ohrati dieselu...

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

ohrati dieselu...

#1 Příspěvek od Richie 10 »

jaky mate nazor na ohrivani motoru na miste??...je lepsi ohrat motor pomalou jizdou?..nebo nechat na 5 minut bezet ?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Honza 2.0 16v
Příspěvky: 470
Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Bydliště: lomnice nad popelkou

#2 Příspěvek od Honza 2.0 16v »

sem pro orhivani pomalou jizdou - zahrejou se totis i dalsi komponenty pohaneci soustavy (jeste navic rychleji ,nez to nechat bezet na volnobeh..)... jo a jako meriko ohrati beru teplotu oleje...je sice pekny kdyz voda ma 90°C ale jestli mi budik nekeca, tak olej se mi vali cca jeste 5min na 40-50°C coz jesteneni dobry zacitmotoru nakladat
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT

Honza 2.0 16v
Příspěvky: 470
Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Bydliště: lomnice nad popelkou

#3 Příspěvek od Honza 2.0 16v »

jo ted v zimne ale chvili pockam - pobiham kolem auta a odstranuju namrazu , nebo odhazuju snih co mi pred auto nahrnuli cestari - trochu se to /spis vubec prohreje , ale aspon nema motor sklony k cukani....
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Je to z jiný branže, ale motory Caterpillar v bagrech výrobce doporučuje ohřát na provozní teplotu ve volnoběžných otáčkách. Volil bych něco mezi :D

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja nastartuji,ocistim okna a jedu. pokud se mi nepohne rucicka teplomeru aspon na 50 st tak motor netocim nad 2000 ot
u tipa to vubec neresim,tam je to jak s benzinakem :lol: nastartuju ocistim a plnej kotel. auto mam jako druhy doma,tak mi nevadi kdyz klekne,pak ho prodam :lol: a bude se trapit nekdo jinej
az sezenu jiny lepsi tak to bude to stejny jak kappka
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

jinak i vyrobce doporucuje po nastartovani jet pomalou jizdou aby se prohrali vsechny agregaty
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Velys 44
Příspěvky: 325
Registrován: ned čer 19, 2005 21:40
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Velys 44 »

Já to dělám jako Tomáš. Nastartuju, ometu, oškrábu a potom pomalu jedu. Netočím to dřív než mám na teploměru skoro 70.
Lancia Prisma 1.9 Turbo ds
Lancia Kappa 2,4 TDs

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Richie 10 »

vcera jsem to zkousel....opravdu jde jet a radit do 2000 otacek.......pohodicka...diky
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#9 Příspěvek od Dresik 28 »

Jj, ja takhle jezdím každé ráno na nádraží, kdy se motor nestihne ani ohřát :wink:
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Odpovědět