Snizeni komprese
Snizeni komprese
mam dotaz...pac vim ze se tu vyskytuji i lide kteri vi o cem mluvi tak se s vama chci poradit....potrebuju snizit kompresi u favorita(jeden se nedavno vyskytl za malo penez a tak sem se rozhod do nej narvat turbo)a bojim se ze kdyz sbrousim pisty tak je propalim.....do bloku se mi vrtat taky nechce...nejspis to budu muset nejak zkombinovat.....jestli nekdo vite jeste o nejaky metode tak sem s ni...diky W
Co vím od kamaráda co má Š120, tak na problémy týkající se škodovek existuje celkem dobrá stránka: http://skoda.panda.cz/
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
hele favorit ma takovej divnej spalovaci prostor- kdyz ho vybrousis(jeste ze to je z hliniku) do kruhovyho tvaru (misto puvodniho patvaru lichobeznika) tak kompresi snizis.
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
kamos hobdal na feldu a jezdil docela v pohode..nejvic problemu mel s turbem , kdyz kousel nekolik ,ale kazdy teklo pres loziska...takze turbo jedine novy..jo a foukal 0.4... najel 500kma radsito sundal..preci jen nemelporesenou dodavku paliva pro turbomotor..jo ten motro v tom favu co tam je je co zac 135/136??? 135ka by bylalepsi..ma prohlubne v pistech akompresi asi 8.5...
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
a nebylo by lepsi tam koupit jinej motor....vylepsovat motor z facka mi nepripada jako rozumna investice.....
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Jesli se Ti to podaří,tak sežeru metlu.Mooc tvrdý oříšek-vím o čem mluvím v obyčejné garáži nemáš šanci.Navic motor z fa je totalně nevhodný,3 krát uložená klika se kroutí už s výkonem jaký má.Kup si radši Kadeta 2.0 gsi,ten jede jako kráva,stojí jako fačko a nebude ti jezdit za 15 litrů na rozdíl od toho hybryda s turbem.
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
jinak v SK delalj turbo prestavby do feld....podle nich postupoval kamos..nekde sem mel odkazy na strucny popisy uprav , ale stacej..pokud clovek ma vybaveni a moznosti , vse potrebny sehnany a je trochu sikovnej tak za jeden den je auto schopny zavrcet uz s turbem..kamos tu feldu udelal za jednodenni prazdky..a turbo pouzil z octavie TDI se stelovacima lopatkama...
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
podívejte se,jak se s turbem trápili kluci ze Slovenska-a to mněli celkem slušný vercajk. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442