na rucnu, isiel v pohode.Na zoslapnutie pedalu nereagoval vobec, nepohol sa. Ked som ho vybral, tak z neho vysla dost spinava brzdova kvapalina. Nasruboval som ho naspat a islo sa na ovzdusnovanie. Pri tom som si spomenul na slova Juru, na to viacnasobne ovzdusnovanie. Tak moja kocka naslapovala a islo z toho vzduchu jaka dive, zo zaciatku logicky lebo to bolo prazdne, ale potom tiez. Zvlastne bolo ale to, ze stale som kotuc pretocil rukou, ked kocka slapla na brzdu, na druhej strane to drzalo, nedalo sa pretocit. Po niekolkonasobnom ovzdusnovani uz som ho chvilu nepretocil, ale parkrat potom som ho zase v pohode pretocil. Tak uz nechapem, preco to nebrzdi, ked chvilu to uz drzalo. Napadlo ma, ci niekde nie je prasknuta trubicka k strmenu, ze berie falosny vzduch, ale to by sa mi stracala kvapalina a doteraz som nepostrehol miznutie kvapaliny. Je to pre mna zahada....
Alfa Romeo 146 1.9 JTD 2000
ex Ford Escort 1.8 16v 1998
ex Lancia Delta 1.9 Td 1997

Jiří 471

#74 Příspěvek od Jiří 471 »

Jo 2 cm je dost
Už to nechodí v pátek jsem vyměnil ramena cca 1hod jedná strana šlo to rychle kupodivu!!! a je to poznat!!!

Uživatelský avatar
Fast Arrow 297
Příspěvky: 191
Registrován: čtv dub 03, 2008 20:26
Bydliště: Havířov - Brušperk

Re: rucka nebrzdi - STK

#75 Příspěvek od Fast Arrow 297 »

Já bych potřeboval vědět jaké lanka jsou dobré na kappu? http://autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjh ... B8Gyk0fQ==" onclick="window.open(this.href);return false;

Když jsem ji dovezl z Italie, tak první rok ručka fungovala na 150%. Na STK odchylka 1%, klidně bych zagumoval. Ani v zimě nezamrzala. Později jsem v zimě pár krát neodjel hned, protože zamrzla (mám dálkový start, tak proto jsem ji zatahoval) a loni už šla zatáhnout jen na 5cm a to bylo nadoraz a auto ani nezabrzdilo a teď s ní vůbec nehnu. Kromě toho v posledních momentech se nevracela.

Takže potřebuji lanka a nevím jaké? Je to jedno? Kdysi jsem koupil na Vectru levnější a hned po výměně zkrátka dřelo - prý tam nebyl nějaký silikon jako u originálu. Zároveň se mi nechce dávát trojku za lanka (potřebuji ještě tlumiče, pružiny atd.) Zadírá se i to jedno lanko od ručky? Nebo jen ty zadní?

No hlavně potřebuju vědět jestli má někdo zkušenost s těmi Starline...

Dik
George - Fast Arrow 777336711
Lancia Kappa 2.0 107kW LPG
Opel OMEGA 2,6 V6 2003 180 HP LPG AT ABS,ASR,ESP ELEGANCE - FULL
EX Citroen Xantia II HDi 81kw EXLUSIVE hydroactive II + nezávislé topení

Odpovědět