BOSCH
BOSCH
Zderec kuci. Je mezi vami nekdo kdo ma zksenosti se vstrikovacim cerpadlem BOSCH u dedry 1.9TDS ? Jsem sice automechanik, ale cerpadla neni zrovna moje parketa mam takovej problem ze pri studenem startu mi to z 80% chytne na 2 az 3 valce a z 20% bezproblemove na vseckny na jedno nazhaveni nezavisle na teplote okoli.
Zhavitka i tlaky by meli byt v poraku myslim si ze by mohl stvkovat neco jako sytic. Jeste jsem to zkusil naforovat a pridat naftu ale vysledek je takovej ze startuje stejne, studenej ma zvuk jak multikara ale po zahrati stichne a tahne jak zbjesitej ze me Xantia 1.8i nestiha
Zhavitka i tlaky by meli byt v poraku myslim si ze by mohl stvkovat neco jako sytic. Jeste jsem to zkusil naforovat a pridat naftu ale vysledek je takovej ze startuje stejne, studenej ma zvuk jak multikara ale po zahrati stichne a tahne jak zbjesitej ze me Xantia 1.8i nestiha
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
mrkni se na vstriky jaky tam jsou, to ze ti to studeny rachta jak traktor byva tim ze tam jsou nase vstriky, ale to nicemu nevadi. jinak s tim startovanim bych to videl na slaby tlaky, jestli je mas pod 26 tak to se nediv,dela mi to taky na tipu,a to tam jeden valec mam 23
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: BOSCHo
Jirka DEDRA TDS píše:Zderec kuci. Je mezi vami nekdo kdo ma zksenosti se vstrikovacim cerpadlem BOSCH u dedry 1.9TDS ? Jsem sice automechanik, ale cerpadla neni zrovna moje parketa mam takovej problem ze pri studenem startu mi to z 80% chytne na 2 az 3 valce a z 20% bezproblemove na vseckny na jedno nazhaveni nezavisle na teplote okoli.
Zhavitka i tlaky by meli byt v poraku myslim si ze by mohl stvkovat neco jako sytic. Jeste jsem to zkusil naforovat a pridat naftu ale vysledek je takovej ze startuje stejne, studenej ma zvuk jak multikara ale po zahrati stichne a tahne jak zbjesitej ze me Xantia 1.8i nestiha
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
Re: bosch
Ja bych rekl cerpadlo. Nechal jsem si na Tipu 1,9TD seridit cerpadlo, protoze jsem tam mel mensi problem s presuvnikem a chlapci mi to tak, jak uz to byva v nasich a ke vsemu jeste znackovych servisech mirne sprasili. Pred opravou auto chytlo bez problemu na pretoceni v tech nejvetsich mrazech a bez oblacku koure. Po oprave pri studenem motoru a startu bez plynu to chytne jen na 3 valce a vali se oblaka dymu, na volnobeh se auto neni schopne samo chytit na vsechny valce. Pokud pridam a chvili podrzim motor v otackach vse je v poradku. Volal jsem do servisu, ze takhle si opravu nepredstavuji a technik mi rekl, ze je to v poradku pry se cerpadlo musi natlakovat coz znamena startovat s plynem !!!! Bohuzel nemam cas tam zajet a nechat jim tam auto stat dalsi dva dny.jirkadedra píše:Za tepla startuje super, dela to i s plnym plynem. Chytne hned na 4 ale po vterine se zacne hadat a zhruba po 30ti vterinach se srovna.
Jeste s ohledem k tem tlakum kolik to ma najeto?
No sem měnil čerpadlo u jenom jeho nastavení do správné polohy je alchymie..nejdřív to nešlo nastartovat, pak to strašně kouřilo a klepal se celý motor..pak sem s ním hnul a je to ok:))
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Skutecny kilometry presne vedet nemuzu, ale na tachometru je 180000km podle me to vic jak 230000 urcite nema. Tlaky jsem jeste nemeril, ale udelam to s kontrolou striku zaroven, ale myslim ze v tom pricina nebude aspon budu vedet jak na tom je motor. Divny je ze cas od casu chytne supr na 4 valce bez oblacku dymu klidne i pri -10ti a je vychladlej prez noc. Kazdopadne diky za rady a prispevky.
Ahoj. Tlak 26 baru je trochu moc. Ma tam byt tak 22. Vzdyt u Tipa mas kompresi 1:22 u 1.7D. Pokud se mylim tak me oprav.Tomáš-Oaza 11 píše:mrkni se na vstriky jaky tam jsou, to ze ti to studeny rachta jak traktor byva tim ze tam jsou nase vstriky, ale to nicemu nevadi. jinak s tim startovanim bych to videl na slaby tlaky, jestli je mas pod 26 tak to se nediv,dela mi to taky na tipu,a to tam jeden valec mam 23
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
u naftaku se tlaky ( komprese ) maji pohybovat kolem 28 at. minimalne, dobrej motor ma 30 at.Anonymous píše:Ahoj. Tlak 26 baru je trochu moc. Ma tam byt tak 22. Vzdyt u Tipa mas kompresi 1:22 u 1.7D. Pokud se mylim tak me oprav.Tomáš-Oaza 11 píše:mrkni se na vstriky jaky tam jsou, to ze ti to studeny rachta jak traktor byva tim ze tam jsou nase vstriky, ale to nicemu nevadi. jinak s tim startovanim bych to videl na slaby tlaky, jestli je mas pod 26 tak to se nediv,dela mi to taky na tipu,a to tam jeden valec mam 23
u benzinu se pohybujou tak prumerne kolem 15 at.
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT