ovládání plynu

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
theo

#31 Příspěvek od theo »

Těch 9 tisíc mi myslím říkali i tenkrát s tím, že by se ještě mohli víc pochlapit. Nejlepší bylo, když jsem volal přímo na Bosch. Tam mi dali cenu 19.000, ale že to nemají zrovna ve výrobě a že musím pár měsíců počkat :lol:

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak se mi povedlo dnes na vecer domluvit diag na examiner, napisi pak jak jsem dopadl.
jinak mam tuseni a tipy ze to bude bud potenciometr plyn.pedalu a nebo snimac otacek.
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

theo

#33 Příspěvek od theo »

potenciometr plynu = snímač polohy plynového pedálu, teda aspoň podle mě. Kam to dáváš, jestli to není tajný ?

theo

#34 Příspěvek od theo »

Sorry, až teď čtu pořádně - snímač otáček. Tak na ten bych si já asi vsadil.

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

theo píše:potenciometr plynu = snímač polohy plynového pedálu, teda aspoň podle mě. Kam to dáváš, jestli to není tajný ?
pocky nechapu, kam ho jako davam :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#36 Příspěvek od Honza 2 »

Kam jako půjdeš na examiner..

theo

#37 Příspěvek od theo »

No trochu jsem to popletl- myslel jsem že předpokládáš něco ze dvou možností potenciometr plynu nebo snímač polohy plynového pedálu, což mi přišlo divný, protože to je to stejný. Až pak jsem si přečetl pořádně co píšeš - snímač otáček.
A kam to dáváš myslím do jakýho servicu, jestli to jde do Soběšic ke Sváťovi nebo jinam ( Fiat u Globusu ?)

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak jsem se vratil z diagnostiky.na examineru to ukazalo ze je vozidlo bez zavad,auto taky jelo jak ma,chvilu jsme to trapily nez to zas udelalo neplechu,potenciometr v poradku,snimac v poradku,vaha v poradku.
doporucil mi at zajedu k tem co mam masinu primo na diesely na cerpadla,tak pojedu do kurimi.aspon mi ale zjistil ze mi ukazuje spatne teplomer v aute,teplotu ukazoval 50 st a na examineru 78st. tak je to jasny,pristi tyden se musim obednat na cerpadlo a pak se uvidi.
jinak jsem byl ve fiatu motortec u globusu :cry:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

theo

#39 Příspěvek od theo »

Hmm, to je takovej výsledek nevýsledek. Oni ti hoši od Globusu možná nepoužívají hlavu naplno i když je možný, že víc zjistit nemůžou. Jo, v Kuřimi jsou v Sabi dieselu dobří motoráři, i když s odchodem Broně ztratili toho nejlepšího.

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja byl u toho is tim mym mechosem,snazili sme se to vycitat vselijak ruzne a nic. akorat mi rikal ze tyto motory jsou nestastny
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

theo

#41 Příspěvek od theo »

Teď mě napadla ještě jedna věc, když je všechno diagnosticky OK: nečistota v palivu, kterou ale neuvidíš až v palivovým filtru. Znám případy, kdy hledali měsíc příčinu u podobnejch problémů a stačilo vyčistit nádrž. Jestli jsi jezdil na různý ušetřený jézédácký nafty, budeš přequapenej, jakej humus máš v nádrži.

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja mam naftu sice z druhe ruky, ale je to shell, a ze do ni davam petrolej obcas tak to tomu nevadi protoze benzinky ho tam lijou taky a ani o tom nevite :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

pz

#43 Příspěvek od pz »

tomasi, diagnostika ve fiatu u globusu jsou vyhozene penize, jsou to lameri

byl jsem tam na diagnostice a kvuli spatne lamda sonde byli mimo (test to nevypsal, ja sem ale vedel, odkud fouka vitr, a nakonec to neprimo naznacil i technik)...
byl sem tam kvuli netesne klime a taky byli mimo, teda totalne mimo (podtlak, rexlexni olej...) - porad tvrdili, ze je to odparnik, ale ten vydrzel osm atmosfer (je v poho)...
proste fiat u globusu jede asi stylem pokus-omyl....
ve fiatu na cejlu se me zase boji rozdelat airbag spolujezdce, abych mohl dotahnout ten vnitrni kryt, aby to nedrncelo...

co si clovek neudela, to nema...

jo mimochodem, moje byvala zije na floride a olejovy servis (vymena, olej, filtr) stoji 10 dolaru, ve znackovem servisu 20...
autonova si za fabii/octavii (olej aral) uctuje 1700/1900,- - no neni to parada?

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak dnes jsem mozna objevil pricinu toho myho problemu, ale nejsem si jistej.
kdyz nastartuju a koukam na Voltmetr tak mi rucicka padne az na 9V -plyn nereaguje, pomalinku leze nahoru a az je za 12V tak plyn reaguje normalne, jelikoz ja jsem spis na motor nez na elektriku tak premyslim jestli ti je altikem a nebo jestli treba ta baterka neni v haji ze po nastartovani se musi nejak probrat ci co :cry:


jinak k tomu motortecu, ja byl u toho,coz bych nemel normalne a videl jsem jak a co pise diag. vice to rozeberu nekde na srazu :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#45 Příspěvek od Marek 43 »

Co se týká toho zobazování na počítači. já když jse někde v servisu - na počítači ( teď už jezdím jen k jednomu) tak mi ten monitor musí mechanik ukázat a položku po položce vysvětlit, co to znamená ( nebo ty položky, co se zeptám) a říci jaké udaje jsou normál, v porovnání s mými. Vždy o to ale slušně požádám a v případě ochoty ocením tringeltem. Vzít někde o de mne auto s tím, že se nemůžu dívat co a jak s tím dělají, tak z toho servisu odcházím. - tyto věci samozřejmně v souladu s bezb. práce - nepolezu např. do lakovny :D . jinak je fakt, že většinou v případě poruchy se musí jít vylučovací metodou a používat hlavu a praxi, než se dojde k přesné závadě.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Odpovědět