BOSCH

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Jirka DEDRA TDS

BOSCH

#1 Příspěvek od Jirka DEDRA TDS »

Zderec kuci. Je mezi vami nekdo kdo ma zksenosti se vstrikovacim cerpadlem BOSCH u dedry 1.9TDS ? Jsem sice automechanik, ale cerpadla neni zrovna moje parketa mam takovej problem ze pri studenem startu mi to z 80% chytne na 2 az 3 valce a z 20% bezproblemove na vseckny na jedno nazhaveni nezavisle na teplote okoli.
Zhavitka i tlaky by meli byt v poraku myslim si ze by mohl stvkovat neco jako sytic. Jeste jsem to zkusil naforovat a pridat naftu ale vysledek je takovej ze startuje stejne, studenej ma zvuk jak multikara ale po zahrati stichne a tahne jak zbjesitej ze me Xantia 1.8i nestiha

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

mrkni se na vstriky jaky tam jsou, to ze ti to studeny rachta jak traktor byva tim ze tam jsou nase vstriky, ale to nicemu nevadi. jinak s tim startovanim bych to videl na slaby tlaky, jestli je mas pod 26 tak to se nediv,dela mi to taky na tipu,a to tam jeden valec mam 23
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Návštěvník

Re: BOSCHo

#3 Příspěvek od Návštěvník »

Jirka DEDRA TDS píše:Zderec kuci. Je mezi vami nekdo kdo ma zksenosti se vstrikovacim cerpadlem BOSCH u dedry 1.9TDS ? Jsem sice automechanik, ale cerpadla neni zrovna moje parketa mam takovej problem ze pri studenem startu mi to z 80% chytne na 2 az 3 valce a z 20% bezproblemove na vseckny na jedno nazhaveni nezavisle na teplote okoli. :o :o :o :o
Zhavitka i tlaky by meli byt v poraku myslim si ze by mohl stvkovat neco jako sytic. Jeste jsem to zkusil naforovat a pridat naftu ale vysledek je takovej ze startuje stejne, studenej ma zvuk jak multikara ale po zahrati stichne a tahne jak zbjesitej ze me Xantia 1.8i nestiha
:o

Martin 4

#4 Příspěvek od Martin 4 »

Dela to jen se studenym motorem nebo i s teplym? Zkousel jsi startovat pod plynem?

jirkadedra

bosch

#5 Příspěvek od jirkadedra »

Za tepla startuje super, dela to i s plnym plynem. Chytne hned na 4 ale po vterine se zacne hadat a zhruba po 30ti vterinach se srovna.

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja tipuji na ty tlaky,nech je zmerit a budes videt hned
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Vladimír 82
Příspěvky: 2861
Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Vladimír 82 »

ty tlaky je lepsi nevedet, akorat se pak clovek nas... :D
Lancia Y10

Martin 4

Re: bosch

#8 Příspěvek od Martin 4 »

jirkadedra píše:Za tepla startuje super, dela to i s plnym plynem. Chytne hned na 4 ale po vterine se zacne hadat a zhruba po 30ti vterinach se srovna.
Ja bych rekl cerpadlo. Nechal jsem si na Tipu 1,9TD seridit cerpadlo, protoze jsem tam mel mensi problem s presuvnikem a chlapci mi to tak, jak uz to byva v nasich a ke vsemu jeste znackovych servisech mirne sprasili. Pred opravou auto chytlo bez problemu na pretoceni v tech nejvetsich mrazech a bez oblacku koure. Po oprave pri studenem motoru a startu bez plynu to chytne jen na 3 valce a vali se oblaka dymu, na volnobeh se auto neni schopne samo chytit na vsechny valce. Pokud pridam a chvili podrzim motor v otackach vse je v poradku. Volal jsem do servisu, ze takhle si opravu nepredstavuji a technik mi rekl, ze je to v poradku pry se cerpadlo musi natlakovat coz znamena startovat s plynem !!!! Bohuzel nemam cas tam zajet a nechat jim tam auto stat dalsi dva dny.
Jeste s ohledem k tem tlakum kolik to ma najeto?

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#9 Příspěvek od Dresik 28 »

No sem měnil čerpadlo u jenom jeho nastavení do správné polohy je alchymie..nejdřív to nešlo nastartovat, pak to strašně kouřilo a klepal se celý motor..pak sem s ním hnul a je to ok:))
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Jirkadedra

#10 Příspěvek od Jirkadedra »

Skutecny kilometry presne vedet nemuzu, ale na tachometru je 180000km podle me to vic jak 230000 urcite nema. Tlaky jsem jeste nemeril, ale udelam to s kontrolou striku zaroven, ale myslim ze v tom pricina nebude aspon budu vedet jak na tom je motor. Divny je ze cas od casu chytne supr na 4 valce bez oblacku dymu klidne i pri -10ti a je vychladlej prez noc. Kazdopadne diky za rady a prispevky.

Návštěvník

#11 Příspěvek od Návštěvník »

Tomáš-Oaza 11 píše:mrkni se na vstriky jaky tam jsou, to ze ti to studeny rachta jak traktor byva tim ze tam jsou nase vstriky, ale to nicemu nevadi. jinak s tim startovanim bych to videl na slaby tlaky, jestli je mas pod 26 tak to se nediv,dela mi to taky na tipu,a to tam jeden valec mam 23
Ahoj. Tlak 26 baru je trochu moc. Ma tam byt tak 22. Vzdyt u Tipa mas kompresi 1:22 u 1.7D. Pokud se mylim tak me oprav.

Uživatelský avatar
Vladimír 82
Příspěvky: 2861
Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Vladimír 82 »

kompresni pomer je pomer vzduchu nasateho/vzduchu stlaceneho, tak zadny bary nejsou, je to bezrozmerne cislo. kompresni tlak se meri namontovanim manometru misto zhavice, souhlasim s tomasem
Lancia Y10

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

Anonymous píše:
Tomáš-Oaza 11 píše:mrkni se na vstriky jaky tam jsou, to ze ti to studeny rachta jak traktor byva tim ze tam jsou nase vstriky, ale to nicemu nevadi. jinak s tim startovanim bych to videl na slaby tlaky, jestli je mas pod 26 tak to se nediv,dela mi to taky na tipu,a to tam jeden valec mam 23
Ahoj. Tlak 26 baru je trochu moc. Ma tam byt tak 22. Vzdyt u Tipa mas kompresi 1:22 u 1.7D. Pokud se mylim tak me oprav.
u naftaku se tlaky ( komprese ) maji pohybovat kolem 28 at. minimalne, dobrej motor ma 30 at.
u benzinu se pohybujou tak prumerne kolem 15 at.
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Návštěvník

#14 Příspěvek od Návštěvník »

Aha. Tak dekuji za vysvetleni. Ja vzdycky myslel ze je to v barech. Ja mel na jednom valci tlak 7bar a je to diesel. To uz tam snad neni ani pistni krouzek :D

Vojta 8

#15 Příspěvek od Vojta 8 »

Moje delta 1,6 GTie má 16 at. 8)

Odpovědět