zkouším to i tady kolegové od Lancie
mám takovej dotaz..přes zimu si nechám dělat pár "drobnejch úprav"
motoru na FIATu coupe 2.0 16v NA a ten člověk co to bude dělat má společně se mnou obavy z naladění softu. k jinejm vačkám - jelikož chci zachovat sériovou ŘJ kvůli imobilizéru
proto se ptám, jestli někdo neřešil podobnej problém , případně jak ho vyřešil???
akorát mě napadá jestli by nešlo to vyřešit normálním chipem , nebo nějakým na míru podle přání zákazníka (slyšel sem že bitpower dělá chipy na míru..) s posunutým omezovačem (což většina chipů už má) a zvednutým tlakem paliva na vstřikovačích
vím že nej by bylo vyrvat elektroinstalaci s ŘJ a odvýzt to s motorem na brzdu a tam si hrát nebo rovnou sehnat volně programovatelnou ŘJ..ale to si bohužel nemůžu zatím dovolit
kde soft k vačkám???
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
kde soft k vačkám???
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
no do jara času dost ,ale už teď sonduju ..jelikož tam budou vačky minimalne 280/280 , + udělaný vnitřnosti (ojnice, pisty, klika, setrvak , zruseny vyvazovacky..atd
no s tím otvíráním máš pravdu- ŘJ to pozná díky většímu podtlaku , tak tam dodá snad i víc benzínu..de mi hlavne o kulturu volnobehu:) a ty maximalni otacky- tam si dokazu predstavit ze ve vrsku to asi se seriovym programem nebude delat dobrotu...jak po strance slozeni smesi (ta bude spsise chuda..), tak maximalnich otacek , ktery by se meli pohybovat na hranici cca 8500-9000
no s tím otvíráním máš pravdu- ŘJ to pozná díky většímu podtlaku , tak tam dodá snad i víc benzínu..de mi hlavne o kulturu volnobehu:) a ty maximalni otacky- tam si dokazu predstavit ze ve vrsku to asi se seriovym programem nebude delat dobrotu...jak po strance slozeni smesi (ta bude spsise chuda..), tak maximalnich otacek , ktery by se meli pohybovat na hranici cca 8500-9000
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
- Marcel 20VT
- Příspěvky: 587
- Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele: