Prehrievanie motora HF 1.6

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Ondrej 107 »

to máš pravdu, ale neviem prečo, bez toho termostatu, to vylezie na 95°C a vetrak to tak nejak uchladi...viac ako 100°C nevylezie, takže je možné, že aj termostat neotvaral uplne tak jak by mal, ale to je jedno, podstatné je, že bez termostatu by sa to vobec nemalo zohriat a nie ze este prehrievat...takze vinník je jasný :wink:
Lancia DELTA HF

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

to jo, bud ten chladic a nebo neco na motoru,ale kdyz mas hlavu a tesneni new tak zacni tim chladicem :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Ondrej 107 »

no tam budem vlastne končiť, len tá cena nového.. :cry:
Lancia DELTA HF

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

mam tu doma chladit z delty TD, ted nevim jestli neni stejnej
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Ondrej 107 »

Diky, ja uz som jeden pouzity kupoval a nakolko su medene...neni to proste ono. Novy je novy.
Lancia DELTA HF

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od Pavel 3 »

já tohle budu řešit dírou v kapotě a většíma dírama v nárazníku ten chladič je opravdu celkem malej a navíc téměř celej zakrytej nárazníkem navíc ten ohřátej vzduch za chladičem nemá kudy ven tak chci udělat tu díru na kapotě některý jí maj i sériově. Bojím se že novej chladič to nevyřeší jestli se ti to s termostatem hřeje tak je špatnej termostat
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak ja tu pavle mam dve kapoty na pokusy :lol: :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Jura 197

#68 Příspěvek od Jura 197 »

Ondrej 107 píše:Ze sa to tak skoro nezahreje.. :oops: ked ide hned velky okruh.
To není dobrý tah, motor se ti bude dlouho ohřívat ! Neděl pokusy starých dědů z embéček na Deltě :wink:

Jura 197

#69 Příspěvek od Jura 197 »

Pavel: Přesně jak píše, ten přívod vzduchu je mizernej a odvodu nemluvě a ty rozpálené svody hned za chladičem tomu taky nepomůžou....

Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Ondrej 107 »

Jura 197 píše:To není dobrý tah, motor se ti bude dlouho ohřívat ! Neděl pokusy starých dědů z embéček na Deltě :wink:
Na moje prekvapenie to netrva vobec dlho...ked na tom chodim do prace tak nez prejdem cez cele mesto a vyjdem mimo, kde idem trvalo 90 a vyssie tak je teplota na 85°C. Nie som zase blbec aby som si motor odrvonal takto amatersky. Neboj. :wink: Ja sa ani o frajerku nestaram tak jak o auto..
Lancia DELTA HF

Mojmír 366
Příspěvky: 448
Registrován: stř črc 04, 2007 08:15
Bydliště: Kunštát

#71 Příspěvek od Mojmír 366 »

Ohřívat se bude normálně pokud je v pořádku ternostat.Větší přívod chladícího vzduchu a větší odvod teplýho vzduhu od motoru má za následek lepší chlazení nikoli delší ohřev motoru. :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od Ondrej 107 »

Mojmír 366 píše:Ohřívat se bude normálně pokud je v pořádku ternostat.Větší přívod chladícího vzduchu a větší odvod teplýho vzduhu od motoru má za následek lepší chlazení nikoli delší ohřev motoru. :lol: :lol:
nejak sa mi zdá, že si to nepochopil...asi ťažko sa to bude ohrievať normálne bez termostatu keď ide voda hneď do chladiča...bez termostatu by sa voda nemala ohriať ani naprevádzkovú teplotu a nie ešte zovrieť a btw. mám kapotu z 8V Integraly - na odvod tepleho vzduchu a zvody dostatočne omotané termopáskou, takže teplo som sa snažil eliminovať.. :wink: záver je stále jasný..žiadny termostat ani nič podobné...ale starý chladič
Lancia DELTA HF

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Použiji odpověď z tématu o oleji:lol:

Byl jsi někdy v jižní Itálii? Třeba na Sicílii? Když je tam 40˚C ve stínu? Já ne.
Ale určitě si odtud někdo koupil v roce 1989 novou Deltu HF turbo a ta se prodávala s olejem Selenia VS+ 15W 40.

Určitě mu v autosalonu neříkali "nesmíte to honit", "nejezděte v zimě" "a hlavně nepředjížďějte, abyste ten olej neusmažil" Laughing
xxxx

Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od Ondrej 107 »

Kůrkyn 38 píše:Použiji odpověď z tématu o oleji:lol:

Byl jsi někdy v jižní Itálii? Třeba na Sicílii? Když je tam 40˚C ve stínu? Já ne.
Ale určitě si odtud někdo koupil v roce 1989 novou Deltu HF turbo a ta se prodávala s olejem Selenia VS+ 15W 40.

Určitě mu v autosalonu neříkali "nesmíte to honit", "nejezděte v zimě" "a hlavně nepředjížďějte, abyste ten olej neusmažil" Laughing
no veď práve...a o to ide...niekde je jednoducho chyba
Lancia DELTA HF

klon

#75 Příspěvek od klon »

CHtěl bych se zeptat když tady řešíte přehřívání. Po dvou měsících finišuje skládání delty a narazil jsem na problém zapojení čidla teploty a ventilátoru na chladiči. Jsou tam úplně stejné konektory a nevím který je který, samozřejmě mě to při rozdělávání nenapadlo. Po připojení baterky a zpnutí zapalování je na jednom 12V. Nerad bych něco odpálil... Nevíte někdo?

Odpovědět