ovládání plynu
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
No trochu jsem to popletl- myslel jsem že předpokládáš něco ze dvou možností potenciometr plynu nebo snímač polohy plynového pedálu, což mi přišlo divný, protože to je to stejný. Až pak jsem si přečetl pořádně co píšeš - snímač otáček.
A kam to dáváš myslím do jakýho servicu, jestli to jde do Soběšic ke Sváťovi nebo jinam ( Fiat u Globusu ?)
A kam to dáváš myslím do jakýho servicu, jestli to jde do Soběšic ke Sváťovi nebo jinam ( Fiat u Globusu ?)
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem se vratil z diagnostiky.na examineru to ukazalo ze je vozidlo bez zavad,auto taky jelo jak ma,chvilu jsme to trapily nez to zas udelalo neplechu,potenciometr v poradku,snimac v poradku,vaha v poradku.
doporucil mi at zajedu k tem co mam masinu primo na diesely na cerpadla,tak pojedu do kurimi.aspon mi ale zjistil ze mi ukazuje spatne teplomer v aute,teplotu ukazoval 50 st a na examineru 78st. tak je to jasny,pristi tyden se musim obednat na cerpadlo a pak se uvidi.
jinak jsem byl ve fiatu motortec u globusu
doporucil mi at zajedu k tem co mam masinu primo na diesely na cerpadla,tak pojedu do kurimi.aspon mi ale zjistil ze mi ukazuje spatne teplomer v aute,teplotu ukazoval 50 st a na examineru 78st. tak je to jasny,pristi tyden se musim obednat na cerpadlo a pak se uvidi.
jinak jsem byl ve fiatu motortec u globusu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Teď mě napadla ještě jedna věc, když je všechno diagnosticky OK: nečistota v palivu, kterou ale neuvidíš až v palivovým filtru. Znám případy, kdy hledali měsíc příčinu u podobnejch problémů a stačilo vyčistit nádrž. Jestli jsi jezdil na různý ušetřený jézédácký nafty, budeš přequapenej, jakej humus máš v nádrži.
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
tomasi, diagnostika ve fiatu u globusu jsou vyhozene penize, jsou to lameri
byl jsem tam na diagnostice a kvuli spatne lamda sonde byli mimo (test to nevypsal, ja sem ale vedel, odkud fouka vitr, a nakonec to neprimo naznacil i technik)...
byl sem tam kvuli netesne klime a taky byli mimo, teda totalne mimo (podtlak, rexlexni olej...) - porad tvrdili, ze je to odparnik, ale ten vydrzel osm atmosfer (je v poho)...
proste fiat u globusu jede asi stylem pokus-omyl....
ve fiatu na cejlu se me zase boji rozdelat airbag spolujezdce, abych mohl dotahnout ten vnitrni kryt, aby to nedrncelo...
co si clovek neudela, to nema...
jo mimochodem, moje byvala zije na floride a olejovy servis (vymena, olej, filtr) stoji 10 dolaru, ve znackovem servisu 20...
autonova si za fabii/octavii (olej aral) uctuje 1700/1900,- - no neni to parada?
byl jsem tam na diagnostice a kvuli spatne lamda sonde byli mimo (test to nevypsal, ja sem ale vedel, odkud fouka vitr, a nakonec to neprimo naznacil i technik)...
byl sem tam kvuli netesne klime a taky byli mimo, teda totalne mimo (podtlak, rexlexni olej...) - porad tvrdili, ze je to odparnik, ale ten vydrzel osm atmosfer (je v poho)...
proste fiat u globusu jede asi stylem pokus-omyl....
ve fiatu na cejlu se me zase boji rozdelat airbag spolujezdce, abych mohl dotahnout ten vnitrni kryt, aby to nedrncelo...
co si clovek neudela, to nema...
jo mimochodem, moje byvala zije na floride a olejovy servis (vymena, olej, filtr) stoji 10 dolaru, ve znackovem servisu 20...
autonova si za fabii/octavii (olej aral) uctuje 1700/1900,- - no neni to parada?
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
tak dnes jsem mozna objevil pricinu toho myho problemu, ale nejsem si jistej.
kdyz nastartuju a koukam na Voltmetr tak mi rucicka padne az na 9V -plyn nereaguje, pomalinku leze nahoru a az je za 12V tak plyn reaguje normalne, jelikoz ja jsem spis na motor nez na elektriku tak premyslim jestli ti je altikem a nebo jestli treba ta baterka neni v haji ze po nastartovani se musi nejak probrat ci co
jinak k tomu motortecu, ja byl u toho,coz bych nemel normalne a videl jsem jak a co pise diag. vice to rozeberu nekde na srazu
kdyz nastartuju a koukam na Voltmetr tak mi rucicka padne az na 9V -plyn nereaguje, pomalinku leze nahoru a az je za 12V tak plyn reaguje normalne, jelikoz ja jsem spis na motor nez na elektriku tak premyslim jestli ti je altikem a nebo jestli treba ta baterka neni v haji ze po nastartovani se musi nejak probrat ci co
jinak k tomu motortecu, ja byl u toho,coz bych nemel normalne a videl jsem jak a co pise diag. vice to rozeberu nekde na srazu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Co se týká toho zobazování na počítači. já když jse někde v servisu - na počítači ( teď už jezdím jen k jednomu) tak mi ten monitor musí mechanik ukázat a položku po položce vysvětlit, co to znamená ( nebo ty položky, co se zeptám) a říci jaké udaje jsou normál, v porovnání s mými. Vždy o to ale slušně požádám a v případě ochoty ocením tringeltem. Vzít někde o de mne auto s tím, že se nemůžu dívat co a jak s tím dělají, tak z toho servisu odcházím. - tyto věci samozřejmně v souladu s bezb. práce - nepolezu např. do lakovny . jinak je fakt, že většinou v případě poruchy se musí jít vylučovací metodou a používat hlavu a praxi, než se dojde k přesné závadě.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850