ovládání plynu

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#16 Příspěvek od Marek 43 »

Engine Control system failure - to je právě něco vaného s motorem - asi cca sto možných příčin :D :oops: :cry: :lol: A babo raď i s počítačem.
:D :D :D
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Richie 10 »

jakto?? to je preci jasne....Engine Control system failure...tak hned sahnu na potenciometr :) :wink:
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak ted sem se vratil, a je to hrozny,blbne to prad,musim si udelat cas a nechat to projet tou diagnostikou.uz to i ma snahu zdechnout v krizovatce kdyz vyradim,po nastartovani musim zas cekat nez to zacne pridavat :cry:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak jsem se ted dival na EPER a ten potenciometr ovladani plynu vyjde na nejakejc 8000. jestli to bude ono tak hruza
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Vladimír 82
Příspěvky: 2861
Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Vladimír 82 »

Zlaty lanko za 50 korun i s vymenou.. nechapu vyhody elektronickyho plynu. Nemyslim si ze by to melo mit pomalou odezvu, jak se psalo, kdyz to zacali davat do fabie (ja doma nic nepoznal), ale nemyslim si, zeje to dobry konstrukcni reseni
Lancia Y10

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#21 Příspěvek od Marek 43 »

No "výhoda" el. plynu je hlavně v tom, že výrobci více vydělají na náhradních dílech :D :D :D
Ale vážně, díky těmto a podobným vychytávkám - proměnlívá délka sacího a výfukového potrubí, proměnlivá geometrie lopatek u turba, samostatné dávkování paliva do každého válce zvlášť - k čemuž je nutné el. snímání plynu a dalších capiny - má diesel 2,4l až 200 koní a žere 7 litrů. vemte si hodnoty 20let starých nafťáků...... To se nebavím o hlučnostui, vibracích a průběhu křivek výkonů a toč. momentu .
Je to paráda když to funguje a mrtvice, když se to posere. To se nebavím o tom, než se , v případě problémů, zjistí skutečná závada. V pěti servisech ti na počítači zjistí něco jiného a každy ti prodá něco, co nakonec nepomůže.
A vvvvo tttom to je...... :D :D :D :D
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#22 Příspěvek od Marek 43 »

no až se mi to JTD posere , tak to nějak sprovozním - aspoň na dva válce- pojistím to havarijně - a naperu to do stromu - a za prachy z pojištovny si koupím druhou. :D :D :D :D
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#23 Příspěvek od Honza 2 »

No bojím se tomáši že to ten potenciometr je... včera jsem se o tom bavil ve fiatu.. Byl jsem tam s vvt... bohužel byl blbej den asi pro všechny zůčastněné... :cry: :cry:

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Richie 10 »

tak to je docela prekerka....8 klacku za takovou blbost......
To Honza : Copak neverending story about VVT pokracuje?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#25 Příspěvek od Honza 2 »

Yesss, it´s neverending horror about VVT...
Navíc je to čím dál horší. V úterý jdu na další testy a pak pouštím auto ze skály..

theo

#26 Příspěvek od theo »

Já myslím, že podle toho, co popisuješ, to potenciometr nebude. Mě pozlobil tento výstřelek germánské techniky v Bravě JTD taky, projevovalo se to ale spíš naopak - při polosešlápnutým pedálu jelo jen na volnoběh, po došlápnutí naplno zase zareagovalo šíleným rozjezdem, chvíli táhlo a pak zas nic... takhle jsem jel jedno v noci v dešti asi 200 km a byl to jeden z mých největších auto-moto zážitků :lol: měl jsem plyn furt na podlaze a mydlil spojku
Každopádně když Ti auto chcípne (neudrží ani volnoběh) tak nemůže být problém ve snímači polohy plynovýho pedálu, ale někde jinde.
Pokud to bude přece jen ten zatracenej dvoudráhovej potenciometr, zkus ještě zjistit cenu u Bitpower - tam je měli nejlevnější, naštěstí jsem sehnal použitej od kamaráda Alfisty.

theo

#27 Příspěvek od theo »

Na diagnostice mi to tenkrát kromě dalších 5 věcí (který se po vymazání z paměti a opětovným projetí už neukázaly) napsalo "nevěrohodný snímač polohy plynu". Dá se hned zkontrolovat - v PC nahodí kontrolu, ty sešlapuješ plyn a na monitoru PC zobrazuje %, takže jako v půlce plynu bys měl mít 50% a nakonec 100%. Mě to tenkrát zlobilo jen občas, vždycky se v servisu pedál umoudřil, takže ukazoval OK, ale po výměně se ukázalo, že to bylo ono. Jestli jsi z Brna, zkus diagnostiku ve Fiatu v Soběšicích.

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#28 Příspěvek od Marek 43 »

No u mně to bylo tak, že to neudrželo volnoběh se zapnutou klimou a jednak mi to nejelo více než 140, protože , když jsem sešlápl plný plyn tak to zacukalo, napsalo oblibenou hlášku a jelo na výrazně slabší výkon. Stačilo - teda většínou - pustit plyn a znova sešlápnout- ale max do půlky - a auto zas jelo normálně a kotrolka a nápis zhasl. Takže při klidné jízdě není problém. Jo a volnoběh s vyplou klimou byl v pohodě, se zaplou kolísal a někdy to i zdechlo.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#29 Příspěvek od Marek 43 »

no tak jsem volal na BitPower a stoji to 11758, ale prej dají slevu, tak nakonec 9000,- :shock: :shock: :shock:
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Richie 10 »

no krása :(
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Odpovědět