ovládání plynu
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
No "výhoda" el. plynu je hlavně v tom, že výrobci více vydělají na náhradních dílech
Ale vážně, díky těmto a podobným vychytávkám - proměnlívá délka sacího a výfukového potrubí, proměnlivá geometrie lopatek u turba, samostatné dávkování paliva do každého válce zvlášť - k čemuž je nutné el. snímání plynu a dalších capiny - má diesel 2,4l až 200 koní a žere 7 litrů. vemte si hodnoty 20let starých nafťáků...... To se nebavím o hlučnostui, vibracích a průběhu křivek výkonů a toč. momentu .
Je to paráda když to funguje a mrtvice, když se to posere. To se nebavím o tom, než se , v případě problémů, zjistí skutečná závada. V pěti servisech ti na počítači zjistí něco jiného a každy ti prodá něco, co nakonec nepomůže.
A vvvvo tttom to je......
Ale vážně, díky těmto a podobným vychytávkám - proměnlívá délka sacího a výfukového potrubí, proměnlivá geometrie lopatek u turba, samostatné dávkování paliva do každého válce zvlášť - k čemuž je nutné el. snímání plynu a dalších capiny - má diesel 2,4l až 200 koní a žere 7 litrů. vemte si hodnoty 20let starých nafťáků...... To se nebavím o hlučnostui, vibracích a průběhu křivek výkonů a toč. momentu .
Je to paráda když to funguje a mrtvice, když se to posere. To se nebavím o tom, než se , v případě problémů, zjistí skutečná závada. V pěti servisech ti na počítači zjistí něco jiného a každy ti prodá něco, co nakonec nepomůže.
A vvvvo tttom to je......
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
tak to je docela prekerka....8 klacku za takovou blbost......
To Honza : Copak neverending story about VVT pokracuje?
To Honza : Copak neverending story about VVT pokracuje?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Já myslím, že podle toho, co popisuješ, to potenciometr nebude. Mě pozlobil tento výstřelek germánské techniky v Bravě JTD taky, projevovalo se to ale spíš naopak - při polosešlápnutým pedálu jelo jen na volnoběh, po došlápnutí naplno zase zareagovalo šíleným rozjezdem, chvíli táhlo a pak zas nic... takhle jsem jel jedno v noci v dešti asi 200 km a byl to jeden z mých největších auto-moto zážitků měl jsem plyn furt na podlaze a mydlil spojku
Každopádně když Ti auto chcípne (neudrží ani volnoběh) tak nemůže být problém ve snímači polohy plynovýho pedálu, ale někde jinde.
Pokud to bude přece jen ten zatracenej dvoudráhovej potenciometr, zkus ještě zjistit cenu u Bitpower - tam je měli nejlevnější, naštěstí jsem sehnal použitej od kamaráda Alfisty.
Každopádně když Ti auto chcípne (neudrží ani volnoběh) tak nemůže být problém ve snímači polohy plynovýho pedálu, ale někde jinde.
Pokud to bude přece jen ten zatracenej dvoudráhovej potenciometr, zkus ještě zjistit cenu u Bitpower - tam je měli nejlevnější, naštěstí jsem sehnal použitej od kamaráda Alfisty.
Na diagnostice mi to tenkrát kromě dalších 5 věcí (který se po vymazání z paměti a opětovným projetí už neukázaly) napsalo "nevěrohodný snímač polohy plynu". Dá se hned zkontrolovat - v PC nahodí kontrolu, ty sešlapuješ plyn a na monitoru PC zobrazuje %, takže jako v půlce plynu bys měl mít 50% a nakonec 100%. Mě to tenkrát zlobilo jen občas, vždycky se v servisu pedál umoudřil, takže ukazoval OK, ale po výměně se ukázalo, že to bylo ono. Jestli jsi z Brna, zkus diagnostiku ve Fiatu v Soběšicích.
No u mně to bylo tak, že to neudrželo volnoběh se zapnutou klimou a jednak mi to nejelo více než 140, protože , když jsem sešlápl plný plyn tak to zacukalo, napsalo oblibenou hlášku a jelo na výrazně slabší výkon. Stačilo - teda většínou - pustit plyn a znova sešlápnout- ale max do půlky - a auto zas jelo normálně a kotrolka a nápis zhasl. Takže při klidné jízdě není problém. Jo a volnoběh s vyplou klimou byl v pohodě, se zaplou kolísal a někdy to i zdechlo.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850